Společnost PepsiCo zvýšila výhled, protože čtvrtletní výsledky překonaly očekávání
Akcie společnosti v úterý vzrostly o více než 1 %.
Zde jsou údaje, které společnost vykázala ve srovnání s tím, co očekávala Wall Street na základě průzkumu analytiků společnosti Refinitiv:
Zisk na akcii: 1,50 USD oproti očekávané hodnotě 1,39 USD. Tržby: 17,85 miliardy USD oproti očekávaným 17,22 miliardy USD.
Za období končící 25. března vykázala společnost PepsiCo čistý zisk ve výši 1,93 miliardy dolarů, tj. 1,40 dolaru na akcii, ve srovnání s 4,26 miliardy dolarů, tj. 3,06 dolaru na akcii, v předchozím roce. Bez zahrnutí jednorázových položek společnost vykázala zisk na akcii ve výši 1,50 USD.
Čisté tržby vzrostly o 10,2 % na 17,85 miliardy USD. Organické tržby, které nezahrnují vliv akvizic a odprodejů, vzrostly o 14,3 %.
Objem tržeb v nápojovém segmentu společnosti PepsiCo vzrostl o 1 %, zatímco v potravinářském segmentu poklesl o 3 %. Celkově se objemy ve všech kategoriích snížily o 2 %, zatímco ceny celkově vzrostly o 16 %.
Společnost Frito-Lay North America vykázala organický nárůst tržeb o 16 %, k čemuž přispělo zvýšení tržního podílu a dvouciferný růst čistých tržeb u klíčových značek, jako jsou Lay’s, Doritos a Cheetos, a také u značek jako Sun Chips a PopCorners.
Organické tržby společnosti PepsiCo Beverages North America vzrostly o 12 %, přičemž Pepsi dosáhla dvouciferného růstu čistých tržeb a značky jako Gatorade a Aquafina zaznamenaly vysoký jednociferný růst čistých tržeb.
Zdroj: Reuters
„Naším záměrem není budovat velké portfolio výrobků nebo komplexní portfolio, ale je zaměřit se na několik dobrých značek, rozvíjet je se strategickými partnery a následně využívat naše distribuční schopnosti,“ uvedl finanční ředitel Hugh Johnston v konferenčním hovoru s analytiky.
Společnost uvedla, že očekává, že její organické tržby za celý rok 2023 vzrostou o 8 % oproti 6 % a jádrový stálý měnový zisk na akcii vzroste o 9 % oproti 8 %.
Začátkem tohoto měsíce si společnost rovněž stanovila cíl navrhnout do roku 2025 100 % svých obalů tak, aby byly recyklovatelné, kompostovatelné, biologicky rozložitelné nebo znovu použitelné.
„Tyto věci jsou těžké, nejsou snadné, ale co bych vám řekl, je, že jsme tomu plně oddáni,“ řekl tehdy generální ředitel PepsiCo Foods North America Steven Williams.
Společnost JetBlue vykázala čtvrtletní ztrátu, ale díky silné poptávce po cestování předpovídá zisk
Letecká společnost JetBlue Airways (JBLU) vykázala za první tři měsíce roku ztrátu, ale připojila se k ostatním dopravcům a díky silné poptávce po cestování předpovídá na druhé čtvrtletí zisk.
JetBlue odhaduje zisk na akcii za aktuální čtvrtletí ve výši 35 až 45 centů, což je více, než odhadují analytici, přičemž tržby vzrostly meziročně o 4,5 až 8,5 % a kapacita o 4,5 až 7,5 % oproti roku 2022. Druhé čtvrtletí se shoduje se začátkem hlavní cestovní sezóny.
„Ve druhém čtvrtletí očekáváme pokračování silného růstu tržeb, protože poptávka zůstává silná a protože vidíme pokračující dynamiku našich obchodních iniciativ,“ uvedl generální ředitel Robin Hayes ve zprávě o výsledcích. „Předpovídáme solidně ziskové čtvrtletí a jsme si i nadále jisti naším celoročním výhledem zisku.“
Akcie společnosti v úterý na začátku obchodování vzrostly přibližně o 2 %.
