Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Jak se představit během 30 sekund

Při oslovování novinářů nebo potenciálních klientů máte dvě výzvy: lidé jsou cyničtí a nesnášejí chvástání.

Michal Kmeť Autor: Michal Kmeť
16 září, 2023
4 min. čtení
checklist, business, businesswoman

Zdroj: Pixabay

4 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Dělá jim to husí kůži.

Nevýrazné podání je neúspěšné. Cílovou skupinu mate, nebo ještě hůře, nikdy ji nezaujme. Mnoho pitchů je neinspirativních nebo příliš skromných, což vede k aktivnímu nezájmu publika. Zde tedy najdete návod, jak představit sebe nebo svou společnost tak, abyste zaujali a udrželi pozornost publika.

Základními kameny skvělého podání jsou sdělení a důvěra. Pokud jedno z toho chybí, prostě to nefunguje.

ABC RÁMEC, JAK SE PRODAT ZA 30 SEKUND

Zde je rámec ABC, jak se prodat za 30 vteřin. Funguje to, ať už je to určeno pro klienty, tisk, při veřejném vystupování nebo při „výtahovém mluvení“.

A) Ocenění

Advertisement

Jak do své prezentace zakomponovat ocenění.

Nejprve si udělejte přehled o svých úspěších. Může jít o cokoli od prodejních čísel přes akademické tituly a certifikace až po růst společnosti a články v tisku. Vyznačte se jakýmkoli způsobem.

business, businessman, male
Zdroj: Pixabay

Existují způsoby, jak chlubení učinit přijatelnějším – vmíchejte své úspěchy do příběhu nebo je řekněte s mrknutím a přikývnutím. Moje trofeje jsou viditelné na obrazovce jako součást mého pozadí Zoomu; když se potenciálnímu klientovi zmíním, že jsem získal šest ocenění, žertem ukážu na své trofeje ve stylu Vanny Whiteové, abych to odlehčil. A co je důležitější, zmíním se o tom, jak jim toto chlubivé prohlášení může pomoci. Moji klienti jsou hrdí na to, že pracují s někým, kdo získal ocenění, a já jsem hrdý na to, že jsem je získal – proč by vaše úspěchy neměly být součástí vaší prezentace?

B) Business

Svou činnost uvádějte jasně a stručně. Ujasněte si, jakou proměnu může klient očekávat, a odstraňte žargon. Pokud se obracíte na novináře, většina novinářů vypráví příběhy pro obrovské publikum, nikoliv pro odborníky na danou niku, takže musíte být velmi jasní.

A nezapomeňte uvést své „proč“. Co vás vedlo k založení firmy, nebo pokud jste vedoucí pracovník, co vedlo k vašemu úspěchu v kariérním postupu? Bývalá producentka pořadu TODAY Patrice Poltzerová, která je nyní odbornicí na Storytelling & Founder Marketing, říká, že „mnoho zakladatelů vede své prezentace tím, co a jak, ale skutečné spojení vzniká až pochopením toho, proč“. Zakladatelům doporučuje, aby svůj pitch začali „zranitelným momentem, skutečným momentem, aby se s nimi publikum dokázalo rychle spojit. Protože jakmile si získáte něčí pozornost, pak bude ochoten naslouchat a dozvědět se o vašem produktu nebo službě více.“

C) Důvěra

Sebevědomí vyzařuje nejen z toho, co říkáte, ale i z řeči vašeho těla – od první vteřiny.

business, man, tie
Zdroj: Pixabay

To znamená, že potřebujete silný oční kontakt, rovné držení těla a úsměv od samého začátku. Pozitivita se může šířit prostřednictvím emocionální nákazy, proto nechte negativitu za dveřmi. V ideálním případě navažte lidský kontakt. Vyprávějte příběh a zanechte „konverzační háček“, slovní obrat nebo něco, co se týká vaší osoby a s čím by se s vámi mohl někdo spojit.

CO S E-MAILOVÝMI NABÍDKAMI?

