Čínská společnost Tencent Music Entertainment Group (NYSE:TME) v úterý oznámila, že její tržby za druhé čtvrtletí vzrostly o 5,5 % oproti předchozímu roku, a to díky nárůstu počtu platících uživatelů na její platformě pro streamování hudby podobné službě Spotify a oživení reklamního trhu.
Po měsících konzervativních výdajů začínají společnosti zaznamenávat oživení díky známkám ochlazování inflace a zlepšování spotřebitelské nálady po zbytek roku.
Společnost také rozšiřuje nabídku původního obsahu, aby přilákala více uživatelů a zabránila konkurenci, jako je Cloud Music vlastněná společností NetEase a platforma pro sdílení krátkých videí Douyin společnosti ByteDance.
Celkové tržby společnosti, kterou ovládá čínský technologický gigant Tencent Holdings (OTC:TCEHY) Ltd, činily podle údajů společnosti Refinitiv ve čtvrtletí končícím 30. června 7,29 miliardy jüanů (1,00 miliardy USD), což odpovídá odhadům Wall Street.
Čínská společnost Tencent Music Entertainment Group v úterý oznámila, že její tržby za druhé čtvrtletí vzrostly o 5,5 % oproti předchozímu roku, a to díky nárůstu počtu platících uživatelů na její platformě pro streamování hudby podobné službě Spotify a oživení reklamního trhu.
Po měsících konzervativních výdajů začínají společnosti zaznamenávat oživení díky známkám ochlazování inflace a zlepšování spotřebitelské nálady po zbytek roku.
Společnost také rozšiřuje nabídku původního obsahu, aby přilákala více uživatelů a zabránila konkurenci, jako je Cloud Music vlastněná společností NetEase a platforma pro sdílení krátkých videí Douyin společnosti ByteDance.
Celkové tržby společnosti, kterou ovládá čínský technologický gigant Tencent Holdings Ltd, činily podle údajů společnosti Refinitiv ve čtvrtletí končícím 30. června 7,29 miliardy jüanů , což odpovídá odhadům Wall Street.