Zde jsou výsledky společnosti JetBlue ve čtvrtletí končícím 31. března ve srovnání s očekáváním Wall Street na základě konsensuálních odhadů společnosti Refinitiv:
Upravená ztráta na akcii: 34 centů v porovnání s očekáváním 38 centů. Tržby: 2,33 miliardy USD oproti očekávaným 2,32 miliardy USD.
V prvních třech měsících roku JetBlue prodělala 192 milionů dolarů, tj. 58 centů na akcii, což je zlepšení oproti čisté ztrátě 255 milionů dolarů, tj. 79 centů na akcii, ve stejném čtvrtletí roku 2022. Tržby v prvním čtvrtletí vyskočily o 34 % na 2,33 miliardy dolarů, což mírně překonalo odhady. Průměrné jízdné vzrostlo ve čtvrtletí od roku 2022 o více než 9 % na 214,07 USD.
Výdaje však vzrostly o více než 22 % na 2,57 miliardy dolarů, přičemž jen účet za pohonné hmoty se oproti předchozímu roku zvýšil o 34 %. Po očištění o jednorázové položky dosáhla společnost JetBlue ztráty 111 milionů dolarů, tj. 34 centů na akcii, což je lepší výsledek, než očekávali analytici ve výši 38 centů na akcii.
Zdroj: Getty Images
Newyorská letecká společnost uzavřela v červenci dohodu o koupi nízkonákladového dopravce Spirit Airlines za 3,8 miliardy dolarů v hotovosti, ale ministerstvo spravedlnosti minulý měsíc tuto akvizici zažalovalo.
Vedení JetBlue bude čelit otázkám analytiků ohledně této transakce během čtvrtletního telefonátu, který je naplánován na 10:00 SELČ. Pravděpodobně se jich budou ptát také na partnerství JetBlue s American Airlines na severovýchodě země, které ministerstvo spravedlnosti rovněž zažalovalo, aby zrušilo jeho platnost. Soudce v tomto případě ještě nerozhodl.
Generální ředitel společnosti JetBlue minulý měsíc pro televizi CNBC uvedl, že dopravce patří mezi letecké společnosti, které plánují v létě omezit některé lety v oblasti New Yorku kvůli nedostatku leteckých dispečerů, což je součástí plánu Federálního úřadu pro letectví na snížení přetížení.
Společnost PepsiCo zvýšila výhled, protože čtvrtletní výsledky překonaly očekáváníAkcie společnosti v úterý vzrostly o více než 1 %.Zde jsou údaje, které společnost vykázala ve srovnání s tím, co očekávala Wall Street na základě průzkumu analytiků společnosti Refinitiv:Zisk na akcii: 1,50 USD oproti očekávané hodnotě 1,39 USD.Tržby: 17,85 miliardy USD oproti očekávaným 17,22 miliardy USD.Za období končící 25. března vykázala společnost PepsiCo čistý zisk ve výši 1,93 miliardy dolarů, tj. 1,40 dolaru na akcii, ve srovnání s 4,26 miliardy dolarů, tj. 3,06 dolaru na akcii, v předchozím roce. Bez zahrnutí jednorázových položek společnost vykázala zisk na akcii ve výši 1,50 USD.Čisté tržby vzrostly o 10,2 % na 17,85 miliardy USD. Organické tržby, které nezahrnují vliv akvizic a odprodejů, vzrostly o 14,3 %.Chcete využít této příležitosti?Objem tržeb v nápojovém segmentu společnosti PepsiCo vzrostl o 1 %, zatímco v potravinářském segmentu poklesl o 3 %. Celkově se objemy ve všech kategoriích snížily o 2 %, zatímco ceny celkově vzrostly o 16 %.Společnost Frito-Lay North America vykázala organický nárůst tržeb o 16 %, k čemuž přispělo zvýšení tržního podílu a dvouciferný růst čistých tržeb u klíčových značek, jako jsou Lay’s, Doritos a Cheetos, a také u značek jako Sun Chips a PopCorners.Organické tržby společnosti PepsiCo Beverages North America vzrostly o 12 %, přičemž Pepsi dosáhla dvouciferného růstu čistých tržeb a značky jako Gatorade a Aquafina zaznamenaly vysoký jednociferný růst čistých tržeb.