Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Začínající indický přepravce pomáhá dodávat ruskou ropu na trh

Rusku se podařilo udržet ropu v pohybu na světových trzích, a to navzdory obavám, že sankce uvalené minulý měsíc povedou k poklesu vývozu.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
2 února, 2023
6 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

6 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Malá kancelář na předměstí Bombaje pomáhá vysvětlit, jak ruská ropa nadále proudí. Na této adrese sídlí indická přepravní společnost, která do roku 2022 neřídila jedinou loď. Po ruské vojenské invazi na Ukrajinu převzala kontrolu nad dvěma desítkami tankerů a nasadila je do práce, aby přepravovaly ruskou ropu po nově vytvořených obchodních trasách do Středomoří, Turecka a Indie, jak ukazují údaje o vlastnictví a sledování plavidel.

Gatik Ship Management patří mezi nejaktivnější z nově vznikajících společností, které získaly stárnoucí ropné tankery, aby nahradily lodě vlastněné Západem, které již neobchodují s Ruskem. Tato paralelní flotila pomáhá Moskvě dostat ropu k odběratelům v Asii, jak uvádějí vedoucí pracovníci v lodní dopravě, makléři a údaje o sledování plavidel, jejich vlastnictví a pojištění.

Osoba, která zvedla telefon v kanceláři společnosti Gatik, potvrdila, že společnost spravuje asi 25 tankerů. Uvedl, že je zaměstnancem společnosti, která je součástí stejné firemní skupiny jako Gatik.

„Lodní trh se vždy dokázal přizpůsobit politickým změnám,“ řekl Lars Barstad, výkonný ředitel společnosti Frontline Ltd., která vlastní tankery.

Ropné embargo Evropské unie a cenový strop pod vedením USA změnily způsob, jakým Rusko dostává svou ropu na trh. Cenový strop zakazuje západním přepravcům a pojišťovnám obchodovat s ruskou ropou, která se prodává za cenu vyšší než 60 dolarů za barel. Mnoho majitelů tankerů se rozhodlo zcela se vyhnout ruskému trhu. Ruská ropa se nyní prodává převážně kupcům v Asii, což vyžaduje mnohem delší plavbu než v Evropě.

Advertisement

Odolnost ruského vývozu ropy naznačuje, že cenový strop funguje tak, jak má, a zabraňuje prudkému nárůstu cen ropy v důsledku evropského embarga a zároveň komplikuje Moskvě možnost vydělat na svém vývozu co nejvíce.

Chcete využít této příležitosti?
Zdroj: Shutterstock

„Nic nenasvědčuje tomu, že by byl nedostatek plavidel pro přepravu ropy,“ řekl David Wech, hlavní ekonom společnosti Vortexa, i když podle něj by se mohly objevit problémy.

Globální benchmark Brent se obchoduje za přibližně 83 dolarů za barel, což není daleko nad úrovní, kde se nacházel v době, kdy sankce 5. prosince vstoupily v platnost.

Ruský ropný průmysl, životodárná síla jeho ekonomiky, stále čelí tvrdým výzvám. Hlavním z nich je velká sleva, kterou nabízí na svou ropu, aby nalákala kupce. Další kolo sankcí zasáhne tento měsíc životně důležitý vývoz rafinovaných paliv, jako je nafta.

Podle údajů společnosti Kpler, která se zabývá komoditními daty, Rusko v lednu vyvezlo po moři 158 milionů barelů ropy. To by byl jeden z pěti nejlepších měsíců v historii, ale částečně se jedná o oživení po poklesu dodávek poté, co v prosinci vstoupily v platnost sankce.

Dostupnost tankerů nepředstavuje problém, uvedli vedoucí představitelé ruské námořní dopravy.

Těžký náklad také přepravují: Dceřiná společnost ruského státního rejdařského gigantu PAO Sovcomflot se sídlem v Dubaji. Ruskou ropu přepravují i některé velké západní lodní společnosti, včetně jedné z největších řeckých, které obchodují s ropou pod cenovým limitem.

