Giorgio Armani, 89letý módní magnát, nastínil v obskurním dokumentu z roku 2016 jasný plán nástupnictví své stejnojmenné značky. Jelikož Armani nemá žádné děti, kterým by mohl firmu předat, zahrnul mezi dědice svou sestru, další členy rodiny pracující ve firmě, dlouhodobého spolupracovníka a charitativní nadaci. Dokument stanoví pokyny pro případné fúze a akvizice a potenciální vstup na burzu, ale až pět let po jeho smrti. V září byly změněny stanovy firmy a vytvořeny kategorie akcií bez hlasovacích práv. I když není jasné, jak budou jednotlivé bloky akcií rozděleny mezi jeho dědice, odborníci na správu a řízení společností se domnívají, že pokyny by měly zajistit hladký přechod tím, že hlavní roli bude hrát správní rada. Armani vždy prosazoval nezávislost své značky a vyloučil spojení s luxusními konglomeráty. Módní skupina zaměstnává téměř 9 000 lidí a v loňském roce dosáhla obratu 2,35 miliardy eur 
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky
 
 
 
	    	

























