Čtvrtletní výsledky Darden Restaurants a nákupní rating u Delta Air Lines
Společnost Darden Restaurants (DRI) v pátek oznámila čtvrtletní zisk a tržby, které překonaly očekávání Wall Street, protože spotřebitelé se i přes tlak inflace nadále stravují mimo domov.
Mateřská společnost Olive Garden Darden Restaurants překonala odhady a zvýšila výhled
Společnost rovněž zvýšila výhled zisku pro fiskální rok 2023 na rozmezí 10,3 až 10,45 miliardy USD z předchozího rozmezí 10,2 až 10,4 miliardy USD.
Zde jsou údaje, které společnost vykázala za druhé fiskální čtvrtletí končící 27. listopadu, ve srovnání s tím, co očekávala Wall Street na základě průzkumu mezi analytiky provedeného společností Refinitiv:
Zisk na akcii: 1,52 USD upravený, oproti očekávaným 1,44 USD. Tržby: 2,49 miliardy USD oproti očekávaným 2,43 miliardy USD.
Celkové tržby společnosti Darden Restaurants vzrostly o 9,4 % ve srovnání se stejným čtvrtletím loňského roku.
Zdroj: Getty Images
Darden Restaurants rovněž uvedl, že jeho celkové náklady vyskočily na 2,25 miliardy dolarů z 2,03 miliardy dolarů před rokem, a to především kvůli vyšším nákladům na mléčné výrobky, obiloviny a produkty. Jako důvod skokového nárůstu nákladů společnost uvedla také náklady na výstavbu a pracovní sílu.
Generální ředitel Rick Cardenas ve zprávě o výsledcích společnosti uvedl, že je s výsledky společnosti v tomto čtvrtletí spokojen, a uvedl, že všechny její značky „dosáhly vysoké úrovně“ a že společnost „poprvé v historii společnosti Darden Restaurants překonala obrat 10 miliard USD na klouzavé 52týdenní bázi“.
Olive Garden, která tvoří téměř polovinu tržeb společnosti Darden Restaurants, zaznamenala nárůst tržeb ve stejných prodejnách o 7,6 %, zatímco celkové tržby ve stejných prodejnách společnosti vzrostly o 7,3 %. Podobný nárůst o 7,3 % zaznamenala společnost i u své druhé největší značky LongHorn Steakhouse.
Vedoucí pracovníci na konferenčním hovoru uvedli, že tržby dosáhly na Den díkůvzdání ve všech jejích restauracích historického maxima a očekávají, že se jim bude dařit i během svátků.
Darden Restaurants uvedl, že na konci čtvrtletí měl otevřeno 1 887 provozoven, zatímco loni jich bylo 1 852.
Goldman Sachs obnovuje pokrytí společnosti Delta Air Lines s nákupním ratingem, v roce 2023 vidí růst o 20 %
Podle Goldman Sachs je společnost Delta Air Lines (DAL) dobrým tipem v odvětví letecké dopravy.
Firma obnovila pokrytí tohoto leteckého dopravce s nákupním ratingem a 12měsíční cílovou cenou 40 USD. To představuje 20% nárůst.
„Akcie DAL se v letošním roce pohybovaly na lepším konci našeho pokrytí amerických aerolinek, k čemuž přispělo kromě relativně silnější rozvahy ve světle rostoucích sazeb i zlepšení v oblasti mezinárodní a firemní dopravy,“ napsala 16. prosince analytička Catherine O’Brienová.
Letos Delta zatím ztratila téměř 15 %, což je zhruba stejně jako širší trh.
Obnovení expozice na koncovém trhu
Jedním z důvodů pozitivního hodnocení Goldman Sachs je, že Delta stále zaznamenává oživení na některých koncových trzích po pandemii.
Zdroj: Reuters
„Zatímco v roce 2022 došlo k výraznému zlepšení trendů v oblasti firemního a mezinárodního cestování, tyto koncové trhy jsou stále výrazně pod úrovní roku 2022 a na cestě k plnému zotavení jsou dále pozadu než domácí a rekreační cestování,“ napsala O’Brienová.
V roce 2023 očekává, že se firemní a mezinárodní cestování bude nadále zlepšovat, protože v polovině roku klesnou omezení na hlavních trzích, jako jsou USA a Velká Británie.
Kromě toho měla společnost Delta vždy zhruba pětinu svých příjmů ze zdrojů mimo cestující. To by mělo podle Goldman Sachs pokračovat a poskytovat příležitosti k růstu, protože společnost přechází do normálnějšího období.
„Jedním z nejvíce rostoucích podniků v oblasti mimo cestující je rafinerie, která se významně zvýšila,“ řekla O’Brienová. „Tento segment podnikání je také poměrně cyklický, ale příjmy společnosti z věrnostních programů a související různé příjmy vázané na jiné věrnostní toky a její letištní kluby vzrostly o 29 %, resp. 65 %.“
A konečně, Delta má silnější rozvahu než celé odvětví, zejména ve srovnání se svými velkými leteckými společnostmi. To jí pomáhá izolovat se v případě, že by v USA došlo k hospodářskému poklesu.
