Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

5 způsobů, jak zajistit, aby zaměstnanci věděli, že si jich vážíte – a proč je to pro úspěch klíčové

Po celá desetiletí se zaměstnancům říkalo, že mají platit své příspěvky, "vyrovnat se" s neúctou a dramaty na pracovišti a že získat souhlas šéfa je prioritou číslo jedna.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
22 června, 2023
7 min. čtení
A group of colleagues having a business meeting in an office meeting room

Zdroj: Unsplash

7 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Nyní je to ale jinak.

Dnešní zaměstnanci z generace mileniálů a generace Z, kteří tvoří téměř polovinu všech amerických zaměstnanců na plný úvazek, mají své vlastní profesní touhy a požadavky. A na prvním místě jejich seznamu je jeden požadavek: respekt.

Mladší pracovníci očekávají respekt bez ohledu na svou pozici nebo délku zaměstnání a velmi dobře si uvědomují jeho nedostatek. V nedávném průzkumu společnosti The Muse 55 % respondentů uvedlo, že neúcta na pracovišti vytváří toxické pracovní prostředí. Na TikToku udělali otrávení a nerespektovaní mladí pracovníci z odchodů z těchto zaměstnání virální trend a své odchody zaznamenávají pomocí hashtagů #NoTwoWeekNotice a #QuietQuitting.

Mají tito pracovníci něco za lubem? Proč bychom neměli dát respektu v našich podnicích významnější roli?

Pro vedoucí pracovníky a manažery firem je obrovským přínosem, když svým zaměstnancům dáte najevo, že si jich vážíte a respektujete je. Respekt zvyšuje loajalitu, důvěru, spolupráci a produktivitu. Snižuje počet stížností, konfliktů a soudních sporů. A vytváří pocit, že všichni můžeme být úspěšnější, když se k ostatním budeme jednoduše chovat jako slušné lidské bytosti.

Zde je pět způsobů, jak můžete zajistit, aby se vaši zaměstnanci cítili respektováni každý den.

Advertisement
Chcete využít této příležitosti?

VYUŽIJTE NEUROVĚDU RESPEKTU

Nejnovější neurovědecký výzkum ukazuje, že pocity respektu a neúcty jsou právě takové: „pocity“, nikoliv kognitivní, racionální myšlenky. Pocit úcty nebo neúcty vychází z činností, které se odehrávají hluboko v nejprimitivnějších částech mozku.

Když se k vám někdo chová neuctivě, ve vašem mozkovém kmeni se rozsvítí primitivní senzory ohrožení. Během několika milisekund se tato informace dostane do mozkové amygdaly, která dá pokyn vašim žlázám, aby zaplavily vaše tělo silnými hormony, včetně adrenalinu, kortizolu a noradrenalinu. Vaše srdce a dech se zrychlí. Svaly se napnou a jsou připraveny k akci.

Zdroj: Shutterstock

Váš mozek a tělo byly převzaty, aby podporovaly vaše režimy útěku, boje nebo zamrznutí – a už se neděje mnoho racionálního myšlení na vyšší úrovni. To znamená, že pokud je vaší přirozenou reakcí na neúctu boj, můžete se nedokázat ovládnout nebo můžete říct či udělat něco neuctivého na oplátku.

Jakmile pomine prvotní hrozba pocitu neúcty, může trvat mnoho minut (a někdy i hodinu či více), než se vaše tělo uklidní do původního klidného stavu.

Pokud se dotyčná osoba bude chovat neuctivě i nadále, podvědomě si nasadíte metaforické sluneční brýle s nápisem „neuctivá osoba“ na sklech a budete se na ni dívat těmito brýlemi i nadále.

Stejně tak, vzhledem ke způsobu, jakým mozek třídí a ukládá vzpomínky, „ulpívá“ neúcta. Lidé mají tendenci si pamatovat nevyřešené neuctivé incidenty, jako by se staly včera. Často si dokážou do překvapivých detailů vybavit události, které se staly před několika měsíci nebo lety.

