Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    02691.HK 22 prosince, 2025

    Finanční společnost zaměřená na obchodování s futures a deriváty

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    BTGO Bude oznámeno

    Americká společnost specializující se na bezpečné úschovy kryptoměn

    Minulé IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    02691.HK 22 prosince, 2025

    Finanční společnost zaměřená na obchodování s futures a deriváty

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    BTGO Bude oznámeno

    Americká společnost specializující se na bezpečné úschovy kryptoměn

    Minulé IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Salesforce: Na cestě k 50 miliardám dolarů tržeb za rok je to občas trnité

Široké portfolio společnosti Salesforce má multiplikační efekt s ročním opakovaným příjmem.

David Škvára Autor: David Škvára
1 listopadu, 2023
4 min. čtení
Zdroj: thestreet.com

Zdroj: thestreet.com

4 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Podle naší teze se Salesforce (NYSE:CRM) dobře blíží svému cíli 50 miliard USD ročních tržeb pro rok 26. V roce 22 dosáhli tržeb ve výši 26,5 miliardy USD a pro rok 23 plánují tržby ve výši 31 miliard USD. Jejich fiskální roky končí v lednu, takže FY26 končí v lednu 2026.

Rozšíření příjmů

Na prezentaci v rámci dne investorů v roce 2022 finanční ředitelka Amy Weaverová poznamenala, že prvním pilířem společnosti Salesforce je výhoda Customer 360, zejména přijetí více cloudů. Široké portfolio má multiplikační efekt s ročním opakovaným příjmem („ARR“):

Když porovnáte průměrného zákazníka s jedním cloudem se zákazníkem, který má jen 2 cloudy, ARR je 3x vyšší. Tři cloudoví zákazníci 9x tolik, 4 cloudy, 24x tolik ARR, a tak to pokračuje dál. Ve skutečnosti se podívejte na tato čísla u zákazníků se 7 cloudy, ti generují 300x více ARR než průměrný zákazník s jedním cloudem.

Na začátku prezentace v rámci dne investorů se spoluředitel Marc Benioff zmínil, že když prodávají celý koktejl, zákazníci jsou s nimi strategicky lépe sladěni a mají nižší úbytek. Slide z investorského dne ukazuje tuto skutečnost, že úbytek zákazníků klesá s rostoucím počtem cloudů:

Advertisement

Je třeba poznamenat, že výše uvedený slajd nezahrnuje zákazníky z řad malých podniků definovaných jako podniky, které mají méně než 200 zaměstnanců v Americe a méně než 100 zaměstnanců v ostatních regionech.

Chcete využít této příležitosti?

Finanční ředitel Weaver dále zdůraznil příležitost, kterou Salesforce v oblasti příjmů má, protože zákazníci se 4 a více cloudy tvoří v současné době pouze 20 % všech zákazníků. Těchto 20 % zajišťuje 85 % celkového ARR, takže z hlediska příjmů se mohou dít úžasné věci, pokud se více zákazníků přesune na další cloudy:

Zdroj: Getty Images

Finanční ředitel Weaver ukázal slajd se všemi kohortami od roku 2007 do roku 23. Zákazníci začínající v roce FY07 obvykle začínali s jedním cloudem a dnes mají v průměru téměř 6 cloudů a generují téměř 48x vyšší ARR než při svém prvním vstupu. Pokud se podíváme na kohortu FY12, generují nyní 9x více ARR než na začátku. Finanční ředitelka Weaverová zdůraznila, že se jí líbí jedna věc: zákazníci, kteří se připojili v roce 22, začínají v průměru s téměř 2,3 cloudy, což je více cloudů než zákazníci, kteří začínali v předchozích letech:

Podle finanční ředitelky Weaverové tvoří druhý pilíř společnosti Salesforce oborová řešení. Jejich 12 oborových řešení přináší tržby ve výši 3,8 miliardy dolarů, což je nárůst oproti 2,9 miliardy dolarů před rokem. Průměrné prodejní ceny („ASP“) jsou o 30 % vyšší a úbytek je u oborových prodejů o 2 % nižší:

A když mluvíme o oborových projektech, jedná se o skutečně hotová řešení šitá na míru konkrétním odvětvím. Bret Taylor [Co-CEO] rád říká, že to těmto zákazníkům pomáhá začít na třetí základně, snadná instalace, menší počet instalací, kratší doba instalace, rychlejší doba zhodnocení. Ale něco je tu i pro nás. A důvod, proč se mi to líbí, je ten, že náš prodej v odvětví generuje o 30 % vyšší ASP, o 2 % nižší úbytek ve srovnání s jádrem a 45 % zákazníků jsou nové logy Salesforce. Krásně tak vyrovnáváme příležitosti v naší instalované základně a zároveň pokračujeme ve stálém přílivu nových zákazníků do Salesforce.