Mateřská společnost Olive Garden Darden Restaurants překonala odhady a zvýšila výhledSpolečnost rovněž zvýšila výhled zisku pro fiskální rok 2023 na rozmezí 10,3 až 10,45 miliardy USD z předchozího rozmezí 10,2 až 10,4 miliardy USD.Zde jsou údaje, které společnost vykázala za druhé fiskální čtvrtletí končící 27. listopadu, ve srovnání s tím, co očekávala Wall Street na základě průzkumu mezi analytiky provedeného společností Refinitiv:Zisk na akcii: 1,52 USD upravený, oproti očekávaným 1,44 USD.Tržby: 2,49 miliardy USD oproti očekávaným 2,43 miliardy USD.Celkové tržby společnosti Darden Restaurants vzrostly o 9,4 % ve srovnání se stejným čtvrtletím loňského roku.Zdroj: Getty ImagesDarden Restaurants rovněž uvedl, že jeho celkové náklady vyskočily na 2,25 miliardy dolarů z 2,03 miliardy dolarů před rokem, a to především kvůli vyšším nákladům na mléčné výrobky, obiloviny a produkty. Jako důvod skokového nárůstu nákladů společnost uvedla také náklady na výstavbu a pracovní sílu.Generální ředitel Rick Cardenas ve zprávě o výsledcích společnosti uvedl, že je s výsledky společnosti v tomto čtvrtletí spokojen, a uvedl, že všechny její značky „dosáhly vysoké úrovně“ a že společnost „poprvé v historii společnosti Darden Restaurants překonala obrat 10 miliard USD na klouzavé 52týdenní bázi“.Chcete využít této příležitosti?Olive Garden, která tvoří téměř polovinu tržeb společnosti Darden Restaurants, zaznamenala nárůst tržeb ve stejných prodejnách o 7,6 %, zatímco celkové tržby ve stejných prodejnách společnosti vzrostly o 7,3 %. Podobný nárůst o 7,3 % zaznamenala společnost i u své druhé největší značky LongHorn Steakhouse.Vedoucí pracovníci na konferenčním hovoru uvedli, že tržby dosáhly na Den díkůvzdání ve všech jejích restauracích historického maxima a očekávají, že se jim bude dařit i během svátků.Darden Restaurants uvedl, že na konci čtvrtletí měl otevřeno 1 887 provozoven, zatímco loni jich bylo 1 852.Goldman Sachs obnovuje pokrytí společnosti Delta Air Lines s nákupním ratingem, v roce 2023 vidí růst o 20 %Podle Goldman Sachs je společnost Delta Air Lines dobrým tipem v odvětví letecké dopravy.Firma obnovila pokrytí tohoto leteckého dopravce s nákupním ratingem a 12měsíční cílovou cenou 40 USD. To představuje 20% nárůst.„Akcie DAL se v letošním roce pohybovaly na lepším konci našeho pokrytí amerických aerolinek, k čemuž přispělo kromě relativně silnější rozvahy ve světle rostoucích sazeb i zlepšení v oblasti mezinárodní a firemní dopravy,“ napsala 16. prosince analytička Catherine O’Brienová.Letos Delta zatím ztratila téměř 15 %, což je zhruba stejně jako širší trh.Obnovení expozice na koncovém trhuJedním z důvodů pozitivního hodnocení Goldman Sachs je, že Delta stále zaznamenává oživení na některých koncových trzích po pandemii.Zdroj: Reuters„Zatímco v roce 2022 došlo k výraznému zlepšení trendů v oblasti firemního a mezinárodního cestování, tyto koncové trhy jsou stále výrazně pod úrovní roku 2022 a na cestě k plnému zotavení jsou dále pozadu než domácí a rekreační cestování,“ napsala O’Brienová.V roce 2023 očekává, že se firemní a mezinárodní cestování bude nadále zlepšovat, protože v polovině roku klesnou omezení na hlavních trzích, jako jsou USA a Velká Británie.Kromě toho měla společnost Delta vždy zhruba pětinu svých příjmů ze zdrojů mimo cestující. To by mělo podle Goldman Sachs pokračovat a poskytovat příležitosti k růstu, protože společnost přechází do normálnějšího období.„Jedním z nejvíce rostoucích podniků v oblasti mimo cestující je rafinerie, která se významně zvýšila,“ řekla O’Brienová. „Tento segment podnikání je také poměrně cyklický, ale příjmy společnosti z věrnostních programů a související různé příjmy vázané na jiné věrnostní toky a její letištní kluby vzrostly o 29 %, resp. 65 %.“A konečně, Delta má silnější rozvahu než celé odvětví, zejména ve srovnání se svými velkými leteckými společnostmi. To jí pomáhá izolovat se v případě, že by v USA došlo k hospodářskému poklesu.
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...