Sabina Hitchenová, zakladatelka společnosti Press For Success, která učí majitele firem, jak získávat články v tisku, říká, že 90 % vašich kontaktů s tiskem začíná e-mailovou nabídkou. Doporučuje, abyste jako první neuváděli název své společnosti. „Plýtváte cenným nemovitým majetkem na váš (v současné době neznámý) název společnosti. Místo toho využijte tento prostor k tomu, abyste někoho upoutali, nebo jasně uveďte aktuální příběh nebo tipy, které sdílíte.“ Doporučuje také být jasný a nesnažit se o „chytrý předmět newsletteru, A udržet ho na 2-3 větách, jinak pravděpodobně přeháníte sdílení irelevantních informací.“

Po zformulování své nabídky ABC si ji opakovaně procvičujte. V zrcadle. Ano, bude vám to připadat trapné. Pak si ho procvičte s důvěryhodnými lidmi, kolegy, přáteli a rodinou. Než ho dokážete říct ve spánku, napumpujte se a vlijte do něj opět trochu přirozené energie.

Dělá jim to husí kůži.Nevýrazné podání je neúspěšné. Cílovou skupinu mate, nebo ještě hůře, nikdy ji nezaujme. Mnoho pitchů je neinspirativních nebo příliš skromných, což vede k aktivnímu nezájmu publika. Zde tedy najdete návod, jak představit sebe nebo svou společnost tak, abyste zaujali a udrželi pozornost publika.Základními kameny skvělého podání jsou sdělení a důvěra. Pokud jedno z toho chybí, prostě to nefunguje. Zde je rámec ABC, jak se prodat za 30 vteřin. Funguje to, ať už je to určeno pro klienty, tisk, při veřejném vystupování nebo při „výtahovém mluvení“.A) OceněníJak do své prezentace zakomponovat ocenění.Nejprve si udělejte přehled o svých úspěších. Může jít o cokoli od prodejních čísel přes akademické tituly a certifikace až po růst společnosti a články v tisku. Vyznačte se jakýmkoli způsobem.Existují způsoby, jak chlubení učinit přijatelnějším – vmíchejte své úspěchy do příběhu nebo je řekněte s mrknutím a přikývnutím. Moje trofeje jsou viditelné na obrazovce jako součást mého pozadí Zoomu; když se potenciálnímu klientovi zmíním, že jsem získal šest ocenění, žertem ukážu na své trofeje ve stylu Vanny Whiteové, abych to odlehčil. A co je důležitější, zmíním se o tom, jak jim toto chlubivé prohlášení může pomoci. Moji klienti jsou hrdí na to, že pracují s někým, kdo získal ocenění, a já jsem hrdý na to, že jsem je získal – proč by vaše úspěchy neměly být součástí vaší prezentace?B) BusinessSvou činnost uvádějte jasně a stručně. Ujasněte si, jakou proměnu může klient očekávat, a odstraňte žargon. Pokud se obracíte na novináře, většina novinářů vypráví příběhy pro obrovské publikum, nikoliv pro odborníky na danou niku, takže musíte být velmi jasní.A nezapomeňte uvést své „proč“. Co vás vedlo k založení firmy, nebo pokud jste vedoucí pracovník, co vedlo k vašemu úspěchu v kariérním postupu? Bývalá producentka pořadu TODAY Patrice Poltzerová, která je nyní odbornicí na Storytelling & Founder Marketing, říká, že „mnoho zakladatelů vede své prezentace tím, co a jak, ale skutečné spojení vzniká až pochopením toho, proč“. Zakladatelům doporučuje, aby svůj pitch začali „zranitelným momentem, skutečným momentem, aby se s nimi publikum dokázalo rychle spojit. Protože jakmile si získáte něčí pozornost, pak bude ochoten naslouchat a dozvědět se o vašem produktu nebo službě více.“C) DůvěraSebevědomí vyzařuje nejen z toho, co říkáte, ale i z řeči vašeho těla – od první vteřiny.To znamená, že potřebujete silný oční kontakt, rovné držení těla a úsměv od samého začátku. Pozitivita se může šířit prostřednictvím emocionální nákazy, proto nechte negativitu za dveřmi. V ideálním případě navažte lidský kontakt. Vyprávějte příběh a zanechte „konverzační háček“, slovní obrat nebo něco, co se týká vaší osoby a s čím by se s vámi mohl někdo spojit.Sabina Hitchenová, zakladatelka společnosti Press For Success, která učí majitele firem, jak získávat články v tisku, říká, že 90 % vašich kontaktů s tiskem začíná e-mailovou nabídkou. Doporučuje, abyste jako první neuváděli název své společnosti. „Plýtváte cenným nemovitým majetkem na váš název společnosti. Místo toho využijte tento prostor k tomu, abyste někoho upoutali, nebo jasně uveďte aktuální příběh nebo tipy, které sdílíte.“ Doporučuje také být jasný a nesnažit se o „chytrý předmět newsletteru, A udržet ho na 2-3 větách, jinak pravděpodobně přeháníte sdílení irelevantních informací.“Po zformulování své nabídky ABC si ji opakovaně procvičujte. V zrcadle. Ano, bude vám to připadat trapné. Pak si ho procvičte s důvěryhodnými lidmi, kolegy, přáteli a rodinou. Než ho dokážete říct ve spánku, napumpujte se a vlijte do něj opět trochu přirozené energie.
Tagy: businessdůveraimageoceněnípředstavení