Mluvčí společnosti Sovcomflot na dotazy nereagoval.

Zdroj: Getty Images

Mezi dodavateli cisteren je i společnost Gatik. Od června převzala pod svá křídla 25 lodí, jak vyplývá z databáze Evropské unie. Jejich průměrný věk je 17 let, kdy majitelé tankerů obvykle zvažují odeslání lodí do šrotu.

Podle databáze EU je Gatik správcem lodí, nikoli jejich vlastníkem. Registrovaní majitelé 20 tankerů – z nichž mnohé jsou pojmenovány po řeckých mytologických postavách, jako je Elektra, Odysseus a Hektor – mají stejnou adresu v Bombaji jako společnost Gatik. Společnost, která vlastní tanker Gatik s názvem Buena Vista, který tento měsíc dodal ruskou ropu do Indie, je Social Club Inc.

Firemní struktury, v nichž jsou jednotlivé tankery vlastněny samostatnými krycími společnostmi, jsou v lodním průmyslu běžné.

V polovině ledna naložil 249 metrů dlouhý tanker Atalanta společnosti Gatik ruskou uralskou ropu v Primorsku na Baltském moři. Odtud tanker plující pod vlajkou Svatého Kryštofa a Nevisu plul směrem k Vadinar na západním pobřeží Indie, jak ukazují údaje společností Refinitiv a MarineTraffic.

Podle údajů ze sledování plavidel naložilo ruskou ropu mezi 5. prosincem a 14. lednem šest dalších tankerů Gatik, včetně jednoho, který tuto cestu absolvoval dvakrát.

Lodě společnosti Gatik vypluly z ruských přístavů v Baltském a Černém moři, kde se obchoduje se surovinou pod limitem.

USA navrhly sankce tak, aby západní a japonské pojišťovací kluby – sdružení, která poskytují pojištění proti nehodám, jako je například únik ropy – upisovaly tankery. Gatik si toto krytí, nazývané pojištění ochrany a odškodnění, sjednal u amerického klubu, jak vyplývá z databáze pojišťoven a jednoho z vedoucích pracovníků klubu.

Zdroj: Getty Images

Pojišťovny požadují, aby provozovatelé tankerů, kteří přepravují ruskou ropu, poskytli písemné ujištění, že cena bude nižší než limit, aby dodržovali sankce.

Ostatní lodě převážející moskevskou ropu tak činí mimo mechanismus stanovený limitem. Z údajů pojišťoven vyplývá, že od 5. prosince do 14. ledna bylo více než 75 nakládek ruské ropy naloženo na tankery, které neměly pojištění od západních a japonských klubů, které mají dominantní postavení v pojištění lodní dopravy.

Tankerům provozovaným společností Sun Ship Management, dubajskou dceřinou společností Sovcomflotu, připadlo 46 z více než 160 nakládek ruské ropy v tomto období.

Podle Yen Ling Songové, analytičky společnosti S&P Global Commodities at Sea, tankery kontrolované společnostmi ve Spojených arabských emirátech, Hongkongu, Číně, Indii a Rusku přepravily celkem více než 60 % ruské ropy od doby, kdy vstoupil v platnost cenový strop, zatímco 29 % se přepravilo na lodích kontrolovaných Evropany, většinou z Řecka a Turecka. Naopak evropští a američtí provozovatelé se podíleli na více než 90 % dodávek kazašské ropy z ruských přístavů, což ukazuje, jak se západní přepravci vyhýbají moskevské ropě. Lodě přepravující ruskou ropu byly v průměru o šest let starší.

Někteří běžní provozovatelé tankerů využívají cenového stropu. Mezi nejaktivnější patří řecká společnost TMS Tankers Ltd., kterou založil lodní magnát George Economou a která je součástí skupiny TMS Group. Podle údajů z lodní dopravy tankery spravované společností TMS naložily ruskou ropu od 5. prosince do 14. ledna celkem 14krát.

