Společnost Meta, vlastník Facebooku, oznámila, že politické kampaně a inzerenti v regulovaných odvětvích nebudou moci používat její nové generativní reklamní produkty s umělou inteligencí. Toto rozhodnutí přichází v době, kdy zákonodárci vyjádřili obavy z potenciálu těchto nástrojů šířit volební dezinformace. Společnost v aktualizacích svého centra nápovědy uvedla, že inzerenti v oblastech, jako je bydlení, zaměstnanost, úvěry, sociální otázky, volby, politika, zdravotnictví, farmacie a finanční služby, nebudou mít k těmto funkcím AI přístup. Společnost Meta věří, že jí tento přístup umožní lépe pochopit a zmírnit potenciální rizika spojená s generativní AI v reklamách týkajících se citlivých témat v regulovaných odvětvích. Tato aktualizace zásad přichází poté, co společnost Meta nedávno rozšířila přístup ke svým reklamním nástrojům poháněným umělou inteligencí, které umožňují vytvářet pozadí, úpravy obrázků a varianty reklamního textu v reakci na textové výzvy. Podobné nástroje pro generativní reklamu s umělou inteligencí minulý týden spustila také společnost Google, která plánuje blokovat politická klíčová slova jako podněty. TikTok a Snapchat politické reklamy neumožňují, zatímco Twitter žádné generativní reklamní nástroje AI nezveřejnil.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky


























