Podle JPMorgan by se tato společnost mohla stát lídrem v oblasti technologií autonomních vozidel
Společnost se v oblasti dodavatelů technologií detekce světla a měření vzdálenosti, známých pod zkratkou LiDAR, pro autonomní vozidla odlišila zaměřením na svůj softwarový stack, napsal analytik JPMorgan Samik Chatterjee ve zprávě klientům, když zahájil hodnocení akcií jako převážených.
„Luminar bude na konci desetiletí pravděpodobně největším čistě hrajícím dodavatelem LiDAR, dodavatelem s nejvyššími maržemi a jediným dodavatelem, u kterého očekáváme, že nebude potřebovat dodatečný kapitál k tomu, aby se dostal na nájezdovou rampu,“ uvedl v úterý Chatterjee.
V návaznosti na jeho zprávu vzrostly akcie Luminar o více než 4 %. Analytik stanovil cílovou cenu 30 USD do prosince 2023, což znamená, že hodnota akcií se více než ztrojnásobí. Akcie Luminar klesly ze svého 52týdenního maxima o 61 %.
Chatterjee uvedl, že Luminar má ze všech svých kolegů největší předpoklady pro generování příjmů, protože již má četné vztahy s výrobci automobilů, včetně značek Volvo, Nissan a Mercedes. Podle něj se Luminar díky svému nasazení a designu stane v dlouhodobém horizontu „dodavatelem volby“. Společnost se sídlem v Orlandu také investovala do svého softwarového zásobníku se společností Zenseact, což Chatterjee považuje za diferenciátor, který pomůže společnosti Luminar přerůst vrstevníky zaměřené výhradně na hardware.
Zdroj: Getty Images
„Věříme, že Luminar se zaměřuje na aplikace L3+ a většina angažmá bude mít dlouhodobý charakter, přičemž zákazníci budou chtít se společností spolupracovat prostřednictvím několika iterací autonomních systémů L3+ v nadcházejících letech,“ řekl Chatterjee.
Chatterjee předpovídá, že Luminar do roku 2030 vydělá 7,25 dolaru na akcii při tržbách 6 miliard dolarů.
Poté, co společnost ukončila rok 2021 se zůstatkem hotovosti ve výši přibližně 750 milionů dolarů, nepotřebuje podle něj bezprostředně další kapitál.
Luminar vstoupil na burzu prostřednictvím SPAC koncem roku 2020, což z tehdy 25letého šéfa učinilo jednoho z prvních a nejmladších lidí, kteří se stali miliardáři v rámci samořídícího sektoru. Je jedním z mnoha, kteří se snaží využít rostoucího zájmu o samořízená vozidla.
Někteří lidé z oboru, včetně Elona Muska ze společnosti Tesla, pochybují o nezbytnosti LiDAR. Chatterjee však uvedl, že debata o zařazení LiDARu je „již dávno vyřešena, přičemž rozhodnutí o vyloučení LiDARu je z velké části založeno na nákladech, nikoli na výkonu“.
3 důvody Jima Cramera, proč ziskové technologické akcie dostávají na trhu zabrat
Jim Cramer z televizní stanice CNBC v pondělí nabídl tři důvody, proč technologické firmy, včetně společností se silnými rozvahami, zažívají na akciovém trhu bolesti.
Zdroj: Thestreet
Moderátor pořadu „Mad Money“, který tento týden natáčí pořad ze San Francisca, zopakoval své varování před neziskovými společnostmi z počátku tohoto roku, ale připustil, že i firmy se silnými finančními výsledky pociťují horko.
Uvedl tři důvody, proč tomu tak může být:
Silný americký dolar a energetická krize v Evropě nutí společnosti k větší šetrnosti při nákupech. „Základní společnosti vyrábějí produkty, bez kterých se jejich klienti mohou obejít ve stále tvrdší globální ekonomice,“ řekl Cramer. Federální rezervní systém by mohl chtít, aby akcie klesly. Centrální banka potřebuje snížit inflaci jakýmikoliv prostředky, což znamená, že by se trh mohl ještě více zneklidnit, řekl Cramer. Jednotlivé výkony společností mohly být nedostatečné. „Náhodou si myslím, že Adobe je skvělá společnost, ale její podnikání zpomaluje,“ řekl.
Cramer dodal, že porota stále neví, zda technologické společnosti zůstanou zdrcené, nebo zda je to příležitost k nákupu poklesu.
„Zašel však výprodej příliš daleko, nebo je to jen valící se noční můra, která v dohledné době neskončí? To je otázka,“ řekl.
