Analytik Emmanuel a jeho tým se domnívají, že klíčovou silnou stránkou společnosti Polestar (PSNY) je úzké partnerství se společnostmi Geely a Volvo, které podle nich vytváří obchodní model s malým objemem aktiv, jenž urychluje uvedení na trh a snižuje výrobní a dodavatelské riziko. V příštím roce se PSNY díky těmto partnerstvím bude moci zaměřit na design, expanzi a budování značky.
Deutsche Bank rovněž poznamenala, že na rozdíl od mnoha jiných začínajících elektromobilů dodala společnost Polestar (PSNY) již více než 50 tisíc vozidel po celém světě a jen v letošním roce je na cestě k dodání 50 tisíc kusů.
Analytik Emmanuel a jeho tým se domnívají, že klíčovou silnou stránkou společnosti Polestar je úzké partnerství se společnostmi Geely a Volvo, které podle nich vytváří obchodní model s malým objemem aktiv, jenž urychluje uvedení na trh a snižuje výrobní a dodavatelské riziko. V příštím roce se PSNY díky těmto partnerstvím bude moci zaměřit na design, expanzi a budování značky.Zdroj: PolestarDeutsche Bank rovněž poznamenala, že na rozdíl od mnoha jiných začínajících elektromobilů dodala společnost Polestar již více než 50 tisíc vozidel po celém světě a jen v letošním roce je na cestě k dodání 50 tisíc kusů.Německá společnost přiřadila společnosti Polestar cílovou cenu 10 USD.