Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Tyto 4 trendy budou určovat budoucnost zaměstnaneckých výhod

Vzhledem k pokračující rekordní inflaci, hromadícím se exekucím, rostoucím nákladům na zdravotní péči, propouštění, které tvrdě zasáhlo technologický a další průmysl, a blížícímu se konci pauzy na splácení studentských půjček se mnoho Američanů potýká s finančními problémy.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
9 ledna, 2023
6 min. čtení
empty train track during daytimee

Zdroj: Unsplash

6 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Až sedm z deseti může žít od výplaty k výplatě.

Zaměstnanci i zaměstnavatelé jsou ve stresu. Není před tím úniku. A tato kumulovaná úzkost má vliv na zaměstnanecké benefity. Zaměstnavatelé jsou stále ostražitější, pokud jde o náklady a výdaje. Vědí však také, že vzhledem k tomu, že mnoho zaměstnanců je ve finančním stresu, je třeba upřednostnit jejich rozvíjející se potřeby, protože konkurence o skutečné talenty pokračuje, a to navzdory vlně propouštění ve společnostech, jejichž pracovní síly se příliš rychle rozrostly.

V posledních letech stále více společností přidává kromě jiných vylepšení i benefity pro duševní zdraví. S vývojem potřeb zaměstnanců však zaměstnavatelé musí jít hlouběji. Potřebují se zabývat celkovou pohodou zaměstnanců smysluplnějšími, holistickými způsoby, které jsou zároveň snadno použitelné a nákladově efektivní.

To znamená, že vedoucí pracovníci musí věnovat větší pozornost individuální situaci svých zaměstnanců.

  • Kolik zaměstnanců hledí na výpověď z pracovního poměru?
  • Kteří z nich si vzali druhou práci, aby vyšli s penězi?
  • Jak velký dluh mají na kreditních kartách nebo studentských půjčkách?
  • Koho postihla změna příjmu někoho jiného v jejich domácnosti?

Vedoucí pracovníci, kteří jsou schopni lépe předvídat a řešit skutečné osobní potřeby zaměstnanců i širší potřeby domácností prostřednictvím ohleduplnějšího přístupu k benefitům, jsou těmi podniky, které zvítězí.

Innovation Workshop by FORTYTWO March 2016
Zdroj: Unsplash

S ohledem na tuto skutečnost uvádíme klíčové otázky, na které by se dnes zaměstnavatelé měli zaměřit při přehodnocování svých strategií v oblasti benefitů.

Advertisement

PERSONALIZACE

Benefity byly tradičně především univerzálním modelem. To už ale nestačí. Personalizace je nyní nezbytná, ale klíčový je správný typ a míra personalizace.

Vezměte v úvahu následující: Jedna společnost z žebříčku Fortune 100 nabízela asi 20 různých možností hubnutí (online, skupinová terapie, pod dohledem nemocnice atd.), aby si lidé mohli vybrat tu, která jim nejlépe vyhovuje. Problémem je, že tolik možností může být zahlcující a že další nabídka „výběru“ může mít opačný než zamýšlený efekt.

Zaměstnavatelé potřebují minimalizovat vstupní body, aby mohli stále nabízet mnoho výhod a „výběr“, ale aby lidem skutečně umožnili pohodlně se v nich orientovat.

Personalizace není ani tak o šíři dostupných možností, jako spíše o uživatelském zážitku. Jde o poskytování lepší, personalizovanější navigace ke správným benefitům ve správný čas a o pomoc zaměstnancům překonat překážky při využívání těchto benefitů, aby každý ve všech fázích života mohl skutečně smysluplněji využívat pro něj nejrelevantnější benefity.

Kromě navigace je cestou k dosažení personalizace lepší porozumění tomu, co zaměstnanci prožívají, a lepší uspokojení těchto potřeb. Zaměstnavatelé budou nadále rozšiřovat využívání průzkumů mezi zaměstnanci, hledat nové způsoby, jak studovat data, která již mají k dispozici (přezkoumávat využívání stávajících benefitů a zjišťovat, zda by neměli nabídnout něco jiného), a hledat partnery ve společnostech, které mohou poskytnout ucelenější pohled na firemní data. 