Tato čísla byla uvedena na slajdu z investorského dne. Všimněte si, že procento úbytku nezahrnuje společnosti MuleSoft, Tableau a Slack:

Geografická expanze je podle finančního ředitele Weavera třetím pilířem společnosti Salesforce. Uvádí, že Hyperforce je klíčovou součástí geografické expanze, a poznamenává, že do konce roku bude k dispozici v 17 zemích. Kromě spolehlivosti, stability a shody s předpisy hovoří o dalších dvou klíčových výhodách:

Zaprvé je to rezidence dat. Díky tomu si naši zákazníci mohou vybrat, kde budou svá data ukládat. A jak víte, po celém světě existují hotspoty, kde se to stalo naprosto běžnou záležitostí, a to staví Salesforce do čela tabulky. Za druhé nám to umožňuje velmi rychlý a agilní přesun na nové trhy. Zřízení datového centra první strany mohlo trvat roky, dva roky. Nyní se můžeme rychle přesunout prostřednictvím tohoto veřejného cloudu. To poskytuje další silnou příležitost k růstu do budoucna.

Podle naší teze se Salesforce dobře blíží svému cíli 50 miliard USD ročních tržeb pro rok 26. V roce 22 dosáhli tržeb ve výši 26,5 miliardy USD a pro rok 23 plánují tržby ve výši 31 miliard USD. Jejich fiskální roky končí v lednu, takže FY26 končí v lednu 2026.Na prezentaci v rámci dne investorů v roce 2022 finanční ředitelka Amy Weaverová poznamenala, že prvním pilířem společnosti Salesforce je výhoda Customer 360, zejména přijetí více cloudů. Široké portfolio má multiplikační efekt s ročním opakovaným příjmem :Když porovnáte průměrného zákazníka s jedním cloudem se zákazníkem, který má jen 2 cloudy, ARR je 3x vyšší. Tři cloudoví zákazníci 9x tolik, 4 cloudy, 24x tolik ARR, a tak to pokračuje dál. Ve skutečnosti se podívejte na tato čísla u zákazníků se 7 cloudy, ti generují 300x více ARR než průměrný zákazník s jedním cloudem.Na začátku prezentace v rámci dne investorů se spoluředitel Marc Benioff zmínil, že když prodávají celý koktejl, zákazníci jsou s nimi strategicky lépe sladěni a mají nižší úbytek. Slide z investorského dne ukazuje tuto skutečnost, že úbytek zákazníků klesá s rostoucím počtem cloudů:Je třeba poznamenat, že výše uvedený slajd nezahrnuje zákazníky z řad malých podniků definovaných jako podniky, které mají méně než 200 zaměstnanců v Americe a méně než 100 zaměstnanců v ostatních regionech.Chcete využít této příležitosti?Finanční ředitel Weaver dále zdůraznil příležitost, kterou Salesforce v oblasti příjmů má, protože zákazníci se 4 a více cloudy tvoří v současné době pouze 20 % všech zákazníků. Těchto 20 % zajišťuje 85 % celkového ARR, takže z hlediska příjmů se mohou dít úžasné věci, pokud se více zákazníků přesune na další cloudy:Finanční ředitel Weaver ukázal slajd se všemi kohortami od roku 2007 do roku 23. Zákazníci začínající v roce FY07 obvykle začínali s jedním cloudem a dnes mají v průměru téměř 6 cloudů a generují téměř 48x vyšší ARR než při svém prvním vstupu. Pokud se podíváme na kohortu FY12, generují nyní 9x více ARR než na začátku. Finanční ředitelka Weaverová zdůraznila, že se jí líbí jedna věc: zákazníci, kteří se připojili v roce 22, začínají v průměru s téměř 2,3 cloudy, což je více cloudů než zákazníci, kteří začínali v předchozích letech:Podle finanční ředitelky Weaverové tvoří druhý pilíř společnosti Salesforce oborová řešení. Jejich 12 oborových řešení přináší tržby ve výši 3,8 miliardy dolarů, což je nárůst oproti 2,9 miliardy dolarů před rokem. Průměrné prodejní ceny jsou o 30 % vyšší a úbytek je u oborových prodejů o 2 % nižší:A když mluvíme o oborových projektech, jedná se o skutečně hotová řešení šitá na míru konkrétním odvětvím. Bret Taylor [Co-CEO] rád říká, že to těmto zákazníkům pomáhá začít na třetí základně, snadná instalace, menší počet instalací, kratší doba instalace, rychlejší doba zhodnocení. Ale něco je tu i pro nás. A důvod, proč se mi to líbí, je ten, že náš prodej v odvětví generuje o 30 % vyšší ASP, o 2 % nižší úbytek ve srovnání s jádrem a 45 % zákazníků jsou nové logy Salesforce. Krásně tak vyrovnáváme příležitosti v naší instalované základně a zároveň pokračujeme ve stálém přílivu nových zákazníků do Salesforce.Tato čísla byla uvedena na slajdu z investorského dne. Všimněte si, že procento úbytku nezahrnuje společnosti MuleSoft, Tableau a Slack:Geografická expanze je podle finančního ředitele Weavera třetím pilířem společnosti Salesforce. Uvádí, že Hyperforce je klíčovou součástí geografické expanze, a poznamenává, že do konce roku bude k dispozici v 17 zemích. Kromě spolehlivosti, stability a shody s předpisy hovoří o dalších dvou klíčových výhodách:Zaprvé je to rezidence dat. Díky tomu si naši zákazníci mohou vybrat, kde budou svá data ukládat. A jak víte, po celém světě existují hotspoty, kde se to stalo naprosto běžnou záležitostí, a to staví Salesforce do čela tabulky. Za druhé nám to umožňuje velmi rychlý a agilní přesun na nové trhy. Zřízení datového centra první strany mohlo trvat roky, dva roky. Nyní se můžeme rychle přesunout prostřednictvím tohoto veřejného cloudu. To poskytuje další silnou příležitost k růstu do budoucna.
Tagy: AkcieCRMsalesforceUSA


