Podle Morgan Stanley může Meta, která je mateřskou společností Facebooku, díky plánům na zvýšení efektivity a Reels posílit o více než 25 %
Analytik Brian Nowak zvýšil váhu akcií na overweight z equal weight. Nowak rovněž zvýšil cílovou cenu o 60 USD na 250 USD, což znamená nárůst o 26,4 % oproti pondělnímu závěru.
„K budoucímu růstu reklamy přistupujeme konzervativněji, a pokud dojde k oslabení spotřebitelů, myslíme si, že META má lepší pozici než GOOGL (který nesnížil náklady tak agresivně) a AMZN (kde je zlepšení maloobchodní ziskovosti částečně podmíněno rostoucími výdaji spotřebitelů a makronerovnost by mohla vytlačit zlepšení růstu AWS),“ uvedl Nowak v úterní zprávě klientům.
V úterý před zahájením obchodování akcie posílily o 2,0 %. V letošním roce vzrostly o 64,4 %.
Nowak uvedl, že plány mateřské společnosti Facebooku na zvýšení efektivity by měly pomoci tím, že podnítí „strukturální a kulturní obrat k úspornějšímu fungování a většímu zaměření na návratnost pro investory“. Generální ředitel Mark Zuckerberg označil rok 2023 za „rok efektivity“, přičemž jeho plány zahrnují propuštění 10 000 zaměstnanců a zdokonalení distribuovaného pracovního modelu. Nowak uvedl, že doufá, že tento plán je signálem pro ostatní technologické společnosti, aby byly v oblasti výdajů disciplinovanější.
Mezitím se zlepšují trendy v oblasti příjmů a angažovanosti, přičemž Nowak konkrétně poukázal na Reels jako na oblast, kde se zlepšila angažovanost a monetizace. Investice společnosti do umělé inteligence by podle něj měly společnosti Reels dále pomoci.
Nowak očekává, že Reels v roce 2024 vygeneruje příjmy ve výši 18 miliard dolarů, což by znamenalo nárůst o 115 % oproti 8 miliardám dolarů v roce 2023. Všechny ostatní příjmy společnosti Meta by měly v roce 2023 klesnout o 1 %, ale v roce 2024 by měly vzrůst o 5 %.
Zdroj: Getty Images
A uvedl, že potenciální přínosy umělé inteligence pro společnost ještě nemusí být plně doceněny, stejně jako potenciál placených ověřovacích služeb nebo příjmů z reklamy po kliknutí na zprávu. Přesto poznamenal, že výkonnost akcií může být ovlivněna změnami spotřebitelů, regulací, tím, jak společnost postupuje v oblasti Reality Labs, a její kapitálovou náročností.
Kromě zvýšení cílové ceny také zvýšil očekávanou EBITDA v roce 2024 o 7 %. Nová cílová cena implikuje 9násobný násobek EBITDA v roce 2024, což představuje 20 % historický diskont. Akcie by také měla mít v roce 2024 17násobný násobek ceny k zisku, což by znamenalo 15% historický diskont.
Podle Citi může nové vedení Foot Locker přinést maloobchodnímu řetězci velké zisky
Podle Citi se společnost Foot Locker (FL) pod vedením svého vedení ubírá správným směrem.
Analytik Paul Lejuez zvýšil doporučení pro akcie maloobchodního řetězce na „koupit“ z „neutrální“ a zvýšil cílovou cenu o 3 USD na 50 USD. Lejuezova nová cílová cena znamená, že akcie by mohly vzrůst o 25,4 % oproti pondělní uzavírací hodnotě.
Navzdory tomu, že vedení Foot Locker oznámilo pokles zisku za prázdninové čtvrtletí, sdělilo podrobnosti o obnoveném vztahu se společností Nike. Generální ředitelka Mary Dillonová zdůraznila zaměření na to, co nazvala „kulturou tenisek“.
Ačkoli společnost překonala očekávání Wall Street za toto čtvrtletí, Lejuez poznamenal, že společnost vedla očekávání na rok 2023 směrem dolů. To podle něj položilo základ pro cyklus, kdy společnost překonává svá vlastní očekávání zisku a v průběhu roku pak zvyšuje výhled na další čtvrtletí. Rovněž uvedl, že očekává, že výsledky srovnatelných prodejů v roce 2023 budou vyšší než výhled.
