Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    02691.HK 22 prosince, 2025

    Finanční společnost zaměřená na obchodování s futures a deriváty

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    02691.HK 22 prosince, 2025

    Finanční společnost zaměřená na obchodování s futures a deriváty

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

3 způsoby, jak si vybudovat silnou loajalitu ke značce

Nedostatek talentů trápí firmy po celé zemi.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
1 prosince, 2022
7 min. čtení
Brainstorming over paper

Zdroj: Unspalsh

7 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Co když vaši zákazníci odejdou jako další?

V uplynulém roce dalo výpověď v USA 47,8 milionu pracovníků, což jsou v průměru téměř čtyři miliony každý měsíc. V současné realitě lidé přehodnocují, co je pro ně důležité a jak chtějí žít svůj život. Mění způsob práce a s rostoucím ekonomickým tlakem se můžete vsadit, že přehodnocují i způsob, jakým utrácejí své peníze.

I kdyby historická zákaznická základna byla pevná, společnosti s ní do budoucna nemohou počítat. Vzhledem k tomu, že rezignace zaměstnanců pokračuje, reálný potenciál hrozící „velké rezignace zákazníků“ by měl být varovným signálem.

Společnosti musí věnovat pozornost tomu, co se v životě jejich zákazníků posouvá a mění. Lidé přehodnocují smysl svého života a současně mění priority, jakým způsobem utrácejí peníze, aby lépe odpovídaly jejich hodnotám a cílům.

Nyní není čas na samolibost, ale spíše na rozpoznání příležitostí, které přinášejí měnící se okolnosti. Organizace se musí zavázat k pochopení přání zákazníků na životní úrovni, aby si zajistily dlouhodobou relevanci a úspěch.

human hands close-up photography
Zdroj: Unsplash

EMPATICKÝ LIDSKÝ VZTAH

Společnosti by měly začít navázáním empatického vztahu se svými současnými i potenciálními zákazníky. Čas by měly věnovat „sdílení“ života, aby mohly vidět a pochopit svět z pohledu svých zákazníků.

Advertisement

Společnosti musí zjistit, jak chtějí zákazníci žít svůj život; což zahrnuje pochopení hodnot a cílů, které jsou pro ně nejdůležitější. Jaké žádoucí životní zkušenosti zákazníci skutečně chtějí? Jak nabídka pomůže jednotlivcům uspokojit nejen jejich funkční potřeby, ale také jejich emocionální touhy?

Osvojení si otevřeného, empatického myšlení připravuje půdu pro kladení otázek, naslouchání a pozorování, které jsou nezbytné k tomu, aby se lidé dokázali naladit na své emocionální potřeby a motivační hodnoty.

Vytváření empatických vazeb podporuje efektivní inovace tím, že odhaluje poznatky a vytváří porozumění rozdílům mezi současnou životní realitou a požadovanými budoucími aspiracemi. Řešení napětí mezi tím, kde zákazníci jsou, a tím, kde by v životě chtěli být, je místem největších příležitostí.

Stejně jako se empatie stala strategickým imperativem vedení na pracovišti (76 % lidí s vysoce empatickými vedoucími pracovníky uvádí, že se často nebo vždy cítí angažovaní), je empatie také rozhodující pro budování autentického zapojení a spokojenosti zákazníků.

Chcete využít této příležitosti?

STANOVENÍ SDÍLENÝCH HODNOT

From a naming brainstorm at a talk
Zdroj: Unsplash

Podle profesora Harvard Business School Geralda Zaltmana je v dnešním světě velmi důležité prokázat sdílené hodnoty a vybudovat u zákazníků základy důvěry, protože 95 % nákupních rozhodnutí se děje v podvědomí.

Pokud společnosti vytvářejí nabídky a přijímají opatření, která autenticky odrážejí sdílené hodnoty: vytvářejí důvěru, budují hlubší vztahy, zajišťují dlouhodobou loajalitu a pomáhají zákazníkům dosáhnout jejich osobních aspirací.

V nedávné studii 76 % respondentů uvedlo, že značky, které kupují, dělají svět lepším místem, 67 % uvedlo, že značky, které kupují, z nich dělají lepšího člověka, a 84,3 % spotřebitelů je více nakloněno být loajální značce, která sdílí své hodnoty.

Jednotlivci chtějí být součástí něčeho většího, než jsou oni sami. Chtějí se spojit se společnostmi, které investují do sociálních změn, zavádějí rozšířené postupy v oblasti rozmanitosti, rovnosti a inkluze a zvyšují standardy ochrany životního prostředí a správy a řízení.

Prostřednictvím spolurozhodování mohou společnosti určit pokrokové, účelově zaměřené kroky, které odpovídají zásadám, jež sdílejí jejich zákazníci. Vyřešením napětí, které zákazníci pociťují, a přijetím jejich osobních aspirací jako společných příležitostí mají společnosti šanci vytvořit trvalou spřízněnost.

