Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Pokud se vám nedaří přilákat talenty, možná jste přehlédli jednu věc

Minulé století přineslo neuvěřitelný pokrok ve způsobu, jakým lidé pracují.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
17 června, 2023
6 min. čtení
Zdroj: Burzovnísvět.cz

Zdroj: Burzovnísvět.cz

6 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Zavedení osobního počítače, které je pravděpodobně významnějším obdobím než průmyslová revoluce, odstartovalo vlnu technologických inovací, která od té doby pomalu formuje způsob naší práce. Zdánlivě náhlý nástup pandemie však uvedl vývoj práce do, jak by řekl Elon Musk, „směšného režimu“.

Téměř okamžitě se společnosti s pracovníky v kancelářích setkaly se stoprocentně vzdálenou pracovní silou, často vůbec poprvé. Musely se vypořádat s novými komunikačními styly a nástroji a zároveň vyhovět zaměstnancům, jejichž priority se změnily a kteří k práci přistupují jinak. Brzy poté jsme byli svědky velké rezignace a jejích trvalých dopadů, které se projevily vysokým počtem volných pracovních míst.

Společnosti se nacházejí v kritické situaci, kdy je důležité udržet si stávající zaměstnance a přilákat nové. Zaměstnanci mají nová očekávání týkající se práce a chtějí být součástí společnosti, která těmto novým normám rozumí. Společnosti musí vyhodnotit, jak slaďují svou značku se současnými potřebami zaměstnanců, aby zajistily, že bude reprezentovat to, jak se změnila práce a jak se změnily ony jako organizace.

Pokud jde o získávání nových zaměstnanců, zaměstnavatelé musí brát ohled na své publikum. Zejména mladší generace jsou vizuálnější než kdykoli předtím, protože vyrostly s krátkými videi, která vyvolávají serotonin, prakticky jako šum v pozadí prostřednictvím Instagramu a TikToku. Zaměstnavatelé a personalisté musí pečlivě zvážit vizuální jazyk, který používají při náboru, marketingu, a dokonce i při každodenní prezentaci značky, aby toto publikum oslovili.

Zde jsou některé změny v pracovní kultuře po zavedení COVID, které by si společnosti měly uvědomit při hodnocení svého vizuálního jazyka a značky.

POSUN K DŮRAZU NA KVALITU ŽIVOTA

Zdroj: Getty Images

Z nedávného průzkumu Visual GPS společností Getty Images a iStocks vyplynulo, že po vypuknutí pandemie se téměř tři čtvrtiny (73 %) respondentů shodly na tom, že prioritou se pro ně stalo dosažení lepší rovnováhy mezi pracovním a osobním životem. To platí zejména pro mladší generace, které nastupují do zaměstnání. Starší generace však také hledají nové způsoby, jak vytvořit rovnováhu mezi pracovním a osobním životem, kterou dosud nezažily. Z tohoto důvodu musí společnosti změnit způsob, jakým představují práci v obrazovém a video obsahu.

Advertisement

Nástup pandemie rozostřil hranice mezi domovem a prací a obrázky a videa zaměstnanců pracujících z domova nebo společensky vzdálených vytvořily nový vizuální trop, který působil svěže a relevantně, ale časy se mění. Obrázky by se nyní měly zaměřit na hybridní práci a na to, jak pozitivně ovlivňuje kvalitu života zaměstnanců.

Stále důležitější je prezentovat rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem, a to buď prostřednictvím vizualizací pracovníků v prostředí, které je pro ně atraktivní nebo nečekané (např. v přírodě nebo na cestách), nebo prostřednictvím zobrazení mimopracovních povinností či činností vykonávaných během dne (např. zaměstnanec v nepřeplněném obchodě).

Chcete využít této příležitosti?

PROJEVOVAT PÉČI FLEXIBILITOU

Kvůli medializaci Velké výpovědi byl v letech 2021 až 2022 zaznamenán dvojnásobný zájem značek o vizualizaci ocenění zaměstnanců, přičemž jen v roce 2022 došlo k 45% nárůstu globálního vyhledávání spojeného s oceněním zaměstnanců.

Je jasné, že součástí tohoto procesu je i ukázka toho, že se vaše značka nebo společnost přizpůsobuje novým způsobům práce. Z údajů VisualGPS také vyplývá, že 47 % respondentů se domnívá, že by společnosti měly věnovat pozornost zásadám, které umožňují větší flexibilitu/trvalejší práci na dálku.

