Prodej čepovaných piv, ležáků a ciderů – historicky největšího podílu na tržbách hospod – byl ve čtvrtém fiskálním čtvrtletí o 8 % nižší než před pandemií, uvedla společnost ve středečním prohlášení. Lihoviny a koktejly však zaznamenaly nárůst.
Když lidé pracují z domova, „chodí méně ven na snídaně a obědy, pravděpodobně také ztrácíme nápoje po práci,“ řekl Martin. Někteří starší pijáci podle něj také od dob Covidu méně chodí do společnosti a pravděpodobně pijí více doma.
„Dokonce i zarytí návštěvníci hospod, jako jsem já, si zvykli mít ledničku plnou,“ řekl a dodal, že mnohé předpovědi, že po skončení výluk dojde k rozmachu prodeje v hospodách, se ukázaly jako mylné. Oživení mnoha podniků „bylo pomalejší a pracnější, než se předpokládalo“.
Nižší prodej piva spolu s výrazným nárůstem nákladů, jako jsou náklady na pracovní sílu a opravy, znamená, že řetězec nyní očekává v současném fiskálním roce ztráty ve výši přibližně 30 milionů liber. V květnu přitom skupina uvedla, že očekává vyrovnané hospodaření.
Martin uvedl, že jen mzdové náklady řetězce se od roku 2019 zvýšily o 100 milionů liber, protože musí platit více, aby přilákal pracovníky.
Podnikatel, který byl nadšeným zastáncem brexitu, uvedl, že země naléhavě potřebuje nového vůdce, který má základní znalosti ekonomie a dokáže vypracovat plán, jemuž budou lidé rozumět.
„Borisův režim neměl žádný plán a zdálo se, že seká a mění podle týdenních titulků,“ řekl.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky
 
 
 
	    	



