SEGMENTACE

Teamwork makes the dream work.
Zdroj: Unsplash

V souvislosti s tématem personalizace je důležité zaměřit se na to, co mohou potřebovat konkrétní segmenty zaměstnanců. Například pracovníci v první linii mohou chtít benefit, jako je zpětný odkup volna – výměna získaného volna za další peníze. To však nemusí mít stejnou přitažlivost pro vedoucí pracovníky a manažery společnosti, protože přístup k tomuto typu odměny pro ně nemusí být takovou prioritou.

I nadále budeme svědky toho, že se společnosti budou snažit segmentovat nabídku benefitů novými způsoby. Zaměstnavatelé nevědí, co všechno bude zaměstnanec potřebovat. Pokud však alespoň porozumí širším segmentům, mohou zaměstnancům nabídnout a pomoci jim orientovat se v rozšířené nabídce benefitů, která bude více odpovídat jejich roli, potřebám a životní fázi.

CENTRALIZACE

Vzhledem k tomu, že se zaměstnavatelé před obávanou recesí snaží omezit výdaje, kde to jen jde, budeme pravděpodobně svědky větší centralizace využívání technologických platforem a odpovídajících možností lidské podpory ze strany HR týmů.

Správa více bodových řešení a souvisejících vztahů (někdy v dvouciferném počtu) může být pro týmy HR a benefitů náročná a neefektivní. Centralizací platforem mohou zaměstnavatelé stále nabízet mnoho bodových řešení, ale způsobem, který personálnímu týmu zabere mnohem méně času a energie. Společnosti se budou moci více soustředit na uspokojování potřeb zaměstnanců, než aby byly pro své zaměstnance integrátory benefitů. Výsledkem je větší zapojení do správného benefitu pro každého jednotlivce s menším úsilím pro jednotlivce i pro personální oddělení.

ZLEPŠENÍ

black pencil on white printerpaper
Zdroj: Unsplash

Ačkoli se práce na dálku a flexibilní práce staly pro mnoho společností klíčové pro schopnost přilákat a udržet si talenty, tyto způsoby práce mohou mít i své nevýhody, ať už jde o sociální izolaci, stres ze skloubení práce a rodičovství, péči o stárnoucí blízké nebo jiné psychické tlaky a rozptylování domácnosti. Péče o zaměstnance spočívá v pochopení a uspokojení jejich potřeb. 

Čím více zaměstnavatelé tomuto novému normálu rozumí, tím pozitivnější dopad mají jejich benefitní programy.

V roce 2023 uvidíme, jak si firmy vezmou ponaučení z uplynulého roku a budou pokračovat ve vylepšování, přičemž se budou snažit udržet náklady na nízké úrovni. V popředí zájmu bude zejména pohodlná a osobní navigace, protože zaměstnavatelé budou nadále rozvíjet svůj přístup k benefitům a hledat nové způsoby, jak pomoci zapojit a udržet si své nejcennější aktivum: své lidi.