Projevení uznání zaměstnancům však přesahuje rámec toho, že jim umožňujete vybrat si, jak a kde budou pracovat. Firemní vizuální jazyk se mění, aby ukázal, že vedení je schopno komunikovat emocionálnějším a osobnějším způsobem a že se v rámci obchodních transakcí projevuje větší péče.

Zdroj: Getty Images

Vyvinul se také způsob, jakým je firemní kultura prezentována vizuálně. S rostoucí rozmanitostí pracovních úvazků a míst, kde se zaměstnanci pohybují, je týmová práce důležitější než kdykoli předtím. Zákazníci a potenciální uchazeči chtějí vidět, jak firmy podporují spolupráci zaměstnanců, jak spolupracují s dodavateli a jak komunikují s lidmi, kteří využívají jejich produkty nebo služby.

Po desetiletí se vizualizace zaměřovaly na lidi, kteří „vykonávají“ práci. Nyní, kdy se hranice mezi pracovním a soukromým životem stírají a práce se stává více neformální, je zájem o to, aby byl tento proces více humanizován a aby bylo možné nahlédnout, jak zaměstnanci skutečně komunikují. Vizuálně to může být znázorněno tak, že se zaměstnanci navzájem podporují, těší se ze své společnosti nebo si společně dávají přestávku.

NÁZORNĚ UKÁZAT VÝZNAM DUŠEVNÍHO ZDRAVÍ

Ačkoli panuje optimistický pocit ohledně budoucnosti práce, existuje snaha o znovuzískání pocitu sounáležitosti, který byl spojen s fyzickým umístěním zaměstnanců. Přestože většina pracovníků dává přednost možnosti volby, 66 % se shoduje, že jim chybí sociální interakce a kontakty, když nepracují v kanceláři své firmy.

Trendy ve vyhledávání jsou v souladu s těmito zjištěními a ukazují prudký nárůst obsahu souvisejícího s vytvářením sítí, budováním týmu, událostmi a konferencemi, zejména mezi firemními podniky. Zatímco firmy podporují interakce na pracovišti, zaměstnanci chtějí, aby se aktivně podílely také na vytváření příležitostí k sociálním interakcím, a to prostřednictvím podněcování týmových projektů nebo vytvářením prostoru pro jejich propojení na osobnější úrovni. Zaměstnavatelé, kteří vizuálně prezentují, že jim záleží na duševním zdraví a pocitu propojení zaměstnanců, a to i přes vzdálené pracovní prostředí, budou stávajícími i potenciálními zaměstnanci oceňováni.

Způsob naší práce se od pandemie výrazně změnil a bude se vyvíjet i nadále. Zároveň sociální média nadále mění způsob, jakým konzumujeme informace, což znamená, že vizuální stránka je důležitější než kdykoli předtím. Vedoucí pracovníci, kteří chtějí přilákat dobře připravené zaměstnance, kteří budou pro jejich firmu dlouhodobě přínosem, budou muset zvážit, jak vizuálně znázorňují svůj vývoj a představují nejen to, jak se podniká po pandemii, ale také zachycují to, co je nyní vnímáno jako moderní podnikání.