„Naším záměrem není budovat velké portfolio výrobků nebo komplexní portfolio, ale je zaměřit se na několik dobrých značek, rozvíjet je se strategickými partnery a následně využívat naše distribuční schopnosti,“ uvedl finanční ředitel Hugh Johnston v konferenčním hovoru s analytiky.Společnost uvedla, že očekává, že její organické tržby za celý rok 2023 vzrostou o 8 % oproti 6 % a jádrový stálý měnový zisk na akcii vzroste o 9 % oproti 8 %.Začátkem tohoto měsíce si společnost rovněž stanovila cíl navrhnout do roku 2025 100 % svých obalů tak, aby byly recyklovatelné, kompostovatelné, biologicky rozložitelné nebo znovu použitelné.„Tyto věci jsou těžké, nejsou snadné, ale co bych vám řekl, je, že jsme tomu plně oddáni,“ řekl tehdy generální ředitel PepsiCo Foods North America Steven Williams.Společnost JetBlue vykázala čtvrtletní ztrátu, ale díky silné poptávce po cestování předpovídá ziskLetecká společnost JetBlue Airways vykázala za první tři měsíce roku ztrátu, ale připojila se k ostatním dopravcům a díky silné poptávce po cestování předpovídá na druhé čtvrtletí zisk.JetBlue odhaduje zisk na akcii za aktuální čtvrtletí ve výši 35 až 45 centů, což je více, než odhadují analytici, přičemž tržby vzrostly meziročně o 4,5 až 8,5 % a kapacita o 4,5 až 7,5 % oproti roku 2022. Druhé čtvrtletí se shoduje se začátkem hlavní cestovní sezóny.„Ve druhém čtvrtletí očekáváme pokračování silného růstu tržeb, protože poptávka zůstává silná a protože vidíme pokračující dynamiku našich obchodních iniciativ,“ uvedl generální ředitel Robin Hayes ve zprávě o výsledcích. „Předpovídáme solidně ziskové čtvrtletí a jsme si i nadále jisti naším celoročním výhledem zisku.“Akcie společnosti v úterý na začátku obchodování vzrostly přibližně o 2 %.Zde jsou výsledky společnosti JetBlue ve čtvrtletí končícím 31. března ve srovnání s očekáváním Wall Street na základě konsensuálních odhadů společnosti Refinitiv:Upravená ztráta na akcii: 34 centů v porovnání s očekáváním 38 centů.Tržby: 2,33 miliardy USD oproti očekávaným 2,32 miliardy USD.V prvních třech měsících roku JetBlue prodělala 192 milionů dolarů, tj. 58 centů na akcii, což je zlepšení oproti čisté ztrátě 255 milionů dolarů, tj. 79 centů na akcii, ve stejném čtvrtletí roku 2022. Tržby v prvním čtvrtletí vyskočily o 34 % na 2,33 miliardy dolarů, což mírně překonalo odhady. Průměrné jízdné vzrostlo ve čtvrtletí od roku 2022 o více než 9 % na 214,07 USD.Výdaje však vzrostly o více než 22 % na 2,57 miliardy dolarů, přičemž jen účet za pohonné hmoty se oproti předchozímu roku zvýšil o 34 %. Po očištění o jednorázové položky dosáhla společnost JetBlue ztráty 111 milionů dolarů, tj. 34 centů na akcii, což je lepší výsledek, než očekávali analytici ve výši 38 centů na akcii.Newyorská letecká společnost uzavřela v červenci dohodu o koupi nízkonákladového dopravce Spirit Airlines za 3,8 miliardy dolarů v hotovosti, ale ministerstvo spravedlnosti minulý měsíc tuto akvizici zažalovalo.Vedení JetBlue bude čelit otázkám analytiků ohledně této transakce během čtvrtletního telefonátu, který je naplánován na 10:00 SELČ. Pravděpodobně se jich budou ptát také na partnerství JetBlue s American Airlines na severovýchodě země, které ministerstvo spravedlnosti rovněž zažalovalo, aby zrušilo jeho platnost. Soudce v tomto případě ještě nerozhodl.Generální ředitel společnosti JetBlue minulý měsíc pro televizi CNBC uvedl, že dopravce patří mezi letecké společnosti, které plánují v létě omezit některé lety v oblasti New Yorku kvůli nedostatku leteckých dispečerů, což je součástí plánu Federálního úřadu pro letectví na snížení přetížení.
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...