Mluvčí společnosti TMS na žádost o komentář nereagovala. Tanker společnosti TMS, včetně tankerů Lipari, Stamos a Lovina, v lednu vyzvedl ruskou ropu z Baltského moře a Murmanska, uvedli lidé obeznámení s přepravami.

Podle mluvčí pojišťovací asociace byly tankery TMS pojištěny u norské společnosti Gard P. & I. (Bermuda) Ltd. Společnost Gard P. & I. (Bermuda) Ltd. se na tankery TMS obrátila s žádostí o pojištění. „Nikdo nechce, aby u jeho břehů uvázl nepojištěný tanker,“ řekla.

Malá kancelář na předměstí Bombaje pomáhá vysvětlit, jak ruská ropa nadále proudí. Na této adrese sídlí indická přepravní společnost, která do roku 2022 neřídila jedinou loď. Po ruské vojenské invazi na Ukrajinu převzala kontrolu nad dvěma desítkami tankerů a nasadila je do práce, aby přepravovaly ruskou ropu po nově vytvořených obchodních trasách do Středomoří, Turecka a Indie, jak ukazují údaje o vlastnictví a sledování plavidel.Gatik Ship Management patří mezi nejaktivnější z nově vznikajících společností, které získaly stárnoucí ropné tankery, aby nahradily lodě vlastněné Západem, které již neobchodují s Ruskem. Tato paralelní flotila pomáhá Moskvě dostat ropu k odběratelům v Asii, jak uvádějí vedoucí pracovníci v lodní dopravě, makléři a údaje o sledování plavidel, jejich vlastnictví a pojištění.Osoba, která zvedla telefon v kanceláři společnosti Gatik, potvrdila, že společnost spravuje asi 25 tankerů. Uvedl, že je zaměstnancem společnosti, která je součástí stejné firemní skupiny jako Gatik.„Lodní trh se vždy dokázal přizpůsobit politickým změnám,“ řekl Lars Barstad, výkonný ředitel společnosti Frontline Ltd., která vlastní tankery.Ropné embargo Evropské unie a cenový strop pod vedením USA změnily způsob, jakým Rusko dostává svou ropu na trh. Cenový strop zakazuje západním přepravcům a pojišťovnám obchodovat s ruskou ropou, která se prodává za cenu vyšší než 60 dolarů za barel. Mnoho majitelů tankerů se rozhodlo zcela se vyhnout ruskému trhu. Ruská ropa se nyní prodává převážně kupcům v Asii, což vyžaduje mnohem delší plavbu než v Evropě.Odolnost ruského vývozu ropy naznačuje, že cenový strop funguje tak, jak má, a zabraňuje prudkému nárůstu cen ropy v důsledku evropského embarga a zároveň komplikuje Moskvě možnost vydělat na svém vývozu co nejvíce.Chcete využít této příležitosti?„Nic nenasvědčuje tomu, že by byl nedostatek plavidel pro přepravu ropy,“ řekl David Wech, hlavní ekonom společnosti Vortexa, i když podle něj by se mohly objevit problémy.Globální benchmark Brent se obchoduje za přibližně 83 dolarů za barel, což není daleko nad úrovní, kde se nacházel v době, kdy sankce 5. prosince vstoupily v platnost.Ruský ropný průmysl, životodárná síla jeho ekonomiky, stále čelí tvrdým výzvám. Hlavním z nich je velká sleva, kterou nabízí na svou ropu, aby nalákala kupce. Další kolo sankcí zasáhne tento měsíc životně důležitý vývoz rafinovaných paliv, jako je nafta.Podle údajů společnosti Kpler, která se zabývá komoditními daty, Rusko v lednu vyvezlo po moři 158 milionů barelů ropy. To by byl jeden z pěti nejlepších měsíců v historii, ale částečně se jedná o oživení po poklesu dodávek poté, co v prosinci vstoupily v platnost sankce.Dostupnost tankerů nepředstavuje problém, uvedli vedoucí představitelé ruské námořní dopravy.Těžký náklad také přepravují: Dceřiná společnost ruského státního rejdařského gigantu PAO Sovcomflot se sídlem v Dubaji. Ruskou ropu přepravují i některé velké západní lodní společnosti, včetně jedné z největších řeckých, které obchodují s ropou pod cenovým limitem.Mluvčí společnosti Sovcomflot na dotazy nereagoval.Mezi dodavateli cisteren je i společnost Gatik. Od června převzala pod