Společnost Honda Motor, druhý největší japonský výrobce automobilů, vykázala za zářijové čtvrtletí 31% nárůst provozního zisku. K pozitivním výsledkům přispěly vyšší prodeje společnosti ve Spojených státech a slabší kurz jenu. Provozní zisk za čtvrtletí činil 302,1 miliardy jenů (2,0 miliardy USD) a překonal očekávání. Honda se však potýkala s poklesem prodeje v Číně v důsledku zvýšené cenové konkurence. Navzdory tomu společnost v souladu s očekáváním trhu zvýšila svůj celoroční odhad provozního zisku o 20 % na 1,2 bilionu jenů z předchozího odhadu 1 bilionu jenů. Slabý jen a solidní prodeje v USA byly pro společnost Honda přínosem, protože následuje své konkurenty v automobilovém průmyslu.
Společnost Honda Motor, druhý největší japonský výrobce automobilů, vykázala za zářijové čtvrtletí 31% nárůst provozního zisku. K pozitivním výsledkům přispěly vyšší prodeje společnosti ve Spojených státech a slabší kurz jenu. Provozní zisk za čtvrtletí činil 302,1 miliardy jenů a překonal očekávání. Honda se však potýkala s poklesem prodeje v Číně v důsledku zvýšené cenové konkurence. Navzdory tomu společnost v souladu s očekáváním trhu zvýšila svůj celoroční odhad provozního zisku o 20 % na 1,2 bilionu jenů z předchozího odhadu 1 bilionu jenů. Slabý jen a solidní prodeje v USA byly pro společnost Honda přínosem, protože následuje své konkurenty v automobilovém průmyslu.