Zavedení osobního počítače, které je pravděpodobně významnějším obdobím než průmyslová revoluce, odstartovalo vlnu technologických inovací, která od té doby pomalu formuje způsob naší práce. Zdánlivě náhlý nástup pandemie však uvedl vývoj práce do, jak by řekl Elon Musk, „směšného režimu“.Téměř okamžitě se společnosti s pracovníky v kancelářích setkaly se stoprocentně vzdálenou pracovní silou, často vůbec poprvé. Musely se vypořádat s novými komunikačními styly a nástroji a zároveň vyhovět zaměstnancům, jejichž priority se změnily a kteří k práci přistupují jinak. Brzy poté jsme byli svědky velké rezignace a jejích trvalých dopadů, které se projevily vysokým počtem volných pracovních míst.Společnosti se nacházejí v kritické situaci, kdy je důležité udržet si stávající zaměstnance a přilákat nové. Zaměstnanci mají nová očekávání týkající se práce a chtějí být součástí společnosti, která těmto novým normám rozumí. Společnosti musí vyhodnotit, jak slaďují svou značku se současnými potřebami zaměstnanců, aby zajistily, že bude reprezentovat to, jak se změnila práce a jak se změnily ony jako organizace.Pokud jde o získávání nových zaměstnanců, zaměstnavatelé musí brát ohled na své publikum. Zejména mladší generace jsou vizuálnější než kdykoli předtím, protože vyrostly s krátkými videi, která vyvolávají serotonin, prakticky jako šum v pozadí prostřednictvím Instagramu a TikToku. Zaměstnavatelé a personalisté musí pečlivě zvážit vizuální jazyk, který používají při náboru, marketingu, a dokonce i při každodenní prezentaci značky, aby toto publikum oslovili.Zde jsou některé změny v pracovní kultuře po zavedení COVID, které by si společnosti měly uvědomit při hodnocení svého vizuálního jazyka a značky.POSUN K DŮRAZU NA KVALITU ŽIVOTAZ nedávného průzkumu Visual GPS společností Getty Images a iStocks vyplynulo, že po vypuknutí pandemie se téměř tři čtvrtiny respondentů shodly na tom, že prioritou se pro ně stalo dosažení lepší rovnováhy mezi pracovním a osobním životem. To platí zejména pro mladší generace, které nastupují do zaměstnání. Starší generace však také hledají nové způsoby, jak vytvořit rovnováhu mezi pracovním a osobním životem, kterou dosud nezažily. Z tohoto důvodu musí společnosti změnit způsob, jakým představují práci v obrazovém a video obsahu.Nástup pandemie rozostřil hranice mezi domovem a prací a obrázky a videa zaměstnanců pracujících z domova nebo společensky vzdálených vytvořily nový vizuální trop, který působil svěže a relevantně, ale časy se mění. Obrázky by se nyní měly zaměřit na hybridní práci a na to, jak pozitivně ovlivňuje kvalitu života zaměstnanců.Stále důležitější je prezentovat rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem, a to buď prostřednictvím vizualizací pracovníků v prostředí, které je pro ně atraktivní nebo nečekané , nebo prostřednictvím zobrazení mimopracovních povinností či činností vykonávaných během dne .Chcete využít této příležitosti?PROJEVOVAT PÉČI FLEXIBILITOUKvůli medializaci Velké výpovědi byl v letech 2021 až 2022 zaznamenán dvojnásobný zájem značek o vizualizaci ocenění zaměstnanců, přičemž jen v roce 2022 došlo k 45% nárůstu globálního vyhledávání spojeného s oceněním zaměstnanců.Je jasné, že součástí tohoto procesu je i ukázka toho, že se vaše značka nebo společnost přizpůsobuje novým způsobům práce. Z údajů VisualGPS také vyplývá, že 47 % respondentů se domnívá, že by společnosti měly věnovat pozornost zásadám, které umožňují větší flexibilitu/trvalejší práci na dálku.Projevení uznání zaměstnancům však přesahuje rámec toho, že jim umožňujete vybrat si, jak a kde budou pracovat. Firemní vizuální jazyk se mění, aby ukázal, že vedení je schopno komunikovat emocionálnějším a osobnějším způsobem a že se v rámci obchodních transakcí projevuje větší péče.Vyvinul se také způsob, jakým je firemní kultura prezentována vizuálně. S rostoucí rozmanitostí pracovních úvazků a míst, kde se zaměstnanci pohybují, je týmová práce důležitější než kdykoli předtím. Zákazníci a potenciální uchazeči chtějí vidět, jak firmy podporují spolupráci zaměstnanců, jak spolupracují s dodavateli a jak komunikují s lidmi, kteří využívají jejich produkty nebo služby.Po desetiletí se vizualizace zaměřovaly na lidi, kteří „vykonávají“ práci. Nyní, kdy se hranice mezi pracovním a soukromým životem stírají a práce se stává více neformální, je zájem o to, aby byl tento proces více humanizován a aby bylo možné nahlédnout, jak zaměstnanci skutečně komunikují. Vizuálně to může být znázorněno tak, že se zaměstnanci navzájem podporují, těší se ze své společnosti nebo si společně dávají přestávku.NÁZORNĚ UKÁZAT VÝZNAM DUŠEVNÍHO ZDRAVÍAčkoli panuje optimistický pocit ohledně budoucnosti práce, existuje snaha o znovuzískání pocitu sounáležitosti, který byl spojen s fyzickým umístěním zaměstnanců. Přestože většina pracovníků dává přednost možnosti volby, 66 % se shoduje, že jim chybí sociální interakce a kontakty, když nepracují v kanceláři své firmy.Trendy ve vyhledávání jsou v souladu s těmito zjištěními a ukazují prudký nárůst obsahu souvisejícího s vytvářením sítí, budováním týmu, událostmi a konferencemi, zejména mezi firemními podniky. Zatímco firmy podporují interakce na pracovišti, zaměstnanci chtějí, aby se aktivně podílely také na vytváření příležitostí k sociálním interakcím, a to prostřednictvím podněcování týmových projektů nebo vytvářením prostoru pro jejich propojení na osobnější úrovni. Zaměstnavatelé, kteří vizuálně prezentují, že jim záleží na duševním zdraví a pocitu propojení zaměstnanců, a to i přes vzdálené pracovní prostředí, budou stávajícími i potenciálními zaměstnanci oceňováni.Způsob naší práce se od pandemie výrazně změnil a bude se vyvíjet i nadále. Zároveň sociální média nadále mění způsob, jakým konzumujeme informace, což znamená, že vizuální stránka je důležitější než kdykoli předtím. Vedoucí pracovníci, kteří chtějí přilákat dobře připravené zaměstnance, kteří budou pro jejich firmu dlouhodobě přínosem, budou muset zvážit, jak vizuálně znázorňují svůj vývoj a představují nejen to, jak se podniká po pandemii, ale také zachycují to, co je nyní vnímáno jako moderní podnikání.
Tagy: businesskariérastrategie