svá křídla 25 lodí, jak vyplývá z databáze Evropské unie. Jejich průměrný věk je 17 let, kdy majitelé tankerů obvykle zvažují odeslání lodí do šrotu.Podle databáze EU je Gatik správcem lodí, nikoli jejich vlastníkem. Registrovaní majitelé 20 tankerů – z nichž mnohé jsou pojmenovány po řeckých mytologických postavách, jako je Elektra, Odysseus a Hektor – mají stejnou adresu v Bombaji jako společnost Gatik. Společnost, která vlastní tanker Gatik s názvem Buena Vista, který tento měsíc dodal ruskou ropu do Indie, je Social Club Inc.Firemní struktury, v nichž jsou jednotlivé tankery vlastněny samostatnými krycími společnostmi, jsou v lodním průmyslu běžné.V polovině ledna naložil 249 metrů dlouhý tanker Atalanta společnosti Gatik ruskou uralskou ropu v Primorsku na Baltském moři. Odtud tanker plující pod vlajkou Svatého Kryštofa a Nevisu plul směrem k Vadinar na západním pobřeží Indie, jak ukazují údaje společností Refinitiv a MarineTraffic.Podle údajů ze sledování plavidel naložilo ruskou ropu mezi 5. prosincem a 14. lednem šest dalších tankerů Gatik, včetně jednoho, který tuto cestu absolvoval dvakrát.Lodě společnosti Gatik vypluly z ruských přístavů v Baltském a Černém moři, kde se obchoduje se surovinou pod limitem.USA navrhly sankce tak, aby západní a japonské pojišťovací kluby – sdružení, která poskytují pojištění proti nehodám, jako je například únik ropy – upisovaly tankery. Gatik si toto krytí, nazývané pojištění ochrany a odškodnění, sjednal u amerického klubu, jak vyplývá z databáze pojišťoven a jednoho z vedoucích pracovníků klubu.Pojišťovny požadují, aby provozovatelé tankerů, kteří přepravují ruskou ropu, poskytli písemné ujištění, že cena bude nižší než limit, aby dodržovali sankce.Ostatní lodě převážející moskevskou ropu tak činí mimo mechanismus stanovený limitem. Z údajů pojišťoven vyplývá, že od 5. prosince do 14. ledna bylo více než 75 nakládek ruské ropy naloženo na tankery, které neměly pojištění od západních a japonských klubů, které mají dominantní postavení v pojištění lodní dopravy.Tankerům provozovaným společností Sun Ship Management, dubajskou dceřinou společností Sovcomflotu, připadlo 46 z více než 160 nakládek ruské ropy v tomto období.Podle Yen Ling Songové, analytičky společnosti S&P Global Commodities at Sea, tankery kontrolované společnostmi ve Spojených arabských emirátech, Hongkongu, Číně, Indii a Rusku přepravily celkem více než 60 % ruské ropy od doby, kdy vstoupil v platnost cenový strop, zatímco 29 % se přepravilo na lodích kontrolovaných Evropany, většinou z Řecka a Turecka. Naopak evropští a američtí provozovatelé se podíleli na více než 90 % dodávek kazašské ropy z ruských přístavů, což ukazuje, jak se západní přepravci vyhýbají moskevské ropě. Lodě přepravující ruskou ropu byly v průměru o šest let starší.Někteří běžní provozovatelé tankerů využívají cenového stropu. Mezi nejaktivnější patří řecká společnost TMS Tankers Ltd., kterou založil lodní magnát George Economou a která je součástí skupiny TMS Group. Podle údajů z lodní dopravy tankery spravované společností TMS naložily ruskou ropu od 5. prosince do 14. ledna celkem 14krát.Mluvčí společnosti TMS na žádost o komentář nereagovala. Tanker společnosti TMS, včetně tankerů Lipari, Stamos a Lovina, v lednu vyzvedl ruskou ropu z Baltského moře a Murmanska, uvedli lidé obeznámení s přepravami.Podle mluvčí pojišťovací asociace byly tankery TMS pojištěny u norské společnosti Gard P. & I. Ltd. Společnost Gard P. & I. Ltd. se na tankery TMS obrátila s žádostí o pojištění. „Nikdo nechce, aby u jeho břehů uvázl nepojištěný tanker,“ řekla.
Tagy: CL=FGatik Ship ManagementindieKomodityRoparuskoSankce


