Podle nejmenovaných zdrojů, na které se odvolávají noviny Shanghai Securities News, Tesla údajně vyvíjí vylepšení své technologie “gigacasting”, která by jí umožnila odlévat téměř všechny díly podvozku vozidla z jednoho kusu. Přesný termín a místo realizace této modernizace zatím nebyly zveřejněny. Společnost Tesla již dříve dosáhla významných pokroků díky procesu “gigacasting”, při němž používá velké lisy s lisovacím tlakem 6 000 až 9 000 tun k odlévání přední a zadní konstrukce svého Modelu Y, což výrazně snižuje výrobní náklady. V největším závodě společnosti Tesla na světě, který se nachází v Šanghaji, se technologie “gigacasting” používá k odlévání zadní části Modelu Y od roku 2020, což snížilo související náklady o 40 %. Zpráva rovněž zmiňuje, že čínští výrobci elektromobilů (EV), včetně společností Xpeng a Zeekr společnosti Geely, přijali podobnou technologii “gigapressing” ve snaze snížit hmotnost svých vozů a snížit výrobní náklady.
Podle nejmenovaných zdrojů, na které se odvolávají noviny Shanghai Securities News, Tesla údajně vyvíjí vylepšení své technologie “gigacasting”, která by jí umožnila odlévat téměř všechny díly podvozku vozidla z jednoho kusu. Přesný termín a místo realizace této modernizace zatím nebyly zveřejněny. Společnost Tesla již dříve dosáhla významných pokroků díky procesu “gigacasting”, při němž používá velké lisy s lisovacím tlakem 6 000 až 9 000 tun k odlévání přední a zadní konstrukce svého Modelu Y, což výrazně snižuje výrobní náklady. V největším závodě společnosti Tesla na světě, který se nachází v Šanghaji, se technologie “gigacasting” používá k odlévání zadní části Modelu Y od roku 2020, což snížilo související náklady o 40 %. Zpráva rovněž zmiňuje, že čínští výrobci elektromobilů , včetně společností Xpeng a Zeekr společnosti Geely, přijali podobnou technologii “gigapressing” ve snaze snížit hmotnost svých vozů a snížit výrobní náklady.