RECIPROCITA A SILNÁ LOAJALITA

Things to do
Zdroj: Unsplash

Zuřivou loajalitu představuje intenzivní oddanost společnostem a značkám; přesahující logiku či rozum.

Věrní zákazníci více utrácejí, častěji nakupují znovu, více doporučují a zkoušejí nové nabídky vaší společnosti nebo značky. Zákazníci, kteří jsou zuřivě loajální, jsou ve své oddanosti ještě pevnější. Prudce loajální zákazníci se vztahy založenými na hodnotách s větší pravděpodobností zůstanou věrní, i když nastanou těžké časy.

Zuřivě loajální zákazníci však ve vztahu vyžadují reciprocitu.

Jakmile organizace učiní prohlášení a sliby, musí je splnit, jinak riskují erozi důvěry. Porušení důvěry ničí zavedené vztahy a staví společnosti do horší pozice, než kdyby sliby vůbec nebyly učiněny.

A protože 81 % zákazníků se rozhoduje na základě úrovně důvěry ve značku, bude pro společnosti rozhodující, aby dodržovaly své závazky týkající se sdílených hodnot, pokud doufají, že vzbudí věrnost.

Určete si prostory založené na hodnotách, do kterých jste ochotni investovat, a buďte kreativní, pokud jde o způsob, jakým se s vámi mohou zákazníci zapojit. Ostře loajální zákazníci chtějí mít vztah „my“. Ne na úrovni „já“ a „oni“. Zuřivá loajalita vyžaduje smysluplný vztah založený na vzájemném respektu, který vytváří hodnotu pro zákazníka i poskytovatele.

BUDOUCNOST

Zdroj: Unsplash

Empatické propojení, vytvoření společných hodnot, vzbuzení prudké loajality: future-proofing vyžaduje změnu myšlení, abyste si vybudovali silnější vazby se zákazníky, kterým sloužíte, s odměnou v podobě dlouhodobé relevance a růstu.

Jak to vypadá v praxi?

  • Vybudujte systémy pro poznávání svých současných i budoucích zákazníků na úrovni lidského života. Zákazníci chtějí mít s firmami relativní interakce. Usnadněte jim dialog s vaší organizací prostřednictvím sociálních médií a personalizovaných zkušeností, které podporují výměnu informací.
  • Naslouchejte a podnikejte kroky, které ukazují, že chápete a oceňujete perspektivy, aspirace a měnící se okolnosti zákazníků; ať už se jedná o postojové, finanční nebo jiné. Zákazníci chtějí spolupracovat se společnostmi, které zaujímají postoj k otázkám souvisejícím s hodnotami a ukazují, že jsou v souladu s tím, co je v životě zákazníků důležité.
  • Buďte důslední a kreativní. Společnost Patagonia je známá svou angažovaností v oblasti ochrany životního prostředí, investicemi do svého přesvědčení a výrobků a s tím spojeným růstem popularity a tržeb. Její nedávná změna vlastnické struktury je jejím posledním inovativním krokem v oblasti relevance, angažovanosti a budoucnosti.
  • Společnosti, které se tímto způsobem odlišují, si budují emocionální vazby a důvěryhodné vztahy se svými zákazníky a v konečném důsledku z nich získají větší hodnotu.

Organizace, které investují do setkávání se zákazníky na životní úrovni, se namísto blížící se rezignace zákazníků dočkají zvýšené poptávky a rozšířeného růstu nyní i v budoucnu.

