MoffettNathanson snižuje rating Paramount Global, vidí nižší výdaje na reklamu
Společnost MoffettNathanson snížila rating akcií Paramount Global na underperform a snížila cílovou cenu z 30 USD na 18 USD za akcii s odkazem na rostoucí riziko nižších výdajů na reklamu v budoucnu.
„Navzdory pokračujícímu rozmachu společnosti Paramount+ snižujeme rating společnosti PARA, protože rostoucí riziko nižšího objemu reklamy vytváří další tlak na schopnost společnosti zvýšit EBITDA a FCF tak, aby odpovídaly dřívějším úrovním,“ napsal analytik Robert Fishman ve svém komentáři.
Akcie mediální společnosti po snížení ratingu klesly o více než 3 %. Od začátku roku pak ztratily akcie více než 16 %.
Za obavami firmy, že výdaje na reklamu budou i nadále klesat, stojí možnost nadcházející recese v USA. Podle zprávy výdaje na reklamu obecně korelují s širší ekonomickou aktivitou a v předchozích recesích se zpomalily.
Zdroj: Getty Images
„Akcie mediálních společností již samozřejmě signalizují, že nás čeká chmurná obloha, protože se vyprodávají, jak je stále zřejmější, že zpomalení růstu reklamy je reálné,“ uvedl Fishman. „Až do této chvíle se televizní reklama nezhroutila tak rychle jako digitální reklama, a to jak díky vysokému objemu reklamy pocházejícímu z předchozích předběžných závazků, tak díky potřebě inzerentů větších značek nadále oslovovat škálované publikum prostřednictvím sportovních a jiných živých programů.“
Přesto se to podle něj v případě zhoršení ekonomické situace pravděpodobně změní. Podle poznámky firma očekává, že v případě recese dojde v letošním roce k poklesu reklamy v USA o 10 %.
„První známky zpomalení poptávky po reklamě ze strany digitálních společností i tradičních médií naznačují, že jsme mnohem blíže podstatnějšímu zpomalení,“ uvedl.
„Navzdory pokračujícímu rozmachu společnosti Paramount+ snižujeme rating společnosti PARA, protože rostoucí riziko nižšího objemu reklamy vytváří další tlak na schopnost společnosti zvýšit EBITDA a FCF tak, aby odpovídaly dřívějším úrovním,“ napsal analytik Robert Fishman ve svém komentáři.Akcie mediální společnosti po snížení ratingu klesly o více než 3 %. Od začátku roku pak ztratily akcie více než 16 %.Za obavami firmy, že výdaje na reklamu budou i nadále klesat, stojí možnost nadcházející recese v USA. Podle zprávy výdaje na reklamu obecně korelují s širší ekonomickou aktivitou a v předchozích recesích se zpomalily.Zdroj: Getty Images„Akcie mediálních společností již samozřejmě signalizují, že nás čeká chmurná obloha, protože se vyprodávají, jak je stále zřejmější, že zpomalení růstu reklamy je reálné,“ uvedl Fishman. „Až do této chvíle se televizní reklama nezhroutila tak rychle jako digitální reklama, a to jak díky vysokému objemu reklamy pocházejícímu z předchozích předběžných závazků, tak díky potřebě inzerentů větších značek nadále oslovovat škálované publikum prostřednictvím sportovních a jiných živých programů.“Přesto se to podle něj v případě zhoršení ekonomické situace pravděpodobně změní. Podle poznámky firma očekává, že v případě recese dojde v letošním roce k poklesu reklamy v USA o 10 %.„První známky zpomalení poptávky po reklamě ze strany digitálních společností i tradičních médií naznačují, že jsme mnohem blíže podstatnějšímu zpomalení,“ uvedl.Chcete využít této příležitosti?
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...