Výrobce elektrických koloběžek Ola Electric Mobility Pvt. je podle finančního ředitele G.R. Aruna Kumara na dobré cestě dodat své první čtyřkolové vozidlo v druhé polovině roku 2024.
Výrobce a společnost provozující spolujízdu se zaměřuje na pokročilé fáze návrhu a těží ze sdílení některých technologií nasazených ve svých dvoukolových produktech, uvedl Kumar v rozhovoru, který poskytl ve středu v Bengalúru.
„Software, bezpečnostní systémy, elektronika, články, hnací ústrojí – mnoho z toho je společné,“ řekl Kumar na okraj fóra India Energy Week. „Myslíme si, že jsme na 30-40 %.“
V loňském roce zakladatel společnosti Ola Bhavish Aggarwal uvedl, že cílem společnosti je stanovit cenu svého prvního vozu pod 50 000 USD, přičemž komponenty, jako jsou lithium-iontové články a baterie, si bude vyrábět sama, aby snížila náklady. Společnost Ola chce na indickém trhu s elektrickými vozidly, jehož hodnota by podle prognóz poradenské společnosti RBSA Advisors měla do roku 2030 přesáhnout 150 miliard dolarů, konkurovat společnostem jako Tesla Inc., Hyundai Motor Co. a místním rivalům, jako je Tata Group.
Kumar uvedl, že společnost Ola rovněž pokročila v plnění svého cíle, jímž je zajistit 100 gigawatthodin výrobní kapacity bateriových článků přidáním místních závodů.
„Za 18 až 24 měsíců bychom se měli dostat na 10 gigawatthodin a za 36 měsíců na 20 gigawatthodin,“ řekl.
Kromě vlastní spotřeby by společnost Ola podle Kumara mohla potenciálně prodávat lithium-iontové články dalším stranám pro použití ve vozidlech, vyrovnávání sítě nebo skladování energie.
Chcete využít této příležitosti?
„Byli bychom velmi otevření prodeji mimo společnost,“ řekl. „Vše závisí na tom, jak se bude vyvíjet poptávka.“
Výrobce elektrických koloběžek Ola Electric Mobility Pvt. je podle finančního ředitele G.R. Aruna Kumara na dobré cestě dodat své první čtyřkolové vozidlo v druhé polovině roku 2024.
Výrobce a společnost provozující spolujízdu se zaměřuje na pokročilé fáze návrhu a těží ze sdílení některých technologií nasazených ve svých dvoukolových produktech, uvedl Kumar v rozhovoru, který poskytl ve středu v Bengalúru.
„Software, bezpečnostní systémy, elektronika, články, hnací ústrojí – mnoho z toho je společné,“ řekl Kumar na okraj fóra India Energy Week. „Myslíme si, že jsme na 30-40 %.“
V loňském roce zakladatel společnosti Ola Bhavish Aggarwal uvedl, že cílem společnosti je stanovit cenu svého prvního vozu pod 50 000 USD, přičemž komponenty, jako jsou lithium-iontové články a baterie, si bude vyrábět sama, aby snížila náklady. Společnost Ola chce na indickém trhu s elektrickými vozidly, jehož hodnota by podle prognóz poradenské společnosti RBSA Advisors měla do roku 2030 přesáhnout 150 miliard dolarů, konkurovat společnostem jako Tesla Inc., Hyundai Motor Co. a místním rivalům, jako je Tata Group.
Kumar uvedl, že společnost Ola rovněž pokročila v plnění svého cíle, jímž je zajistit 100 gigawatthodin výrobní kapacity bateriových článků přidáním místních závodů.
„Za 18 až 24 měsíců bychom se měli dostat na 10 gigawatthodin a za 36 měsíců na 20 gigawatthodin,“ řekl.
Kromě vlastní spotřeby by společnost Ola podle Kumara mohla potenciálně prodávat lithium-iontové články dalším stranám pro použití ve vozidlech, vyrovnávání sítě nebo skladování energie.Chcete využít této příležitosti?
„Byli bychom velmi otevření prodeji mimo společnost,“ řekl. „Vše závisí na tom, jak se bude vyvíjet poptávka.“