Dávají nyní reakce vašich zaměstnanců na nerespektování větší smysl?

Když vedete lidi, kteří se cítí zneuznaní, pomůže jim pochopení této neurovědy dát si na „to, co se stalo“ – na fakta týkající se jazyka a chování, které vedly k pocitu zneuznání – neutrálnější perspektivu, což jim umožní snadněji se posunout vpřed.

BUĎTE PRVNÍ, KDO SE K OSTATNÍM CHOVÁ S RESPEKTEM

To, že máte honosný titul, ještě neznamená, že si automaticky zasloužíte respekt. Místo toho se k ostatním chovejte s respektem jako první; pravděpodobně vám ho oplatí. Buďte vzorem a chovejte se ke všem slušně, zdvořile a zdvořile bez ohledu na to, kdo jsou.

Může to být tak jednoduché, jako říkat „dobré ráno“, „dobrý večer“, „prosím“ a „děkuji“ upřímně a důsledně.

ŘEKNĚTE SVÝM ZAMĚSTNANCŮM, ZA CO SI JICH VÁŽÍTE

business, man, tie
Zdroj: Pixabay

Obvykle si vážíme svých kolegů pro jejich znalosti a zkušenosti, talent a dovednosti a pro to, jak se chovají k nám i k ostatním. Sestavte si podrobný seznam toho, čeho si na každém ze svých zaměstnanců vážíte. Buďte konkrétní a napište si příklady.

Ve vhodnou chvíli, třeba při hodnocení pracovního výkonu nebo při zpětné vazbě na zaměstnance, se s ním podělte o to, čeho si na něm vážíte.

POTLAČTE NEÚCTU HNED V ZÁRODKU

Když jste svědky neúcty nebo se o ní dozvíte později, jak ji můžete zastavit, aniž byste situaci ještě zhoršili? Začněte s SBIR, jednoduchým postupem pro poskytování zpětné vazby a vyžadování změny chování:

  • Situace: Připomeňte dotyčnému konkrétní situaci.
  • Chování: Zkontrolujte chování (nebo jeho nedostatek), které jste pozorovali. Můžete například říci: „Všiml jsem si, že na schůzkách často přerušujete své kolegy“.
  • Dopad: Popište, jaký dopad má toto chování na ně, na jejich kolegy, na vás a na organizaci. Můžete říci: „Přerušování dává lidem pocit, že je nerespektujete a že jim nenasloucháte; tým si myslí, že neberete v úvahu jejich pohled nebo nápady“.
  • Žádost: Vyjádřete konkrétní požadavek nebo zaměstnance poučte o strategii dalšího postupu. Příkladem může být: „Chtěl bych, abyste si místo přerušování dělal poznámky a pak dal najevo, že chcete něco říct.“

Pokud se osoba při poskytování zpětné vazby SBIR brání, zkuste použít techniku HEAR:

  • Slyšet: Slyšet hlas osoby.
  • Emoce: Rozpoznejte emoce v jejich tónu a řeči těla.
  • Potvrzení: Přiznejte si tyto emoce. Můžete říci: „Vidím, že je to frustrující“ nebo „Chápu, že je to pro vás nepříjemné“.
  • Respektující poznámky: Zařaďte respektující poznámky, které pomohou člověku otevřít se, snížit jeho obranyschopnost a vytvořit si možnosti pro další kroky.

NESNAŽTE SE ZASTAVIT NEÚCTU DALŠÍ NEÚCTOU

Zdroj: Getty Images

Mnozí z nás měli rodiče, kteří říkali: „Dvě křivdy nedělají dobro.“ To platí zejména v případě neúcty.

Pokud se snažíte neúctou zabránit tomu, aby se k vám někdo choval neuctivě, jen problém vystupňujete. Nerespektující chování můžete zastavit tím, že si zachováte chladnou hlavu a budete se soustředit na to, abyste se chovali s respektem.

