Ve čtvrtém čtvrtletí roku 2022 zvažovalo nákup luxusních vozů více zákazníků BMW než jakékoli jiné značky. Počet zákazníků, kteří zvažují vůz Tesla se propadl a klesl na jednociferné procento.
Texaský výrobce elektromobilů krátce po skončení čtvrtletí drasticky snížil ceny. První zprávy naznačují, že snížení cen vyvolalo prodejní rallye, která by mohla zvrátit propad v aktuálním čtvrtletí.
Čísla pocházejí ze zprávy společnosti Kelley Blue Book za čtvrté čtvrtletí Brand Watch – průzkumu vnímání značky spotřebiteli, který zahrnuje také nákupní chování a zjišťuje, jak si značka nebo model stojí v porovnání s konkurenty v daném segmentu na základě tuctu faktorů, které jsou klíčové pro rozhodování spotřebitelů o koupi.
BMW si drží pohodlný náskok před svými luxusními kolegy, neboť 22 % zákazníků zvažovalo v posledním čtvrtletí při hledání některý z nejlepších mnichovských vozů. Na druhém místě se umístil Lexus s 19 % a na stupních vítězů se umístil Cadillac od GM s 18 %.
Tesla sklouzla z 12 % ve třetím čtvrtletí na 9 % ve čtvrtém. Studie věrnosti značce naznačily, že kontroverze kolem generálního ředitele Elona Muska a jeho nákupu Twitteru v roce 2022 mohly způsobit nižší zájem o produkty Tesla. Nedávné snížení cen však mohlo začít tento propad zvrátit.
Ve čtvrtém čtvrtletí roku 2022 zvažovalo nákup luxusních vozů více zákazníků BMW než jakékoli jiné značky. Počet zákazníků, kteří zvažují vůz Tesla se propadl a klesl na jednociferné procento.
Texaský výrobce elektromobilů krátce po skončení čtvrtletí drasticky snížil ceny. První zprávy naznačují, že snížení cen vyvolalo prodejní rallye, která by mohla zvrátit propad v aktuálním čtvrtletí.
Čísla pocházejí ze zprávy společnosti Kelley Blue Book za čtvrté čtvrtletí Brand Watch – průzkumu vnímání značky spotřebiteli, který zahrnuje také nákupní chování a zjišťuje, jak si značka nebo model stojí v porovnání s konkurenty v daném segmentu na základě tuctu faktorů, které jsou klíčové pro rozhodování spotřebitelů o koupi.
BMW si drží pohodlný náskok před svými luxusními kolegy, neboť 22 % zákazníků zvažovalo v posledním čtvrtletí při hledání některý z nejlepších mnichovských vozů. Na druhém místě se umístil Lexus s 19 % a na stupních vítězů se umístil Cadillac od GM s 18 %.
Tesla sklouzla z 12 % ve třetím čtvrtletí na 9 % ve čtvrtém. Studie věrnosti značce naznačily, že kontroverze kolem generálního ředitele Elona Muska a jeho nákupu Twitteru v roce 2022 mohly způsobit nižší zájem o produkty Tesla. Nedávné snížení cen však mohlo začít tento propad zvrátit.