Akcie společnosti Foot Locker v úterý v předobchodní fázi posílily o 3,2 % a navázaly na pondělní investorský den. V letošním roce akcie vzrostly o 5,5 %.
Zdroj: Getty Images
Lejuez rovněž uvedl, že vztah společnosti s Nike je lepší, než se očekávalo, a dodal, že Dillonová „dělá správné věci“ tím, že přesouvá prodejny z nákupních center a zaměřuje se na věrnostní, digitální a dětskou nabídku. Plány na věrnostní program přirovnal k tomu, co je k dispozici v kosmetickém obchodě Ulta, a zároveň poznamenal, že má potenciál k úspěchu.
„Nová generální ředitelka Mary Dillonová přináší úspěšné výsledky v oblasti namlouvání kosmetických značek ve své předchozí funkci v ULTA, což z ní dělá správného lídra pro tento okamžik,“ uvedl Lejuez v úterním sdělení klientům.
Uvedl také, že cílová cena by se mohla zvýšit, pokud vedení dokáže realizovat svůj plán na růst tržeb. Na druhou stranu Lejuez uvedl, že plán uzavřít letos 125 prodejen Champs je dobrý vzhledem k problémům značky s nedostatečnou diferenciací.
Plány kapitálových výdajů společnosti jsou nižší, než Lejuez dříve očekával. Vzhledem k tomu, že vedení společnosti poznamenalo, že fúze a akvizice nebo menšinové investice nejsou na stole, uvedl, že přebytečná hotovost by mohla být vrácena akcionářům prostřednictvím dividend nebo plánů zpětného odkupu.
Stabilní peněžní tok společnosti může také pomoci zmírnit případné negativní dopady při „obratu“ v podnikání, řekl.
Lejuez nebyl jediným analytikem, který byl ohromen. Analytik společnosti Evercore ISI Warren Cheng, který zvýšil hodnocení akcií na outperform z in line a zvýšil cílovou cenu na 60 USD z 32 USD, uvedl, že společnost konečně pochopila, jak se odlišit od monobrandů, jako jsou Nike nebo Under Armour, a vybudovat si příkop jako maloobchodní prodejce.
Podle Morgan Stanley může Meta, která je mateřskou společností Facebooku, díky plánům na zvýšení efektivity a Reels posílit o více než 25 %Analytik Brian Nowak zvýšil váhu akcií na overweight z equal weight. Nowak rovněž zvýšil cílovou cenu o 60 USD na 250 USD, což znamená nárůst o 26,4 % oproti pondělnímu závěru.„K budoucímu růstu reklamy přistupujeme konzervativněji, a pokud dojde k oslabení spotřebitelů, myslíme si, že META má lepší pozici než GOOGL a AMZN ,“ uvedl Nowak v úterní zprávě klientům.V úterý před zahájením obchodování akcie posílily o 2,0 %. V letošním roce vzrostly o 64,4 %.Nowak uvedl, že plány mateřské společnosti Facebooku na zvýšení efektivity by měly pomoci tím, že podnítí „strukturální a kulturní obrat k úspornějšímu fungování a většímu zaměření na návratnost pro investory“. Generální ředitel Mark Zuckerberg označil rok 2023 za „rok efektivity“, přičemž jeho plány zahrnují propuštění 10 000 zaměstnanců a zdokonalení distribuovaného pracovního modelu. Nowak uvedl, že doufá, že tento plán je signálem pro ostatní technologické společnosti, aby byly v oblasti výdajů disciplinovanější.Mezitím se zlepšují trendy v oblasti příjmů a angažovanosti, přičemž Nowak konkrétně poukázal na Reels jako na oblast, kde se zlepšila angažovanost a monetizace. Investice společnosti do umělé inteligence by podle něj měly společnosti Reels dále pomoci.Chcete využít této příležitosti?Nowak očekává, že Reels v roce 2024 vygeneruje příjmy ve výši 18 miliard dolarů, což by znamenalo nárůst o 115 % oproti 8 miliardám dolarů v roce 2023. Všechny ostatní příjmy společnosti Meta by měly v roce 2023 klesnout o 1 %, ale v roce 2024 by měly vzrůst o 