Pokud má váš zaměstnanec například stále problémy s přerušováním spolupracovníků během schůzek, bude ho za to v danou chvíli před ostatními pokládat za neuctivého. Místo toho udělejte obecné prohlášení: „Je důležité, abychom si lidi vyslechli, abychom získali pohled každého z nich bez přerušování. To, co potřebujeme říct, můžeme říct vždy až poté, co se ostatní vyjádří.“ Vždycky je třeba, abyste si to uvědomili.

Po letech špatného zacházení s novými a mladšími zaměstnanci mnohé organizace konečně pochopily, že respekt je klíčovým faktorem produktivity, partnerství a výkonnosti. Záměrným vytvářením kultury respektu si udržíte své nejlepší a nejschopnější pracovníky, uvidíte, že vaše týmy udělají něco navíc, a budete trvale dosahovat pozitivních obchodních výsledků i v nejistých ekonomických časech.

Nyní je to ale jinak.Dnešní zaměstnanci z generace mileniálů a generace Z, kteří tvoří téměř polovinu všech amerických zaměstnanců na plný úvazek, mají své vlastní profesní touhy a požadavky. A na prvním místě jejich seznamu je jeden požadavek: respekt.Mladší pracovníci očekávají respekt bez ohledu na svou pozici nebo délku zaměstnání a velmi dobře si uvědomují jeho nedostatek. V nedávném průzkumu společnosti The Muse 55 % respondentů uvedlo, že neúcta na pracovišti vytváří toxické pracovní prostředí. Na TikToku udělali otrávení a nerespektovaní mladí pracovníci z odchodů z těchto zaměstnání virální trend a své odchody zaznamenávají pomocí hashtagů #NoTwoWeekNotice a #QuietQuitting.Mají tito pracovníci něco za lubem? Proč bychom neměli dát respektu v našich podnicích významnější roli?Pro vedoucí pracovníky a manažery firem je obrovským přínosem, když svým zaměstnancům dáte najevo, že si jich vážíte a respektujete je. Respekt zvyšuje loajalitu, důvěru, spolupráci a produktivitu. Snižuje počet stížností, konfliktů a soudních sporů. A vytváří pocit, že všichni můžeme být úspěšnější, když se k ostatním budeme jednoduše chovat jako slušné lidské bytosti.Zde je pět způsobů, jak můžete zajistit, aby se vaši zaměstnanci cítili respektováni každý den.Chcete využít této příležitosti?VYUŽIJTE NEUROVĚDU RESPEKTUNejnovější neurovědecký výzkum ukazuje, že pocity respektu a neúcty jsou právě takové: „pocity“, nikoliv kognitivní, racionální myšlenky. Pocit úcty nebo neúcty vychází z činností, které se odehrávají hluboko v nejprimitivnějších částech mozku.Když se k vám někdo chová neuctivě, ve vašem mozkovém kmeni se rozsvítí primitivní senzory ohrožení. Během několika milisekund se tato informace dostane do mozkové amygdaly, která dá pokyn vašim žlázám, aby zaplavily vaše tělo silnými hormony, včetně adrenalinu, kortizolu a noradrenalinu. Vaše srdce a dech se zrychlí. Svaly se napnou a jsou připraveny k akci.Váš mozek a tělo byly převzaty, aby podporovaly vaše režimy útěku, boje nebo zamrznutí – a už se neděje mnoho racionálního myšlení na vyšší úrovni. To znamená, že pokud je vaší přirozenou reakcí na neúctu boj, můžete se nedokázat ovládnout nebo můžete říct či udělat něco neuctivého na oplátku.Jakmile pomine prvotní hrozba pocitu neúcty, může trvat mnoho minut , než se vaše tělo uklidní do původního klidného stavu.Pokud se dotyčná osoba bude chovat neuctivě i nadále, podvědomě si nasadíte metaforické sluneční brýle s nápisem „neuctivá osoba“ na sklech a budete se na ni dívat těmito brýlemi i nadále.Stejně tak, vzhledem ke způsobu, jakým mozek třídí a ukládá vzpomínky, „ulpívá“ neúcta. Lidé mají tendenci si pamatovat nevyřešené neuctivé incidenty, jako by se staly včera. Často si dokážou do překvapivých detailů vybavit události, které se staly před několika měsíci nebo lety.Dávají nyní reakce vašich zaměstnanců na