Co když vaši zákazníci odejdou jako další?V uplynulém roce dalo výpověď v USA 47,8 milionu pracovníků, což jsou v průměru téměř čtyři miliony každý měsíc. V současné realitě lidé přehodnocují, co je pro ně důležité a jak chtějí žít svůj život. Mění způsob práce a s rostoucím ekonomickým tlakem se můžete vsadit, že přehodnocují i způsob, jakým utrácejí své peníze.I kdyby historická zákaznická základna byla pevná, společnosti s ní do budoucna nemohou počítat. Vzhledem k tomu, že rezignace zaměstnanců pokračuje, reálný potenciál hrozící „velké rezignace zákazníků“ by měl být varovným signálem.Společnosti musí věnovat pozornost tomu, co se v životě jejich zákazníků posouvá a mění. Lidé přehodnocují smysl svého života a současně mění priority, jakým způsobem utrácejí peníze, aby lépe odpovídaly jejich hodnotám a cílům.Nyní není čas na samolibost, ale spíše na rozpoznání příležitostí, které přinášejí měnící se okolnosti. Organizace se musí zavázat k pochopení přání zákazníků na životní úrovni, aby si zajistily dlouhodobou relevanci a úspěch.Zdroj: UnsplashEMPATICKÝ LIDSKÝ VZTAHSpolečnosti by měly začít navázáním empatického vztahu se svými současnými i potenciálními zákazníky. Čas by měly věnovat „sdílení“ života, aby mohly vidět a pochopit svět z pohledu svých zákazníků.Společnosti musí zjistit, jak chtějí zákazníci žít svůj život; což zahrnuje pochopení hodnot a cílů, které jsou pro ně nejdůležitější. Jaké žádoucí životní zkušenosti zákazníci skutečně chtějí? Jak nabídka pomůže jednotlivcům uspokojit nejen jejich funkční potřeby, ale také jejich emocionální touhy?Osvojení si otevřeného, empatického myšlení připravuje půdu pro kladení otázek, naslouchání a pozorování, které jsou nezbytné k tomu, aby se lidé dokázali naladit na své emocionální potřeby a motivační hodnoty.Vytváření empatických vazeb podporuje efektivní inovace tím, že odhaluje poznatky a vytváří porozumění rozdílům mezi současnou životní realitou a požadovanými budoucími aspiracemi. Řešení napětí mezi tím, kde zákazníci jsou, a tím, kde by v životě chtěli být, je místem největších příležitostí.Stejně jako se empatie stala strategickým imperativem vedení na pracovišti , je empatie také rozhodující pro budování autentického zapojení a spokojenosti zákazníků.Chcete využít této příležitosti?STANOVENÍ SDÍLENÝCH HODNOTZdroj: UnsplashPodle profesora Harvard Business School Geralda Zaltmana je v dnešním světě velmi důležité prokázat sdílené hodnoty a vybudovat u zákazníků základy důvěry, protože 95 % nákupních rozhodnutí se děje v podvědomí.Pokud společnosti vytvářejí nabídky a přijímají opatření, která autenticky odrážejí sdílené hodnoty: vytvářejí důvěru, budují hlubší vztahy, zajišťují dlouhodobou loajalitu a pomáhají zákazníkům dosáhnout jejich osobních aspirací.V nedávné studii 76 % respondentů uvedlo, že značky, které kupují, dělají svět lepším místem, 67 % uvedlo, že značky, které kupují, z nich dělají lepšího člověka, a 84,3 % spotřebitelů je více nakloněno být loajální značce, která sdílí své hodnoty.Jednotlivci chtějí být součástí něčeho většího, než jsou oni sami. Chtějí se spojit se společnostmi, které investují do sociálních změn, zavádějí rozšířené postupy v oblasti rozmanitosti, rovnosti a inkluze a zvyšují standardy ochrany životního prostředí a správy a řízení.Prostřednictvím spolurozhodování mohou společnosti určit pokrokové, účelově zaměřené kroky, které odpovídají zásadám, jež sdílejí jejich zákazníci. Vyřešením napětí, které zákazníci pociťují, a přijetím jejich osobních aspirací jako společných příležitostí mají společnosti šanci vytvořit trvalou spřízněnost.RECIPROCITA A SILNÁ LOAJALITAZdroj: UnsplashZuřivou loajalitu představuje intenzivní oddanost společnostem a značkám; přesahující logiku či rozum.Věrní zákazníci více utrácejí, častěji nakupují znovu, více doporučují a zkoušejí nové nabídky vaší společnosti nebo značky. Zákazníci, kteří jsou zuřivě loajální, jsou ve své oddanosti ještě pevnější. Prudce loajální zákazníci se vztahy založenými na hodnotách s větší pravděpodobností zůstanou věrní, i když nastanou těžké časy.Zuřivě loajální zákazníci však ve vztahu vyžadují reciprocitu.Jakmile organizace učiní prohlášení a sliby, musí je splnit, jinak riskují erozi důvěry. Porušení důvěry ničí zavedené vztahy a staví společnosti do horší pozice, než kdyby sliby vůbec nebyly učiněny.A protože 81 % zákazníků se rozhoduje na základě úrovně důvěry ve značku, bude pro společnosti rozhodující, aby dodržovaly své závazky týkající se sdílených hodnot, pokud doufají, že vzbudí věrnost.Určete si prostory založené na hodnotách, do kterých jste ochotni investovat, a buďte kreativní, pokud jde o způsob, jakým se s vámi mohou zákazníci zapojit. Ostře loajální zákazníci chtějí mít vztah „my“. Ne na úrovni „já“ a „oni“. Zuřivá loajalita vyžaduje smysluplný vztah založený na vzájemném respektu, který vytváří hodnotu pro zákazníka i poskytovatele.BUDOUCNOSTZdroj: UnsplashEmpatické propojení, vytvoření společných hodnot, vzbuzení prudké loajality: future-proofing vyžaduje změnu myšlení, abyste si vybudovali silnější vazby se zákazníky, kterým sloužíte, s odměnou v podobě dlouhodobé relevance a růstu.Jak to vypadá v praxi?Vybudujte systémy pro poznávání svých současných i budoucích zákazníků na úrovni lidského života. Zákazníci chtějí mít s firmami relativní interakce. Usnadněte jim dialog s vaší organizací prostřednictvím sociálních médií a personalizovaných zkušeností, které podporují výměnu informací.Naslouchejte a podnikejte kroky, které ukazují, že chápete a oceňujete perspektivy, aspirace a měnící se okolnosti zákazníků; ať už se jedná o postojové, finanční nebo jiné. Zákazníci chtějí spolupracovat se společnostmi, které zaujímají postoj k otázkám souvisejícím s hodnotami a ukazují, že jsou v souladu s tím, co je v životě zákazníků důležité.Buďte důslední a kreativní. Společnost Patagonia je známá svou angažovaností v oblasti ochrany životního prostředí, investicemi do svého přesvědčení a výrobků a s tím spojeným růstem popularity a tržeb. Její nedávná změna vlastnické struktury je jejím posledním inovativním krokem v oblasti relevance, angažovanosti a budoucnosti.Společnosti, které se tímto způsobem odlišují, si budují emocionální vazby a důvěryhodné vztahy se svými zákazníky a v konečném důsledku z nich získají větší hodnotu.Organizace, které investují do setkávání se zákazníky na životní úrovni, se namísto blížící se rezignace zákazníků dočkají zvýšené poptávky a rozšířeného růstu nyní i v budoucnu.
Tagy: businessstrategie