5 %.A uvedl, že potenciální přínosy umělé inteligence pro společnost ještě nemusí být plně doceněny, stejně jako potenciál placených ověřovacích služeb nebo příjmů z reklamy po kliknutí na zprávu. Přesto poznamenal, že výkonnost akcií může být ovlivněna změnami spotřebitelů, regulací, tím, jak společnost postupuje v oblasti Reality Labs, a její kapitálovou náročností.Kromě zvýšení cílové ceny také zvýšil očekávanou EBITDA v roce 2024 o 7 %. Nová cílová cena implikuje 9násobný násobek EBITDA v roce 2024, což představuje 20 % historický diskont. Akcie by také měla mít v roce 2024 17násobný násobek ceny k zisku, což by znamenalo 15% historický diskont.Podle Citi může nové vedení Foot Locker přinést maloobchodnímu řetězci velké ziskyPodle Citi se společnost Foot Locker pod vedením svého vedení ubírá správným směrem.Analytik Paul Lejuez zvýšil doporučení pro akcie maloobchodního řetězce na „koupit“ z „neutrální“ a zvýšil cílovou cenu o 3 USD na 50 USD. Lejuezova nová cílová cena znamená, že akcie by mohly vzrůst o 25,4 % oproti pondělní uzavírací hodnotě.Navzdory tomu, že vedení Foot Locker oznámilo pokles zisku za prázdninové čtvrtletí, sdělilo podrobnosti o obnoveném vztahu se společností Nike. Generální ředitelka Mary Dillonová zdůraznila zaměření na to, co nazvala „kulturou tenisek“.Ačkoli společnost překonala očekávání Wall Street za toto čtvrtletí, Lejuez poznamenal, že společnost vedla očekávání na rok 2023 směrem dolů. To podle něj položilo základ pro cyklus, kdy společnost překonává svá vlastní očekávání zisku a v průběhu roku pak zvyšuje výhled na další čtvrtletí. Rovněž uvedl, že očekává, že výsledky srovnatelných prodejů v roce 2023 budou vyšší než výhled.Akcie společnosti Foot Locker v úterý v předobchodní fázi posílily o 3,2 % a navázaly na pondělní investorský den. V letošním roce akcie vzrostly o 5,5 %.Lejuez rovněž uvedl, že vztah společnosti s Nike je lepší, než se očekávalo, a dodal, že Dillonová „dělá správné věci“ tím, že přesouvá prodejny z nákupních center a zaměřuje se na věrnostní, digitální a dětskou nabídku. Plány na věrnostní program přirovnal k tomu, co je k dispozici v kosmetickém obchodě Ulta, a zároveň poznamenal, že má potenciál k úspěchu.„Nová generální ředitelka Mary Dillonová přináší úspěšné výsledky v oblasti namlouvání kosmetických značek ve své předchozí funkci v ULTA, což z ní dělá správného lídra pro tento okamžik,“ uvedl Lejuez v úterním sdělení klientům.Uvedl také, že cílová cena by se mohla zvýšit, pokud vedení dokáže realizovat svůj plán na růst tržeb. Na druhou stranu Lejuez uvedl, že plán uzavřít letos 125 prodejen Champs je dobrý vzhledem k problémům značky s nedostatečnou diferenciací.Plány kapitálových výdajů společnosti jsou nižší, než Lejuez dříve očekával. Vzhledem k tomu, že vedení společnosti poznamenalo, že fúze a akvizice nebo menšinové investice nejsou na stole, uvedl, že přebytečná hotovost by mohla být vrácena akcionářům prostřednictvím dividend nebo plánů zpětného odkupu.Stabilní peněžní tok společnosti může také pomoci zmírnit případné negativní dopady při „obratu“ v podnikání, řekl.Lejuez nebyl jediným analytikem, který byl ohromen. Analytik společnosti Evercore ISI Warren Cheng, který zvýšil hodnocení akcií na outperform z in line a zvýšil cílovou cenu na 60 USD z 32 USD, uvedl, že společnost konečně pochopila, jak se odlišit od monobrandů, jako jsou Nike nebo Under Armour, a vybudovat si příkop jako maloobchodní prodejce.