Temu, americká nákupní aplikace patřící čínskému gigantu v oblasti elektronického obchodování Pinduoduo, odvysílala během Super Bowlu reklamu.
Je vzácné, aby si čínská firma koupila reklamní spot na Super Bowl, který stojí miliony dolarů. Snaha společnosti Temu však podtrhuje její ambice proniknout na americký trh elektronického obchodování, čímž jde ve stopách jiné čínské společnosti Shein, která se zabývá online nakupováním.
Reklama, která se vysílala v neděli během první a třetí čtvrtiny zápasu mezi týmy Philadelphia Eagles a Kansas City Chiefs, nese název „Nakupujte jako miliardář“. Sleduje mladou ženu, která je ohromena levnými cenami oblečení a doplňků, které Temu nabízí.
„Ty ceny mi vyrazily dech. Připadám si tak bohatá. Cítím se jako miliardářka. Nakupuji jako miliardářka,“ zní znělka reklamy.
Společnost Pinduoduo, která v pondělí oznámila, že oficiálně změnila svůj název na PDD Holdings Inc, je jednou z největších čínských společností zabývajících se elektronickým obchodem, která soupeří s takovými společnostmi, jako jsou Alibaba a JD.com Společnost se zaměřuje spíše na spotřebitele s nižšími příjmy a nabízí výrazně zlevněné produkty. A zaměřuje se na to, aby na svou platformu přinesla zemědělské produkty, jako je zelenina, a odlišila se tak od svých konkurentů. Hodnota společnosti se pohybuje kolem 116 miliard USD.
Pinduoduo v září v tichosti spustila v USA svou přeshraniční nákupní stránku Temu, uvedla CNBC. Aplikace si rychle získala popularitu a je na druhém místě v obchodě Apple App Store a na prvním místě v obchodě Google Play.
V týdnu do 29. ledna dosáhla hrubá hodnota zboží neboli hodnota transakcí na Temu 46 milionů dolarů, což je podle společnosti YipitData, která se zabývá průzkumem trhu, rekordní hodnota.
Chcete využít této příležitosti?
Temu prodává produkty v řadě kategorií od módy po elektroniku. V současné době nabízí po omezenou dobu dopravu zdarma v rámci akce Super Bowl a také něco, co nazývá „Game Day Deals“.
Temu, americká nákupní aplikace patřící čínskému gigantu v oblasti elektronického obchodování Pinduoduo, odvysílala během Super Bowlu reklamu.
Je vzácné, aby si čínská firma koupila reklamní spot na Super Bowl, který stojí miliony dolarů. Snaha společnosti Temu však podtrhuje její ambice proniknout na americký trh elektronického obchodování, čímž jde ve stopách jiné čínské společnosti Shein, která se zabývá online nakupováním.
Reklama, která se vysílala v neděli během první a třetí čtvrtiny zápasu mezi týmy Philadelphia Eagles a Kansas City Chiefs, nese název „Nakupujte jako miliardář“. Sleduje mladou ženu, která je ohromena levnými cenami oblečení a doplňků, které Temu nabízí.
„Ty ceny mi vyrazily dech. Připadám si tak bohatá. Cítím se jako miliardářka. Nakupuji jako miliardářka,“ zní znělka reklamy.
Společnost Pinduoduo, která v pondělí oznámila, že oficiálně změnila svůj název na PDD Holdings Inc, je jednou z největších čínských společností zabývajících se elektronickým obchodem, která soupeří s takovými společnostmi, jako jsou Alibaba a JD.com Společnost se zaměřuje spíše na spotřebitele s nižšími příjmy a nabízí výrazně zlevněné produkty. A zaměřuje se na to, aby na svou platformu přinesla zemědělské produkty, jako je zelenina, a odlišila se tak od svých konkurentů. Hodnota společnosti se pohybuje kolem 116 miliard USD.
Pinduoduo v září v tichosti spustila v USA svou přeshraniční nákupní stránku Temu, uvedla CNBC. Aplikace si rychle získala popularitu a je na druhém místě v obchodě Apple App Store a na prvním místě v obchodě Google Play.
V týdnu do 29. ledna dosáhla hrubá hodnota zboží neboli hodnota transakcí na Temu 46 milionů dolarů, což je podle společnosti YipitData, která se zabývá průzkumem trhu, rekordní hodnota.Chcete využít této příležitosti?
Temu prodává produkty v řadě kategorií od módy po elektroniku. V současné době nabízí po omezenou dobu dopravu zdarma v rámci akce Super Bowl a také něco, co nazývá „Game Day Deals“.
