Není třeba zaškrtávat políčka pro vyhřívaná a ventilovaná zadní sedadla nebo prémiový audiosystém Burmester s prostorovým zvukem a 27 reproduktory. Pokud však chcete sklopné zadní stolky, přijde vás to na dalších 1 800 USD a flétny na šampaňské, které jsou umístěny v ručně vyrobených stříbrných držácích v zadní konzole, stojí dalších 800 USD. Šampaňské si můžete vychladit v chladicím boxu za 1 100 USD.
Pokud si koupíte tento vůz, budete chtít všechny tři tyto věci – kopírují zážitek ze zadních sedadel Rolls-Royce za mnohem méně peněz. Ve výbavě stál vůz 175 950 USD.
Pohotovostní hmotnost GLS 600 je objemných 6 085 kg a součinitel odporu vzduchu má hodnotu 0,37, což znamená, že k pohánění této hmotnosti je zapotřebí hodně výkonu. A tak se pod kapotou nachází čtyřlitrový osmiválec s dvojitým turbodmychadlem o výkonu 550 koní a točivém momentu 538 Nm. Když šlápnete pravou nohou dolů, motor mohutně poskočí vpřed, i když téměř cítíte, jak kombinovaná spotřeba paliva 17 mil na galon klesá k jednociferným hodnotám. Na palubě je 48voltový hybridní systém, který nabízí dodatečnou podporu.
Zdroj: Automoto
GLS 600 je velké a metr a půl vysoké auto. Při stoupání vzhůru je lesklá nášlapná deska, která se vysouvá při otevření dveří, docela užitečná. SUV dokáže zrychlit na stovku za pouhých 4,8 sekundy, i když jízda tímto tempem působí poněkud nepatřičně. Je to ultimativní luxusní vůz, ne závodník. Výkon je tu proto, aby byl, jak se kdysi Rolls-Royce svérázně vyjádřil, „adekvátní“ situacím, do kterých se dostanete.
Poloha za volantem a ovládání budou povědomé každému, kdo má zkušenosti s vozy SUV značky Mercedes-Benz, zejména s modelem GLS 580, který má stejnou základní platformu, i když za přitakání stojí příplatkové obložení kvalitními materiály. Volant má kusy dřeva tak vysoce leštěné, že je kluzké je držet.
Upřímně řečeno, vůz se na svých 23palcových kolech jen tak plouží, a to velmi tiše, čemuž napomáhá vzduchové odpružení a jízdní režim Maybach, jehož účelem je prakticky eliminovat drncání cestujících. K dispozici je manuální režim a pádla řazení, ale tohle auto chce opravdu ovládat automat. Devítistupňová převodovka ovládá všechna čtyři kola, což znamená, že s Maybachem můžete nenápadně vyjet ze silnice. Vzduchové odpružení v případě potřeby vytočí větší světlou výšku. A šestnáctistovka dokáže utáhnout 7 700 kg.
Zdroj: Automoto
Pozice za volantem je velitelská, i když výhled si možná užije spíše šofér. Dva displeje mají každý úhlopříčku 12,3 palce a jsou pěkně čitelné.
Navzdory své velikosti nemá GLS 600 sedadla pro sedm cestujících. To by vylučovalo trůnní prostor ve druhé řadě. Jedná se o dvojici sedadel první třídy letecké společnosti, která masírují (s úpravou „horkými kameny“), vyhřívají a ochlazují a sklápějí/nastavují se nesčetnými způsoby. Jsou dodávána s odpovídajícími polštáři! Někteří si objednají lavici pro tři osoby napříč, ale hádám, že jich není mnoho. Stiskněte tlačítko, sklopte se téměř do lehu a sledujte ubíhající scénu přes panoramatickou skleněnou střechu.
Zavazadlový prostor je menší než u jiných plnohodnotných SUV značky Mercedes a zadní sedadla se samozřejmě nesklápějí. Přesto není prostor za zadními sedadly s 19 metry krychlovými nijak malý a lze jej vybavit odpovídajícími zavazadly.