Až sedm z deseti může žít od výplaty k výplatě.Zaměstnanci i zaměstnavatelé jsou ve stresu. Není před tím úniku. A tato kumulovaná úzkost má vliv na zaměstnanecké benefity. Zaměstnavatelé jsou stále ostražitější, pokud jde o náklady a výdaje. Vědí však také, že vzhledem k tomu, že mnoho zaměstnanců je ve finančním stresu, je třeba upřednostnit jejich rozvíjející se potřeby, protože konkurence o skutečné talenty pokračuje, a to navzdory vlně propouštění ve společnostech, jejichž pracovní síly se příliš rychle rozrostly.V posledních letech stále více společností přidává kromě jiných vylepšení i benefity pro duševní zdraví. S vývojem potřeb zaměstnanců však zaměstnavatelé musí jít hlouběji. Potřebují se zabývat celkovou pohodou zaměstnanců smysluplnějšími, holistickými způsoby, které jsou zároveň snadno použitelné a nákladově efektivní.To znamená, že vedoucí pracovníci musí věnovat větší pozornost individuální situaci svých zaměstnanců.Kolik zaměstnanců hledí na výpověď z pracovního poměru?Kteří z nich si vzali druhou práci, aby vyšli s penězi?Jak velký dluh mají na kreditních kartách nebo studentských půjčkách?Koho postihla změna příjmu někoho jiného v jejich domácnosti?Vedoucí pracovníci, kteří jsou schopni lépe předvídat a řešit skutečné osobní potřeby zaměstnanců i širší potřeby domácností prostřednictvím ohleduplnějšího přístupu k benefitům, jsou těmi podniky, které zvítězí.Zdroj: UnsplashS ohledem na tuto skutečnost uvádíme klíčové otázky, na které by se dnes zaměstnavatelé měli zaměřit při přehodnocování svých strategií v oblasti benefitů.PERSONALIZACEBenefity byly tradičně především univerzálním modelem. To už ale nestačí. Personalizace je nyní nezbytná, ale klíčový je správný typ a míra personalizace.Vezměte v úvahu následující: Jedna společnost z žebříčku Fortune 100 nabízela asi 20 různých možností hubnutí , aby si lidé mohli vybrat tu, která jim nejlépe vyhovuje. Problémem je, že tolik možností může být zahlcující a že další nabídka „výběru“ může mít opačný než zamýšlený efekt.Zaměstnavatelé potřebují minimalizovat vstupní body, aby mohli stále nabízet mnoho výhod a „výběr“, ale aby lidem skutečně umožnili pohodlně se v nich orientovat.Personalizace není ani tak o šíři dostupných možností, jako spíše o uživatelském zážitku. Jde o poskytování lepší, personalizovanější navigace ke správným benefitům ve správný čas a o pomoc zaměstnancům překonat překážky při využívání těchto benefitů, aby každý ve všech fázích života mohl skutečně smysluplněji využívat pro něj nejrelevantnější benefity.Kromě navigace je cestou k dosažení personalizace lepší porozumění tomu, co zaměstnanci prožívají, a lepší uspokojení těchto potřeb. Zaměstnavatelé budou nadále rozšiřovat využívání průzkumů mezi zaměstnanci, hledat nové způsoby, jak studovat data, která již mají k dispozici , a hledat partnery ve společnostech, které mohou poskytnout ucelenější pohled na firemní data. SEGMENTACEZdroj: UnsplashV souvislosti s tématem personalizace je důležité zaměřit se na to, co mohou potřebovat konkrétní segmenty zaměstnanců. Například pracovníci v první linii mohou chtít benefit, jako je zpětný odkup volna – výměna získaného volna za další peníze. To však nemusí mít stejnou přitažlivost pro vedoucí pracovníky a manažery společnosti, protože přístup k tomuto typu odměny pro ně nemusí být takovou prioritou.I nadále budeme svědky toho, že se společnosti budou snažit segmentovat nabídku benefitů novými způsoby. Zaměstnavatelé nevědí, co všechno bude zaměstnanec potřebovat. Pokud však alespoň porozumí širším segmentům, mohou zaměstnancům nabídnout a pomoci jim orientovat se v rozšířené nabídce benefitů, která bude více odpovídat jejich roli, potřebám a životní fázi.CENTRALIZACEVzhledem k tomu, že se zaměstnavatelé před obávanou recesí snaží omezit výdaje, kde to jen jde, budeme pravděpodobně svědky větší centralizace využívání technologických platforem a odpovídajících možností lidské podpory ze strany HR týmů.Správa více bodových řešení a souvisejících vztahů může být pro týmy HR a benefitů náročná a neefektivní. Centralizací platforem mohou zaměstnavatelé stále nabízet mnoho bodových řešení, ale způsobem, který personálnímu týmu zabere mnohem méně času a energie. Společnosti se budou moci více soustředit na uspokojování potřeb zaměstnanců, než aby byly pro své zaměstnance integrátory benefitů. Výsledkem je větší zapojení do správného benefitu pro každého jednotlivce s menším úsilím pro jednotlivce i pro personální oddělení.ZLEPŠENÍZdroj: UnsplashAčkoli se práce na dálku a flexibilní práce staly pro mnoho společností klíčové pro schopnost přilákat a udržet si talenty, tyto způsoby práce mohou mít i své nevýhody, ať už jde o sociální izolaci, stres ze skloubení práce a rodičovství, péči o stárnoucí blízké nebo jiné psychické tlaky a rozptylování domácnosti. Péče o zaměstnance spočívá v pochopení a uspokojení jejich potřeb. Čím více zaměstnavatelé tomuto novému normálu rozumí, tím pozitivnější dopad mají jejich benefitní programy.V roce 2023 uvidíme, jak si firmy vezmou ponaučení z uplynulého roku a budou pokračovat ve vylepšování, přičemž se budou snažit udržet náklady na nízké úrovni. V popředí zájmu bude zejména pohodlná a osobní navigace, protože zaměstnavatelé budou nadále rozvíjet svůj přístup k benefitům a hledat nové způsoby, jak pomoci zapojit a udržet si své nejcennější aktivum: své lidi.
Tagy: businessstrategiezaměstnání