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. Peloton zažívá růst díky novému optimismu UBS. Cílová cena se blíží zdvojnásobení
      2. Prodej piva klesá, akcie Constellation Brands na pětiletém minimu
      3. Energy Transfer jako stabilní lídr v energetické infrastruktuře
      4. 20. srpna – Na světě se objevují první barevné televize, přichází revoluce
      5. EK schválila Česku čtvrtou platbu z fondu obnovy v hodnotě 1,83 miliardy eur
      6. Johnson & Johnson míří k dalšímu růstu díky sázce na onkologii
      7. Pfizer nabízí atraktivní dividendový výnos navzdory výzvám
      Advertisement

      Breaking.

      09:14

      Renew Holdings expanduje do zelené energie akvizicí Emerald Power

      09:12

      Science Group: Rekordní zisky navzdory tržním nejistotám!

      08:58

      Lloyds navyšuje fondy na opravu škod z autokreditů

      08:54

      Krize v čínském realitním gigantu: Změna vedení otřásá trhem

      08:52

      Fairfax prodává podíl v Eurolife za 813 milionů eur

      08:46

      Rostoucí velkoobchodní ceny v Německu ohrožují stabilitu inflace

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Shutterstock
      Příležitost

      Řekla Advanced Micro Devices právě šachmat společnosti Nvidia?

      12 října, 2025

      Souboj mezi společnostmi Nvidia (NVDA) a Advanced Micro Devices (AMD) patří k nejnapínavějším kapitolám současného technologického světa. Obě firmy se...

      Zdroj: Shutterstock

      Oracle: Nový kandidát na bilionový klub technologických gigantů

      12 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Nejlepší akcie pro čtvrté čtvrtletí podle HSBC: od technologií po čokoládu

      11 října, 2025
      Zdroj: DraftKings

      Analytik vidí výprodej akcií DraftKings jako přehnaný a radí nákup

      10 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Banka PNC Financial je podle Piper Sandler nyní atraktivní k nákupu

      10 října, 2025

      IPO Radar.

      ALEC Holdings PJSC

      Datum IPO: 15 října, 2025
      Potenciální ocenění: 7 miliard AED (asi 1,91 miliardy USD)

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      Oracle: Nový kandidát na bilionový klub technologických gigantů

      12 října, 2025

      Cena stříbra směřuje k historickému průlomu po 45 letech čekání

      11 října, 2025

      S&P 500 uzavírá níže, investoři vstřebávají prohlášení Fedu

      9 října, 2025

      AstraZeneca uzavírá strategickou dohodu s Trumpem o cenách léků

      11 října, 2025

      Velké banky se ocitají pod tlakem: Trump mění pravidla hry ve Washingtonu

      9 října, 2025

      Embraer předpovídá přicházející výzvu pro duopol Boeing a Airbus

      12 října, 2025

      Americké akcie čelí testu ziskovosti, investoři sledují napětí a zpožděná data

      13 října, 2025

      Donald Trump roznítil obavy z obchodní války mezi USA a Čínou

      10 října, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: BS
      IPO

      Klarna, Gemini Trust a Netskope přepsaly pravidla na burze

      7 října, 2025

      Zářijové týdny roku 2025 přinesly na světových kapitálových trzích nebývalou vlnu optimismu. Investoři se dočkali hned tří mimořádně sledovaných primárních...

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.