Zdroj: Automoto
Vzadu se nacházejí již zmíněné flétny na šampaňské a stolky na jejich odložení. V dosahu je odnímatelný sedmipalcový tablet. Každý cestující vzadu dostane 11,6palcový displej, na kterém lze sledovat a nastavovat média. Vše je vyhřívané, včetně loketních opěrek a dokonce i držáků nápojů (které lze rovněž chladit). Zapomeňte na to, že byste řidiči říkali, aby zvýšil nebo snížil teplotu – klimatizační systém Executive zahrnuje druhou klimatizaci, kterou si můžete přizpůsobit z trůnu.
Projíždíte kolem chemičky? Žádné obavy. Maybach je vybaven jak rozprašovačem vůně s exkluzivní vůní – lehkou a květinovou vůní bílého květu osmanthu, doplněnou jemnými tóny kůže a kořeněného čaje -, tak filtrací s aktivním uhlím a ionizátorem, který pomocí elektrického náboje vytváří atmosféru svěžího vzduchu. Jde po broucích a zápachu přenášeném vzduchem.
GLS 600 působí jako velmi bezpečné místo, standardem je automatické nouzové brzdění s detekcí chodců, varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu a asistent pro jízdu v jízdním pruhu a adaptivní tempomat, který má poloautonomní jízdní režim s aktivní změnou jízdního pruhu pro jízdu na dálnici. Systém se však rozčiluje, pokud máte ruce příliš dlouho mimo volant.
Zdroj: Automoto
Zájemci o Maybach mají samozřejmě na výběr sedan vycházející z vrcholné třídy S, jehož cena pro rok 2023 začíná na 194 450 USD. Někomu bude připadat hezčí než SUV, ale to je věc vkusu. Kupující se mohou rozhodnout mezi osmiválcem biturbo jako v modelu 600 nebo dvanáctiválcem V12, který bude mít nejvyšší výkon. Pokud chcete chlazenou zadní konzolu a flétny na šampaňské, je to příplatková výbava za 4 300 USD. Pokud vám to nestačí jako exkluzivita, je tu nová verze Haute Voiture, kterou společnost debutovala 12. prosince v Dubaji a kterou popisuje jako „jeden z nejextravagantnějších modelů, jaké jsme kdy vytvořili“.
Není třeba zaškrtávat políčka pro vyhřívaná a ventilovaná zadní sedadla nebo prémiový audiosystém Burmester s prostorovým zvukem a 27 reproduktory. Pokud však chcete sklopné zadní stolky, přijde vás to na dalších 1 800 USD a flétny na šampaňské, které jsou umístěny v ručně vyrobených stříbrných držácích v zadní konzole, stojí dalších 800 USD. Šampaňské si můžete vychladit v chladicím boxu za 1 100 USD.Pokud si koupíte tento vůz, budete chtít všechny tři tyto věci – kopírují zážitek ze zadních sedadel Rolls-Royce za mnohem méně peněz. Ve výbavě stál vůz 175 950 USD.Pohotovostní hmotnost GLS 600 je objemných 6 085 kg a součinitel odporu vzduchu má hodnotu 0,37, což znamená, že k pohánění této hmotnosti je zapotřebí hodně výkonu. A tak se pod kapotou nachází čtyřlitrový osmiválec s dvojitým turbodmychadlem o výkonu 550 koní a točivém momentu 538 Nm. Když šlápnete pravou nohou dolů, motor mohutně poskočí vpřed, i když téměř cítíte, jak kombinovaná spotřeba paliva 17 mil na galon klesá k jednociferným hodnotám. Na palubě je 48voltový hybridní systém, který nabízí dodatečnou podporu.GLS 600 je velké a metr a půl vysoké auto. Při stoupání vzhůru je lesklá nášlapná deska, která se vysouvá při otevření dveří, docela užitečná. SUV dokáže zrychlit na stovku za pouhých 4,8 sekundy, i když jízda tímto tempem působí poněkud nepatřičně. Je to ultimativní luxusní vůz, ne závodník. Výkon je tu proto, aby byl, jak se kdysi Rolls-Royce svérázně vyjádřil, „adekvátní“ situacím, do kterých se dostanete.Poloha za volantem a ovládání budou povědomé každému, kdo