Dánský výrobce šperků Pandora oznámil lepší než očekávané výsledky za třetí čtvrtletí a zvýšil celoroční výhled tržeb. Společnost zaznamenala 11% organický růst tržeb, čímž překonala očekávání 6 %, a to díky zvýšené návštěvnosti svých obchodů. Tento pozitivní trend pokračoval i ve čtvrtém čtvrtletí a společnost označila obchodování za “zdravé”. Pandora nyní očekává celoroční růst organických tržeb o 5-6 %, přičemž předchozí prognóza počítala s růstem o 2-5 %. Navzdory poklesu provozního zisku na 920 milionů korun (132 milionů dolarů) z 978 milionů o rok dříve překonal tento údaj očekávání analytiků. Ke zlepšení porovnatelných prodejů přispěly především Spojené státy, protože nedávné iniciativy týkající se značek přilákaly více spotřebitelů. Hrubá marže společnosti Pandora dosáhla rekordních 79 %, k čemuž přispěly úspory nákladů a zvýšení cen. Provozní marže však poklesla v důsledku vyšších cen komodit a směnných kurzů. Společnost očekává pozitivní čistý dopad ve čtvrtém čtvrtletí. Nárůst poptávky, který byl zaznamenán ve třetím čtvrtletí a který podpořili turisté, se nemusí ve stejném čtvrtletí příštího roku opakovat.
Dánský výrobce šperků Pandora oznámil lepší než očekávané výsledky za třetí čtvrtletí a zvýšil celoroční výhled tržeb. Společnost zaznamenala 11% organický růst tržeb, čímž překonala očekávání 6 %, a to díky zvýšené návštěvnosti svých obchodů. Tento pozitivní trend pokračoval i ve čtvrtém čtvrtletí a společnost označila obchodování za “zdravé”. Pandora nyní očekává celoroční růst organických tržeb o 5-6 %, přičemž předchozí prognóza počítala s růstem o 2-5 %. Navzdory poklesu provozního zisku na 920 milionů korun z 978 milionů o rok dříve překonal tento údaj očekávání analytiků. Ke zlepšení porovnatelných prodejů přispěly především Spojené státy, protože nedávné iniciativy týkající se značek přilákaly více spotřebitelů. Hrubá marže společnosti Pandora dosáhla rekordních 79 %, k čemuž přispěly úspory nákladů a zvýšení cen. Provozní marže však poklesla v důsledku vyšších cen komodit a směnných kurzů. Společnost očekává pozitivní čistý dopad ve čtvrtém čtvrtletí. Nárůst poptávky, který byl zaznamenán ve třetím čtvrtletí a který podpořili turisté, se nemusí ve stejném čtvrtletí příštího roku opakovat.