Společnost Visa vykázala v prvním čtvrtletí 8% nárůst zisku díky tomu, že zákazníci více využívají své kreditní karty k dovolenkovým nákupům a cestování. Společnost těžila ze silných spotřebitelských výdajů během vánoční sezóny, kdy americké spotřebitele nezaskočila rostoucí inflace. Mezi oblíbené zboží, které se nakupovalo za zvýhodněné ceny jak na internetu, tak v maloobchodních prodejnách, patřily kosmetické produkty, oblečení a elektronika. Kromě toho příznivé povětrnostní podmínky přispěly k nepřetržitému cestování v rámci USA a do mezinárodních destinací, což zvýšilo objemy v oblasti volného času, zábavy a přeshraničních služeb. Objem plateb Visa zaznamenal 8% nárůst na bázi konstantní hodnoty v dolarech. Upravený čistý zisk za čtvrtletí dosáhl 4,9 miliardy USD, tj. 2,41 USD na akcii, ve srovnání s 4,58 miliardy USD, tj. 2,18 USD na akcii, ve stejném období předchozího roku.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky