Mediální společnost Warner Bros Discovery, která vznikla spojením společností WarnerMedia a Discovery, překonala ve třetím čtvrtletí očekávaný zisk. Úspěch kasovního trháku “Barbie” pomohl vyrovnat problémy na reklamním trhu a nedostatek obsahu v důsledku stávek v průmyslu. Přestože nedávno skončila pracovní přestávka hollywoodských scénáristů, členové odborového svazu herců SAG-AFTRA stávkují od července, což ovlivňuje uvádění filmů a připravuje mediální společnosti o nový obsah. Společnost Warner Bros Discovery vykázala upravený základní zisk ve výši 2,97 miliardy dolarů, čímž překonala odhady, a tržby za třetí čtvrtletí ve výši 9,98 miliardy dolarů, což bylo v souladu s očekáváním. Volný peněžní tok společnosti vzrostl na 2,06 miliardy dolarů, čímž překonal předpovědi, protože společnost během stávek vynaložila méně prostředků na produkci. Příjmy společnosti Warner Bros Discovery z reklamy se snížily o 12 % na 1,71 miliardy dolarů v důsledku globálních konfliktů a inflace, které ovlivnily obchodníky. Streamovací jednotka společnosti však vykázala upravený základní zisk ve výši 111 milionů USD oproti ztrátě 634 milionů USD v předchozím roce, přičemž globální průměrný příjem na uživatele v tomto segmentu vzrostl o 6 %. Na konci čtvrtletí měla společnost Warner Bros Discovery 95,1 milionu globálních zákazníků, kteří využívali služby přímo od spotřebitelů.
Mediální společnost Warner Bros Discovery, která vznikla spojením společností WarnerMedia a Discovery, překonala ve třetím čtvrtletí očekávaný zisk. Úspěch kasovního trháku “Barbie” pomohl vyrovnat problémy na reklamním trhu a nedostatek obsahu v důsledku stávek v průmyslu. Přestože nedávno skončila pracovní přestávka hollywoodských scénáristů, členové odborového svazu herců SAG-AFTRA stávkují od července, což ovlivňuje uvádění filmů a připravuje mediální společnosti o nový obsah. Společnost Warner Bros Discovery vykázala upravený základní zisk ve výši 2,97 miliardy dolarů, čímž překonala odhady, a tržby za třetí čtvrtletí ve výši 9,98 miliardy dolarů, což bylo v souladu s očekáváním. Volný peněžní tok společnosti vzrostl na 2,06 miliardy dolarů, čímž překonal předpovědi, protože společnost během stávek vynaložila méně prostředků na produkci. Příjmy společnosti Warner Bros Discovery z reklamy se snížily o 12 % na 1,71 miliardy dolarů v důsledku globálních konfliktů a inflace, které ovlivnily obchodníky. Streamovací jednotka společnosti však vykázala upravený základní zisk ve výši 111 milionů USD oproti ztrátě 634 milionů USD v předchozím roce, přičemž globální průměrný příjem na uživatele v tomto segmentu vzrostl o 6 %. Na konci čtvrtletí měla společnost Warner Bros Discovery 95,1 milionu globálních zákazníků, kteří využívali služby přímo od spotřebitelů.
