Snížení cen společnosti Lyft mělo určitý dopad na tržní podíl Uberu, ale ne dostatečný na to, aby zabránil většímu rivalovi v tom, aby vykázal druhý čtvrtletní provozní zisk v řadě. Očekává se, že Lyft po pomalém růstu tržeb ve druhém čtvrtletí vykáže v zářijovém čtvrtletí silnější růst díky přilákání většího počtu cestujících nižšími cenami. Údaje společnosti YipitData ukazují, že průměrná cena za standardní jízdu službou Lyft byla na konci září o více než 4 % nižší než u obdobné služby Uber. Navzdory agresivnější cenové strategii se tržní podíl společnosti Lyft od začátku roku zvýšil pouze o 200 bazických bodů na 29 %. Společnost Uber, která má větší zastoupení a diverzifikovanější podnikání včetně rozvozu jídla, vykázala ve druhém čtvrtletí poprvé v historii provozní zisk. Pro třetí čtvrtletí Uber očekává téměř dvojnásobný nárůst klíčového ukazatele zisku na 1,02 miliardy dolarů. Růst Uberu se však zpomalil, tržby ve druhém čtvrtletí vzrostly pouze o 14,3 %, což je méně než v předchozím čtvrtletí. Analytici předpovídají podobný růst i pro zářijové čtvrtletí. Naproti tomu společnost Lyft pravděpodobně vykáže 8,4% nárůst tržeb za 3. čtvrtletí a 25% skok v upraveném základním zisku.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky


