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      21:55

      Zisk společnosti Mission Produce překonal očekávání o 0,04 USD, tržby překonaly odhady

      21:47

      Rubrik roste v předobchodním obchodování poté, co překonal odhady za první čtvrtletí a zvýšil výhled na celý rok

      21:32

      Zisk společnosti ABM Industries zaostal o 0,01 USD, tržby překonaly odhady

      21:15

      Samsara klesá navzdory překonání očekávaných zisků, investoři se obávají zpomalení růstu

      21:00

      Akcie společnosti Sectra vzrostly o 9 % díky silným objednávkám a cash flow ve zprávě za fiskální rok

      20:55

      Trump říká, že Musk čelí „velmi vážným důsledkům“, pokud bude financovat demokraty

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Je Vici Properties tím nejlepším REITem na současném trhu?

      6 června, 2025

      Investice do nemovitostí zůstávají jedním z nejoblíbenějších způsobů, jak budovat pasivní příjem, a realitní investiční fondy (REIT) nabízejí ideální vstupní...

      Zdroj: Getty Images

      Bank of America doporučuje akcie malých firem s vysokými dividendami

      6 června, 2025
      Zdroj: Bloomberg

      IPO společnosti Circle: Akcie vzrostly téměř o 170 % v první den obchodování

      6 června, 2025
      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Dollar Tree si získává důvěru investorů – JPMorgan očekává růst až o 25 %

      6 června, 2025
      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Roblox podle BofA míří k dalším ziskům díky metaversu a strategické výhodě

      5 června, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: BurzovníSvět.cz
      IPO

      Startup v digitálním bankovnictví Chime cílí při IPO na 11,2 miliardy dolarů

      5 června, 2025

      Společnost Chime Financial, působící v oblasti digitálního bankovnictví, ohlásila svůj záměr vstoupit na burzu prostřednictvím primární veřejné nabídky akcií (IPO)....

      Nejčtenější zprávy.

      Americké akcie prudce rostou; trh práce by mohl ovlivnit rozhodování Fedu

      6 června, 2025

      MongoDB posiluje důvěru investorů. Výsledky překonaly očekávání

      5 června, 2025

      Kde budou akcie Uber Technologies za 5 let? Je načase investovat?

      3 června, 2025

      S&P 500 táhne dolů propad Tesly uprostřed sporu Trumpa a Muska

      5 června, 2025

      Elon Musk označil daňový zákon Donalda Trumpa za „odpornou ohavnost“

      3 června, 2025

      S&P 500 skokově roste díky nadějím na urovnání obchodního sporu mezi USA a Čínou

      6 června, 2025

      Lululemon čelí propadu akcií a nejisté budoucnosti navzdory rostoucím tržbám

      7 června, 2025

      Index S&P 500 uzavřel beze změny, údaje z trhu práce vyvolaly obavy o ekonomiku

      4 června, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Chime Financial, Inc.

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 25 miliard dolarů

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.