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      01:00

      Mercedes rozšíří výrobu SUV GLC v závodě v Alabamě

      00:48

      Trumpův zásah do cen léků dopadá na správce lékárenských benefitů

      00:36

      Akcie FedExu rostou díky zprávám o nové spolupráci s Amazonem

      00:24

      Trump požaduje levnější léky na hubnutí, výrobci čelí tlaku

      00:12

      Akciové indexy v USA rostly po oznámení celní dohody s Čínou

      00:05

      Dubnová data z USA ukazují nárůst cen aut po zavedení cel

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Akcie Alibaba prudce stoupají. Nejde jen o obchodní dohodu s Čínou

      12 května, 2025

      Akcie čínské technologické společnosti Alibaba Group v pondělí zaznamenaly výrazný růst, a to nejen díky obchodnímu uvolnění mezi Spojenými státy...

      Zdroj: Getty Images

      CATL vstupuje na burzu v Hongkongu s největší emisí roku a cílem evropské expanze

      12 května, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Akcie s potenciálem výrazného růstu v návaznosti na výsledky hospodaření

      12 května, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Akcie AppLovin mohou po zveřejnění silných výsledků vzrůst o více než 30 %

      9 května, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      Disney plánuje první zábavní park na Blízkém východě v Abú Dhabí

      8 května, 2025

      Tip editora.

      AI

      Milion byl málo. AI e-book, který vydělal investorům přes 90 %

      9 května, 2025

      Na jaře 2024 jsme na Burzovním Světě publikovali e-book AI Portfolio – výběr deseti technologických akcií s vysokým potenciálem růstu....

      Nejčtenější zprávy.

      Německé akcie dosáhly rekordní výše díky optimismu v oblasti obchodu

      11 května, 2025

      Uber získal odklad v souvislosti se spornými daňovými platbami ve Velké Británii

      10 května, 2025

      S&P 500 uzavřel výše po rámcové obchodní dohodě USA a Velké Británie

      8 května, 2025

      Palantir překonává očekávání, investory však znepokojuje vysoké ocenění

      10 května, 2025

      Americké akcie rostou díky obchodní dohodě mezi USA a Velkou Británií

      8 května, 2025

      Pohled na Trumpovu strategii vyjednávání s Čínou: diplomacie a nátlak

      11 května, 2025

      Dow si připsal více než 1 100 bodů poté, co USA a Čína uzavřely dohodu

      12 května, 2025

      ČNB letos čeká schodek veřejných financí 2,1 pct HDP, za rok vyšší kvůli obraně

      9 května, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Chime Financial, Inc.

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 25 miliard dolarů

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.