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    00:09

    Australská společnost Santos jmenuje Lachlana Harrise, interního pracovníka, vedoucím financí.

    00:05

    Šéf štábu prezidenta UAW opustí unii po zprávě federálního dohledu.

    23:56

    Jak denní objem obchodování Binance ve výši 20 miliard dolarů posiluje likviditu na turbulentních trzích

    23:51

    PrimeXBT vylepšuje spotové obchodování s kryptoměnami, průkopníkem fúze kryptoměn a tradičních financí

    23:44

    Spotřebitelská inflace v USA v listopadu vzrostla méně, než se očekávalo, přičemž CPI se zvýšil o 2,7 %.

    23:40

    Blackstone jedná s Revolutem o poskytnutí financí prostřednictvím fintech platformy – Bloomberg

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Getty Images
    Akcie

    Akcie ServiceNow prudce oslabily, Bernstein vidí výjimečnou příležitost

    18 prosince, 2025

    Akcie společnosti ServiceNow zažily v uplynulých dnech výrazně negativní vývoj, který na první pohled mohl investory znejistit.

    Zdroj: Getty Images

    Akcie společnosti Meta mohou v příštích měsících výrazně posílit

    18 prosince, 2025
    Zdroj: Unsplash

    Akcie společnosti Airbnb by se mohly dočkat v příštím roce obratu

    18 prosince, 2025
    Zdroj: Reuters

    Baird věří v obrat u společnosti Gap, oživení značek si získává zákazníky

    18 prosince, 2025
    Zdroj: Shutterstock

    Strategie „burzy všeho“ může nastartovat další růst Coinbase

    18 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Nanhua Futures Co., Ltd.

    Datum IPO: 22 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 8,61–11,48 miliardy HKD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    Central Bank Company a Ultra Green IPO na závěr roku potvrdily hype kolem emisí

    17 prosince, 2025

    Akcie společnosti Nvidia balancují na hraně obav z bubliny AI

    16 prosince, 2025

    Intuitive Machines získává důvěru Wall Street díky akvizici Lanteris

    14 prosince, 2025

    S&P 500 klesá kvůli obavám o ekonomiku USA; Tesla dosáhla rekordního závěru

    16 prosince, 2025

    Santa Claus rally nezačíná před svátky — trhy tradičně ožívají až po Vánocích

    14 prosince, 2025

    Index S&P 500 uzavřel níže, Oracle a Nvidia zařídily propad AI sektoru

    17 prosince, 2025

    Index S&P 500 uzavřel výše díky boomu technologických akcií

    18 prosince, 2025

    S&P 500 klesá s propadem v technologickém sektoru, Nvidia nadále roste

    15 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: Shutterstock
    AI

    Broadcom a další čipové akcie patří mezi hlavní sázky J.P. Morgan pro rok 2026

    17 prosince, 2025

    Obavy z možné bubliny v oblasti umělé inteligence na finančních trzích v posledních měsících sílí.

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost
      Kontaktujte nás

      Používáme soubory cookie a podobné technologie, které jsou nezbytné pro provoz webových stránek. Další soubory cookie se používají k provádění analýzy používání webových stránek. Pokračováním v používání našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.