Podle celonárodního průzkumu Americké automobilové asociace jsou nejnadšenějšími zájemci o elektrifikaci svého vozu mileniálové – 30 % z nich uvedlo, že si příště plánují pořídit elektromobil. Z těch, kteří si chtějí pořídit vozidlo s možností připojení k elektrické síti, jich 77 % uvedlo, že je k tomu vede snaha ušetřit na nákladech za pohonné hmoty.
Když organizace naposledy zjišťovala zájem Američanů o elektromobily v roce 2019, 16 % z nich uvedlo, že si jej pravděpodobně koupí. Studie používaly různé metodiky.
Spotřebitelé nemusí nutně jednat na základě svého impulsu – podle výzkumné společnosti Cox Automotive tvořily elektromobily pouze 3,2 % prodejů vozidel v USA v roce 2021. A v roce 2019 byl počet dostupných plug-in modelů velmi omezený. Úroveň zájmu uváděná v průzkumu však naznačuje, že vozidla připojitelná k elektrické síti nabírají na síle. Prodeje může podpořit také skutečnost, že nyní je k dispozici mnohem více možností volby elektromobilů, protože automobilky investovaly více než 500 miliard dolarů do uvedení nových modelů na trh.
„Nárůst cen benzínu v posledních šesti měsících přiměl spotřebitele, aby zvážili možnost přechodu na elektrický pohon, zejména u mladších generací,“ uvedl Greg Brannon, ředitel AAA pro automobilovou techniku a vztahy s průmyslem. „Hledají způsoby, jak ušetřit.“
Většina respondentů v průzkumu vyjádřila obavy z nákladů na elektromobily a z dostupnosti dobíjecích stanic.
Společnost AAA uvedla, že v únoru provedla online a telefonický průzkum mezi 1 051 americkými řidiči. Studie má chybovost 4 %.
Chcete využít této příležitosti?
Podle celonárodního průzkumu Americké automobilové asociace jsou nejnadšenějšími zájemci o elektrifikaci svého vozu mileniálové – 30 % z nich uvedlo, že si příště plánují pořídit elektromobil. Z těch, kteří si chtějí pořídit vozidlo s možností připojení k elektrické síti, jich 77 % uvedlo, že je k tomu vede snaha ušetřit na nákladech za pohonné hmoty.Když organizace naposledy zjišťovala zájem Američanů o elektromobily v roce 2019, 16 % z nich uvedlo, že si jej pravděpodobně koupí. Studie používaly různé metodiky.Spotřebitelé nemusí nutně jednat na základě svého impulsu – podle výzkumné společnosti Cox Automotive tvořily elektromobily pouze 3,2 % prodejů vozidel v USA v roce 2021. A v roce 2019 byl počet dostupných plug-in modelů velmi omezený. Úroveň zájmu uváděná v průzkumu však naznačuje, že vozidla připojitelná k elektrické síti nabírají na síle. Prodeje může podpořit také skutečnost, že nyní je k dispozici mnohem více možností volby elektromobilů, protože automobilky investovaly více než 500 miliard dolarů do uvedení nových modelů na trh.„Nárůst cen benzínu v posledních šesti měsících přiměl spotřebitele, aby zvážili možnost přechodu na elektrický pohon, zejména u mladších generací,“ uvedl Greg Brannon, ředitel AAA pro automobilovou techniku a vztahy s průmyslem. „Hledají způsoby, jak ušetřit.“Většina respondentů v průzkumu vyjádřila obavy z nákladů na elektromobily a z dostupnosti dobíjecích stanic.Společnost AAA uvedla, že v únoru provedla online a telefonický průzkum mezi 1 051 americkými řidiči. Studie má chybovost 4 %.Chcete využít této příležitosti?