nerespektování větší smysl?Když vedete lidi, kteří se cítí zneuznaní, pomůže jim pochopení této neurovědy dát si na „to, co se stalo“ – na fakta týkající se jazyka a chování, které vedly k pocitu zneuznání – neutrálnější perspektivu, což jim umožní snadněji se posunout vpřed.BUĎTE PRVNÍ, KDO SE K OSTATNÍM CHOVÁ S RESPEKTEMTo, že máte honosný titul, ještě neznamená, že si automaticky zasloužíte respekt. Místo toho se k ostatním chovejte s respektem jako první; pravděpodobně vám ho oplatí. Buďte vzorem a chovejte se ke všem slušně, zdvořile a zdvořile bez ohledu na to, kdo jsou.Může to být tak jednoduché, jako říkat „dobré ráno“, „dobrý večer“, „prosím“ a „děkuji“ upřímně a důsledně.ŘEKNĚTE SVÝM ZAMĚSTNANCŮM, ZA CO SI JICH VÁŽÍTEObvykle si vážíme svých kolegů pro jejich znalosti a zkušenosti, talent a dovednosti a pro to, jak se chovají k nám i k ostatním. Sestavte si podrobný seznam toho, čeho si na každém ze svých zaměstnanců vážíte. Buďte konkrétní a napište si příklady.Ve vhodnou chvíli, třeba při hodnocení pracovního výkonu nebo při zpětné vazbě na zaměstnance, se s ním podělte o to, čeho si na něm vážíte.POTLAČTE NEÚCTU HNED V ZÁRODKUKdyž jste svědky neúcty nebo se o ní dozvíte později, jak ji můžete zastavit, aniž byste situaci ještě zhoršili? Začněte s SBIR, jednoduchým postupem pro poskytování zpětné vazby a vyžadování změny chování: Situace: Připomeňte dotyčnému konkrétní situaci. Chování: Zkontrolujte chování , které jste pozorovali. Můžete například říci: „Všiml jsem si, že na schůzkách často přerušujete své kolegy“. Dopad: Popište, jaký dopad má toto chování na ně, na jejich kolegy, na vás a na organizaci. Můžete říci: „Přerušování dává lidem pocit, že je nerespektujete a že jim nenasloucháte; tým si myslí, že neberete v úvahu jejich pohled nebo nápady“. Žádost: Vyjádřete konkrétní požadavek nebo zaměstnance poučte o strategii dalšího postupu. Příkladem může být: „Chtěl bych, abyste si místo přerušování dělal poznámky a pak dal najevo, že chcete něco říct.“ Pokud se osoba při poskytování zpětné vazby SBIR brání, zkuste použít techniku HEAR: Slyšet: Slyšet hlas osoby. Emoce: Rozpoznejte emoce v jejich tónu a řeči těla. Potvrzení: Přiznejte si tyto emoce. Můžete říci: „Vidím, že je to frustrující“ nebo „Chápu, že je to pro vás nepříjemné“. Respektující poznámky: Zařaďte respektující poznámky, které pomohou člověku otevřít se, snížit jeho obranyschopnost a vytvořit si možnosti pro další kroky. NESNAŽTE SE ZASTAVIT NEÚCTU DALŠÍ NEÚCTOUMnozí z nás měli rodiče, kteří říkali: „Dvě křivdy nedělají dobro.“ To platí zejména v případě neúcty.Pokud se snažíte neúctou zabránit tomu, aby se k vám někdo choval neuctivě, jen problém vystupňujete. Nerespektující chování můžete zastavit tím, že si zachováte chladnou hlavu a budete se soustředit na to, abyste se chovali s respektem.Pokud má váš zaměstnanec například stále problémy s přerušováním spolupracovníků během schůzek, bude ho za to v danou chvíli před ostatními pokládat za neuctivého. Místo toho udělejte obecné prohlášení: „Je důležité, abychom si lidi vyslechli, abychom získali pohled každého z nich bez přerušování. To, co potřebujeme říct, můžeme říct vždy až poté, co se ostatní vyjádří.“ Vždycky je třeba, abyste si to uvědomili.Po letech špatného zacházení s novými a mladšími zaměstnanci mnohé organizace konečně pochopily, že respekt je klíčovým faktorem produktivity, partnerství a výkonnosti. Záměrným vytvářením kultury respektu si udržíte své nejlepší a nejschopnější pracovníky, uvidíte, že vaše týmy udělají něco navíc, a budete trvale dosahovat pozitivních obchodních výsledků i v nejistých ekonomických časech.
Tagy: businessstrategieúspéch