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    07:43

    Japonská ropná společnost dosáhla 17letého vrcholu po akvizici amerických ropných a plynových aktiv za 1,3 miliardy dolarů.

    07:31

    Tchajwanský akciový trh klesá na závěr; Taiwan Weighted Index se propadl o 1,19 %

    07:28

    Budoucnost evropského automobilového průmyslu by mohla být stále elektrická navzdory ústupkům EU.

    07:24

    Lufthansa se snaží uzavřít mezeru s evropskými konkurenty po turbulentním období.

    07:04

    Australské trhy uzavírají růstem; S&P/ASX 200 přidává 0,03 %

    06:55

    Akcie CICC vyskočily kvůli plánům na fúzi se dvěma čínskými konkurenty.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Shutterstock
    Akcie

    Strategie „burzy všeho“ může nastartovat další růst Coinbase

    18 prosince, 2025

    Společnost Coinbase se podle analytiků Deutsche Bank nachází v důležité fázi svého vývoje, která by mohla změnit způsob, jakým investoři...

    Central Bank Company a Ultra Green IPO na závěr roku potvrdily hype kolem emisí

    17 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Neobvyklá sázka na umělou inteligenci pro rok 2026: chytré brýle

    17 prosince, 2025
    Zdroj: Getty images

    Nejlepší akcie Bank of America v oblasti čipů pro AI pro rok 2026

    17 prosince, 2025
    Zdroj: Bloomberg

    Bank of America věří hotelům IHG, mistrovství světa má být katalyzátor

    17 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Nanhua Futures Co., Ltd.

    Datum IPO: 22 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 8,61–11,48 miliardy HKD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    Central Bank Company a Ultra Green IPO na závěr roku potvrdily hype kolem emisí

    17 prosince, 2025

    Akcie společnosti Nvidia balancují na hraně obav z bubliny AI

    16 prosince, 2025

    Intuitive Machines získává důvěru Wall Street díky akvizici Lanteris

    14 prosince, 2025

    S&P 500 klesá kvůli obavám o ekonomiku USA; Tesla dosáhla rekordního závěru

    16 prosince, 2025

    Santa Claus rally nezačíná před svátky — trhy tradičně ožívají až po Vánocích

    14 prosince, 2025

    Index S&P 500 uzavřel níže, Oracle a Nvidia zařídily propad AI sektoru

    17 prosince, 2025

    Strategie „burzy všeho“ může nastartovat další růst Coinbase

    18 prosince, 2025

    S&P 500 klesá s propadem v technologickém sektoru, Nvidia nadále roste

    15 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: Shutterstock
    AI

    Broadcom a další čipové akcie patří mezi hlavní sázky J.P. Morgan pro rok 2026

    17 prosince, 2025

    Obavy z možné bubliny v oblasti umělé inteligence na finančních trzích v posledních měsících sílí.

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost
      Kontaktujte nás

      Používáme soubory cookie a podobné technologie, které jsou nezbytné pro provoz webových stránek. Další soubory cookie se používají k provádění analýzy používání webových stránek. Pokračováním v používání našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.