Společnost Mahindra and Mahindra, jedna z nejstarších indických automobilek, chce prodávat svou novou rodinu elektrických SUV po celém světě, ale vstup na americký trh se uskuteční až v pozdějším desetiletí, uvedl generální ředitel pro agenturu Reuters.
„Nevidím, že bychom v příštích pěti letech vstoupili na americký trh,“ řekl v úterním rozhovoru Anish Shah, generální ředitel a výkonný ředitel společnosti Mahindra.
Vstup na americký trh „by pravděpodobně mohl trvat déle než pět let, protože musíme nejprve zvítězit na některých našich klíčových trzích“, včetně Evropy, dodal.
Shah uvedl, že Mahindra v rámci své dlouhodobé strategie zvažuje, zda bude vyrábět vozidla v Severní Americe, aby využila pobídek zakotvených v americkém zákoně o snižování inflace.
„Budeme muset přemýšlet o výrobě blíže k některým z hlavních trhů – to je něco, co budeme zkoumat,“ řekl Shah. „Ale to je ještě daleko.“
Společnost ve středu oznámila plány na výstavbu továrny na elektromobily v hodnotě 1,2 miliardy dolarů v Pune, nedaleko svého sídla v Bombaji.
„Jsme v procesu zdvojnásobení naší kapacity“, abychom částečně uspokojili poptávku na indickém trhu, řekl Shah. Velká část nové kapacity je podle něj určena pro elektromobily.
Chcete využít této příležitosti?
Mahindra v srpnu představila portfolio pěti budoucích elektrických SUV, z nichž první se má začít vyrábět v lednu. Všech pět vozů bude postaveno na společné architektuře, která si do značné míry vypůjčuje platformu MEB pro elektromobily partnerské společnosti Volkswagen.
Shah uvedl, že partnerství Mahindry s VW „může mít v průběhu vývoje i jiné formy“, aniž by je blíže specifikoval.
Mahindra prodává ve Spojených státech traktory a malé terénní vozy. Plán z roku 2010 dovážet kompaktní pickupy Scorpio s naftovým motorem byl zrušen ještě před uvedením na trh.
Společnost Mahindra and Mahindra, jedna z nejstarších indických automobilek, chce prodávat svou novou rodinu elektrických SUV po celém světě, ale vstup na americký trh se uskuteční až v pozdějším desetiletí, uvedl generální ředitel pro agenturu Reuters.
„Nevidím, že bychom v příštích pěti letech vstoupili na americký trh,“ řekl v úterním rozhovoru Anish Shah, generální ředitel a výkonný ředitel společnosti Mahindra.
Vstup na americký trh „by pravděpodobně mohl trvat déle než pět let, protože musíme nejprve zvítězit na některých našich klíčových trzích“, včetně Evropy, dodal.
Shah uvedl, že Mahindra v rámci své dlouhodobé strategie zvažuje, zda bude vyrábět vozidla v Severní Americe, aby využila pobídek zakotvených v americkém zákoně o snižování inflace.
„Budeme muset přemýšlet o výrobě blíže k některým z hlavních trhů – to je něco, co budeme zkoumat,“ řekl Shah. „Ale to je ještě daleko.“
Společnost ve středu oznámila plány na výstavbu továrny na elektromobily v hodnotě 1,2 miliardy dolarů v Pune, nedaleko svého sídla v Bombaji.
„Jsme v procesu zdvojnásobení naší kapacity“, abychom částečně uspokojili poptávku na indickém trhu, řekl Shah. Velká část nové kapacity je podle něj určena pro elektromobily.Chcete využít této příležitosti?
Mahindra v srpnu představila portfolio pěti budoucích elektrických SUV, z nichž první se má začít vyrábět v lednu. Všech pět vozů bude postaveno na společné architektuře, která si do značné míry vypůjčuje platformu MEB pro elektromobily partnerské společnosti Volkswagen.
Shah uvedl, že partnerství Mahindry s VW „může mít v průběhu vývoje i jiné formy“, aniž by je blíže specifikoval.
Mahindra prodává ve Spojených státech traktory a malé terénní vozy. Plán z roku 2010 dovážet kompaktní pickupy Scorpio s naftovým motorem byl zrušen ještě před uvedením na trh.