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. Lamborghini představuje Temerario: nový hybridní supersport za 380 000 dolarů
      2. Jak běžné chyby a nevědomé návyky narušují důvěru v lídra a oslabují jeho autoritu
      3. Salesforce oslabuje pod tlakem zpomalení tržeb a silné konkurence
      4. Pesimistická prognóza zisku Amazonu zastínila lepší než očekávané výsledky
      5. Meta vynakládá obrovské částky, aby se dostala do čela v AI
      6. Ví snad David Tepper něco o Alphabet a Meta, co Wall Street ne?
      Advertisement

      Breaking.

      23:52

      Ruské trhy na houpačce: Stabilita pod tlakem globálních změn

      23:32

      Softbank investuje miliardy do budoucnosti umělé inteligence OpenAI

      23:25

      Lucy Powellová: Hlas změny v britské politické scéně

      23:22

      Trumpův krok vyhrocuje obchodní napětí s Kanadou

      22:52

      Visionary Holdings pod tlakem: Zpoždění zprávy a nové partnerství

      22:33

      Exxon vs. Kalifornie: Bitva o klimatické informace začíná!

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Shutterstock
      Akcie

      Microsoft může znovu růst díky Azure a Copilotu, říkají analytici

      25 října, 2025

      Akcie společnosti Microsoft se v posledních měsících nachází ve fázi konsolidace, kdy po silném růstu z dubnových minim a dosažení...

      Zdroj: Getty Images

      KeyBanc věří v růst Amazonu díky AI a expanzi v cloudu i reklamě

      24 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Las Vegas Sands hlásí silné čtvrtletní výsledky a táhne růst sektoru

      24 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Core Scientific posiluje díky upgradu, zatímco dohoda s CoreWeave slábne

      24 října, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      Robinhood Markets dnes hlásí návrat v éře boomu krypta a opcí

      23 října, 2025

      IPO Radar.

      Navan, Inc.

      Datum IPO: 31 října, 2025
      Potenciální ocenění: 6,45 miliardy USD

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      KeyBanc věří v růst Amazonu díky AI a expanzi v cloudu i reklamě

      24 října, 2025

      Inflace v USA zrychluje, ale Fed zatím nehodlá měnit kurz snižování sazeb

      23 října, 2025

      Byty v Praze stály v pololetí podobně jako v Berlíně, Vídni či Madridu

      21 října, 2025

      S&P 500 stoupá díky technologiím a uvolnění napětí mezi USA a Čínou

      23 října, 2025

      Dow uzavřel na rekordní úrovni, 3M a Coca-Cola zazářily na poli zisků

      21 října, 2025

      Dow uzavřel poprvé nad hranicí 47 000 bodů díky mírné inflaci

      24 října, 2025

      Fed potřebuje jasnější strategii, aby investory provedl nejistým obdobím

      25 října, 2025

      S&P 500 klesá kvůli obavám z obchodní války USA a Číny a propadu Netflixu

      22 října, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Burzovní svět
      Akcie

      Tři hvězdné IPO roku 2025: od čínských elektromobilů po evropské alarmy

      14 října, 2025

      Po dvou letech opatrnosti se globální trh s primárními emisemi (IPO) znovu probouzí. Rok 2025 přinesl několik mimořádně úspěšných debutů,...

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.