Luxusní módní značka Burberry oznámila, že čelí problémům v důsledku celosvětového zpomalení výdajů na luxusní zboží. V důsledku toho společnost možná nesplní svůj odhad tržeb pro současný finanční rok, který předpokládal nízký dvouciferný růst. Společnost Burberry oznámila prudký pokles růstu srovnatelných tržeb v obchodech, přičemž v předchozím čtvrtletí se snížil z 18 % na pouhé 1 % za tři měsíce končící v září. Výsledkem je horší než očekávaný 10% růst za první pololetí. Pokles výdajů za luxusní zboží lze přičíst rostoucí inflaci a ekonomické nejistotě, které vedly k poklesu spotřebitelské poptávky po luxusních výrobcích. Také další luxusní značky, jako LVMH, Kering a Richemont, hlásily v posledních měsících pomalejší růst tržeb. Tyto problémy představují významný dopad na ziskovost společnosti Burberry a poukazují na širší trend ovlivňující odvětví luxusního zboží.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky
 
 
 
	    	

