Podle JPMorgan by se tato společnost mohla stát lídrem v oblasti technologií autonomních vozidelSpolečnost se v oblasti dodavatelů technologií detekce světla a měření vzdálenosti, známých pod zkratkou LiDAR, pro autonomní vozidla odlišila zaměřením na svůj softwarový stack, napsal analytik JPMorgan Samik Chatterjee ve zprávě klientům, když zahájil hodnocení akcií jako převážených.„Luminar bude na konci desetiletí pravděpodobně největším čistě hrajícím dodavatelem LiDAR, dodavatelem s nejvyššími maržemi a jediným dodavatelem, u kterého očekáváme, že nebude potřebovat dodatečný kapitál k tomu, aby se dostal na nájezdovou rampu,“ uvedl v úterý Chatterjee.V návaznosti na jeho zprávu vzrostly akcie Luminar o více než 4 %. Analytik stanovil cílovou cenu 30 USD do prosince 2023, což znamená, že hodnota akcií se více než ztrojnásobí. Akcie Luminar klesly ze svého 52týdenního maxima o 61 %.Chatterjee uvedl, že Luminar má ze všech svých kolegů největší předpoklady pro generování příjmů, protože již má četné vztahy s výrobci automobilů, včetně značek Volvo, Nissan a Mercedes. Podle něj se Luminar díky svému nasazení a designu stane v dlouhodobém horizontu „dodavatelem volby“. Společnost se sídlem v Orlandu také investovala do svého softwarového zásobníku se společností Zenseact, což Chatterjee považuje za diferenciátor, který pomůže společnosti Luminar přerůst vrstevníky zaměřené výhradně na hardware.Zdroj: Getty Images„Věříme, že Luminar se zaměřuje na aplikace L3+ a většina angažmá bude mít dlouhodobý charakter, přičemž zákazníci budou chtít se společností spolupracovat prostřednictvím několika iterací autonomních systémů L3+ v nadcházejících letech,“ řekl Chatterjee.Chatterjee předpovídá, že Luminar do roku 2030 vydělá 7,25 dolaru na akcii při tržbách 6 miliard dolarů.Chcete využít této příležitosti?Poté, co společnost ukončila rok 2021 se zůstatkem hotovosti ve výši přibližně 750 milionů dolarů, nepotřebuje podle něj bezprostředně další kapitál.Luminar vstoupil na burzu prostřednictvím SPAC koncem roku 2020, což z tehdy 25letého šéfa učinilo jednoho z prvních a nejmladších lidí, kteří se stali miliardáři v rámci samořídícího sektoru. Je jedním z mnoha, kteří se snaží využít rostoucího zájmu o samořízená vozidla.Někteří lidé z oboru, včetně Elona Muska ze společnosti Tesla, pochybují o nezbytnosti LiDAR. Chatterjee však uvedl, že debata o zařazení LiDARu je „již dávno vyřešena, přičemž rozhodnutí o vyloučení LiDARu je z velké části založeno na nákladech, nikoli na výkonu“.3 důvody Jima Cramera, proč ziskové technologické akcie dostávají na trhu zabratJim Cramer z televizní stanice CNBC v pondělí nabídl tři důvody, proč technologické firmy, včetně společností se silnými rozvahami, zažívají na akciovém trhu bolesti.Zdroj: ThestreetModerátor pořadu „Mad Money“, který tento týden natáčí pořad ze San Francisca, zopakoval své varování před neziskovými společnostmi z počátku tohoto roku, ale připustil, že i firmy se silnými finančními výsledky pociťují horko.Uvedl tři důvody, proč tomu tak může být:Silný americký dolar a energetická krize v Evropě nutí společnosti k větší šetrnosti při nákupech. „Základní společnosti vyrábějí produkty, bez kterých se jejich klienti mohou obejít ve stále tvrdší globální ekonomice,“ řekl Cramer.Federální rezervní systém by mohl chtít, aby akcie klesly. Centrální banka potřebuje snížit inflaci jakýmikoliv prostředky, což znamená, že by se trh mohl ještě více zneklidnit, řekl Cramer.Jednotlivé výkony společností mohly být nedostatečné. „Náhodou si myslím, že Adobe je skvělá společnost, ale její podnikání zpomaluje,“ řekl.Cramer dodal, že porota stále neví, zda technologické společnosti zůstanou zdrcené, nebo zda je to příležitost k nákupu poklesu.„Zašel však výprodej příliš daleko, nebo je to jen valící se noční můra, která v dohledné době neskončí? To je otázka,“ řekl.
Akcie společnosti Tesla v posledních měsících znovu přitahují pozornost investorů, a to především díky rychlému postupu společnosti v oblasti autonomního...