má zkušenosti s vozy SUV značky Mercedes-Benz, zejména s modelem GLS 580, který má stejnou základní platformu, i když za přitakání stojí příplatkové obložení kvalitními materiály. Volant má kusy dřeva tak vysoce leštěné, že je kluzké je držet.Upřímně řečeno, vůz se na svých 23palcových kolech jen tak plouží, a to velmi tiše, čemuž napomáhá vzduchové odpružení a jízdní režim Maybach, jehož účelem je prakticky eliminovat drncání cestujících. K dispozici je manuální režim a pádla řazení, ale tohle auto chce opravdu ovládat automat. Devítistupňová převodovka ovládá všechna čtyři kola, což znamená, že s Maybachem můžete nenápadně vyjet ze silnice. Vzduchové odpružení v případě potřeby vytočí větší světlou výšku. A šestnáctistovka dokáže utáhnout 7 700 kg.Pozice za volantem je velitelská, i když výhled si možná užije spíše šofér. Dva displeje mají každý úhlopříčku 12,3 palce a jsou pěkně čitelné.Navzdory své velikosti nemá GLS 600 sedadla pro sedm cestujících. To by vylučovalo trůnní prostor ve druhé řadě. Jedná se o dvojici sedadel první třídy letecké společnosti, která masírují , vyhřívají a ochlazují a sklápějí/nastavují se nesčetnými způsoby. Jsou dodávána s odpovídajícími polštáři! Někteří si objednají lavici pro tři osoby napříč, ale hádám, že jich není mnoho. Stiskněte tlačítko, sklopte se téměř do lehu a sledujte ubíhající scénu přes panoramatickou skleněnou střechu.Zavazadlový prostor je menší než u jiných plnohodnotných SUV značky Mercedes a zadní sedadla se samozřejmě nesklápějí. Přesto není prostor za zadními sedadly s 19 metry krychlovými nijak malý a lze jej vybavit odpovídajícími zavazadly.Vzadu se nacházejí již zmíněné flétny na šampaňské a stolky na jejich odložení. V dosahu je odnímatelný sedmipalcový tablet. Každý cestující vzadu dostane 11,6palcový displej, na kterém lze sledovat a nastavovat média. Vše je vyhřívané, včetně loketních opěrek a dokonce i držáků nápojů . Zapomeňte na to, že byste řidiči říkali, aby zvýšil nebo snížil teplotu – klimatizační systém Executive zahrnuje druhou klimatizaci, kterou si můžete přizpůsobit z trůnu.Projíždíte kolem chemičky? Žádné obavy. Maybach je vybaven jak rozprašovačem vůně s exkluzivní vůní – lehkou a květinovou vůní bílého květu osmanthu, doplněnou jemnými tóny kůže a kořeněného čaje -, tak filtrací s aktivním uhlím a ionizátorem, který pomocí elektrického náboje vytváří atmosféru svěžího vzduchu. Jde po broucích a zápachu přenášeném vzduchem.GLS 600 působí jako velmi bezpečné místo, standardem je automatické nouzové brzdění s detekcí chodců, varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu a asistent pro jízdu v jízdním pruhu a adaptivní tempomat, který má poloautonomní jízdní režim s aktivní změnou jízdního pruhu pro jízdu na dálnici. Systém se však rozčiluje, pokud máte ruce příliš dlouho mimo volant.Zájemci o Maybach mají samozřejmě na výběr sedan vycházející z vrcholné třídy S, jehož cena pro rok 2023 začíná na 194 450 USD. Někomu bude připadat hezčí než SUV, ale to je věc vkusu. Kupující se mohou rozhodnout mezi osmiválcem biturbo jako v modelu 600 nebo dvanáctiválcem V12, který bude mít nejvyšší výkon. Pokud chcete chlazenou zadní konzolu a flétny na šampaňské, je to příplatková výbava za 4 300 USD. Pokud vám to nestačí jako exkluzivita, je tu nová verze Haute Voiture, kterou společnost debutovala 12. prosince v Dubaji a kterou popisuje jako „jeden z nejextravagantnějších modelů, jaké jsme kdy vytvořili“.