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    12:54

    Jaký dopad má oslabující rupie na makroekonomiku?

    12:44

    Růst Indie v roce 2026 zpomalí, přesto zůstane nejsilnější mezi předními ekonomikami.

    12:18

    Cítí tlak rostoucích nákladů, mnoho příznivců Trumpa tvrdí: Prezident za to nemůže.

    12:14

    ‚Mapování‘: Metoda, kterou studenti v Chicagu používají ke sledování razií ICE

    11:23

    Jak AI zrevolucionizuje aplikace, aniž by je nahradila

    10:53

    Morgan Stanley naznačuje, že rizika kybernetické bezpečnosti by mohla být „podceněnou“ investiční příležitostí.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Getty Images
    Akcie

    Citi vidí v akciích Boeing atraktivní příležitost před novým rokem

    12 prosince, 2025

    Investiční banka Citi se domnívá, že akcie společnosti Boeing vstupují do nového roku v mimořádně zajímavé pozici a mohou nabídnout...

    Zdroj: Getty Images

    Akcie Meta Platforms mohou být tichým vítězem AI, býci radí kupovat

    12 prosince, 2025
    Zdroj: Unsplash

    Akcie cestovních společností rostou díky sazbám Fedu a silné poptávce

    12 prosince, 2025
    Zdroj: Bloomberg

    Akcie Roku už letos posílily o více než 40 %, Jefferies očekává další růst

    11 prosince, 2025
    Zdroj: Burzovnísvět

    IPO JST a Beta Technologies: emise potvrzují sílu závěru roku 2025

    11 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Medline Inc.

    Datum IPO: 17 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 55,3 miliardy USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    S&P 500 klesá, akcie Broadcomu dostávají zabrat

    12 prosince, 2025

    GE Vernova láme rekordy po vylepšeném výhledu a štědré dividendové politice

    11 prosince, 2025

    S&P 500 uzavřel níže, investoři jsou opatrní před rozhodnutím Fedu

    9 prosince, 2025

    S&P 500 uzavřel na rekordním maximu navzdory poklesu Oracle a AI

    11 prosince, 2025

    Akcie jsou před rozhodnutím Fedu volatilní; pozornost se soustředí na trh práce

    9 prosince, 2025

    Broadcom zajistil propad celého technologického sektoru

    12 prosince, 2025

    Trumpova administrativa chystá rozsáhlé daňové úlevy pro korporace

    13 prosince, 2025

    S&P 500 končí výše, Fed snížil sazby již potřetí v tomto roce

    10 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: BurzovníSvět.cz
    Tip editora

    Bublina na trhu nezastavila boom umělé inteligence v Silicon Valley

    30 listopadu, 2025

    Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost

      Používáme soubory cookie a podobné technologie, které jsou nezbytné pro provoz webových stránek. Další soubory cookie se používají k provádění analýzy používání webových stránek. Pokračováním v používání našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.