Společnost Fender, která je oblíbeným výrobcem kytar pro největší světové hvězdy od Jimiho Hendrixe po Erica Claptona, otevírá svůj „první vlajkový obchod“ ve své 77leté historii.
Americký výrobce kytar si pro své sídlo vybral tokijskou čtvrť Haradžuku, která je oblíbeným místem japonské mládeže milující animace, výstřední módu a samozřejmě americkou hudbu. Obchod byl novinářům představen ve čtvrtek před svým pátečním oficiálním otevřením.
Asie a Tichomoří se do roku 2030 stane největším hudebním trhem na světě a podle společnosti Fender se v tomto regionu plánují další obchody. Tržby společnosti v Japonsku zaznamenávají od roku 2015 každoročně dvouciferný procentuální růst.
Přestože v Tokiu již existuje mnoho obchodů s novými i použitými kytarami, vlajková prodejna má sloužit jako jakési muzeum-zábavní park pro milovníky značky Fender.
Společnost Fender tvrdí, že sociální omezení během pandemie koronaviru odstartovala kytarový boom. Jeho tržby v letech COVID-19 vzrostly z 500 milionů dolarů na téměř 1 miliardu.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky