Pákistánská technologická společnost Symmetry Group Ltd., která byla založena v době, kdy většina uživatelů internetu v zemi používala vytáčené připojení, plánuje v březnu primární veřejnou nabídku akcií, která by mohla vynést přibližně 430 milionů rupií (1,6 milionu dolarů).
Společnost se sídlem v Karáčí, která se specializuje na digitální služby včetně marketingu a mezi jejíž klienty patří místní pobočky společností Procter & Gamble Co. a Colgate-Palmolive Co., prodá 78 milionů akcií za pevnou cenu 5,5 rupie za akcii, jak uvedl generální ředitel Syed Sarocsh Ahmed. Nabídka bude zahrnovat 71 % nových akcií a zbytek budou tvořit stávající akcie prodané zakladateli.
Společnost Symmetry založil v roce 2003 Ahmed se svým bratrem, výkonným ředitelem Syedem Adilem Ahmedem, s investicí 150 000 rupií, což v té době odpovídalo přibližně 2 580 dolarům. Prodávali reklamu na webových stránkách a poskytovali bezplatné konzultace největším pákistánským mediálním domům, které nebyly uzpůsobeny pro digitální marketing.
Pákistánská technologická společnost Symmetry Group Ltd., která byla založena v době, kdy většina uživatelů internetu v zemi používala vytáčené připojení, plánuje v březnu primární veřejnou nabídku akcií, která by mohla vynést přibližně 430 milionů rupií .
Společnost se sídlem v Karáčí, která se specializuje na digitální služby včetně marketingu a mezi jejíž klienty patří místní pobočky společností Procter & Gamble Co. a Colgate-Palmolive Co., prodá 78 milionů akcií za pevnou cenu 5,5 rupie za akcii, jak uvedl generální ředitel Syed Sarocsh Ahmed. Nabídka bude zahrnovat 71 % nových akcií a zbytek budou tvořit stávající akcie prodané zakladateli.
Společnost Symmetry založil v roce 2003 Ahmed se svým bratrem, výkonným ředitelem Syedem Adilem Ahmedem, s investicí 150 000 rupií, což v té době odpovídalo přibližně 2 580 dolarům. Prodávali reklamu na webových stránkách a poskytovali bezplatné konzultace největším pákistánským mediálním domům, které nebyly uzpůsobeny pro digitální marketing.