Akcie, které si zaslouží připojit se k pomyslné velkolepé sedmičce
Skupina Magnificent Seven, kterou sestavil moderátor pořadu Mad Money Jim Cramer, je proslulá svým působivým růstovým potenciálem a schopností čelit ekonomickým tlakům.
Netflix se vrátil po propadu akcií a díky obsahu a expanzi do her má potenciál udržet růst.
Adobe zaznamenává rychlý růst díky umělé inteligenci a má potenciál stát se inovátorem v oblasti bezpečnosti a etiky AI, což přispívá k jeho vzestupu.
Oba titány mají růstový potenciál a jejich akcie jsou mírně kupované, ale očekává se větší růst u akcií Adobe.
Existují různé rychle rostoucí společnosti, ale Netflix a Adobe jsou dvě, které by mohly dosáhnout na prestižní místo mezi těmi nejlepšími na trhu.
Vzhledem k tomu, že akcie společnosti Tesla (NASDAQ:TSLA) jsou nyní na okraji zájmu (Cramer je po brutálním čtvrtletním propadáku ze skupiny Magnificent Seven vyřadil), vyvstávají otázky, které další růstové společnosti si místo v této skupině zaslouží více.
V tomto článku se proto podíváme do srovnávacího nástroje TipRanks a srovnáme dva kandidáty, kteří si podle mého názoru zaslouží pozornost, když Tesla už není dostatečně velkolepá na to, aby zůstala ve velkolepé sedmičce.
Netflix (NFLX) Vzpomínáte na doby, kdy skupina FAANG (termín a skupina vytvořená rovněž Jimem Cramerem) dominovala finančním titulkům a poháněla širší trhy vzhůru? Pokud jste noví investoři, kteří do tržních vod naskočili v posledních dvou letech, pravděpodobně znáte spíše skupinu Magnificent Seven. Ať tak či onak, myslím si, že písmeno „N“ – Netflix – v původní skupině FAANG začíná opět prokazovat svůj potenciál, a to mě neuvěřitelně povzbuzuje ohledně její budoucnosti.
Zdroj: Getty Images
Akcie dostaly na přelomu let 2021 a 2022 obrovskou ránu, když se od vrcholu do dna propadly zhruba o 75 %. Imploze způsobila, že akcie Netflixu byly vyškrtnuty z konverzace, což nakonec znamenalo začátek konce FAANG a začátek skupiny sedmi velkolepých.
Dnes Netflix prožívá epický návrat a dokazuje, že se jeho pochybovači mýlili, a to díky několika působivým čtvrtletím, která pomohla podpořit více než 220% nárůst od minima z roku 2022. Konkurence v oblasti streamování totiž začínala být intenzivní, a když vítězové pandemického uzamčení násilně otočili směr, bylo přirozené si myslet, že Netflix je na cestě z konverzace.
Po posledním působivém čísle nám však Netflix všem dokázal, že je stále velkolepý a že pád v letech 2021-22 byl chybou pana trhu. Původní král streamování zůstává králem se svým působivým obsahem, díky němuž se k němu uživatelé vracejí i po výrazném zvýšení cen. Navíc díky reklamní vrstvě a herní expanzi se firma opět stala spíše růstovou akcií.
Teprve čas ukáže, zda Netflix míří k novým výšinám, když bude v novém roce pokračovat v přidávání na síle. Je neuvěřitelné, že akcie oproti svému vrcholu v roce 2021 klesly o zhruba 18 %. Vzhledem k tomu, že spoluzakladatel Reed Hastings snížil svůj podíl o 1,1 miliardy dolarů, bude v novém roce těžší dosáhnout zisků. Akcie již v posledních čtvrtletích prodělaly poměrně velkou několikanásobnou expanzi. A to natolik, že někteří analytici snižují její rating kvůli obavám z ocenění.
Při 46,8násobku klouzavého poměru ceny k zisku (P/E) jsou akcie dražší, než je jejich historický průměr a než je cena jejich srovnatelné skupiny. Ačkoli si akcie Netflixu zaslouží prémii, domnívám se, že společnost bude muset nadále vydávat vysoce kvalitní obsah a zažít větší úspěch se svým herním tažením, pokud si chce udržet růst na úrovni, která opravňuje k zařazení do „velkolepé sedmičky“.
Může se to podařit? Myslím, že ano. Vedení se skutečně činí a akcie odrážejí masivní oživení důvěry investorů.
Jaká je cílová cena pro akcie NFLX? Podle analytiků jsou akcie Netflix mírně kupované, přičemž za poslední tři měsíce jim bylo přiřazeno 27 kupních, 13 držených a jeden prodejní cíl. Průměrná cílová cena akcií NFLX ve výši 574,01 USD znamená 1,8% růstový potenciál.
Adobe (ADBE) Akcie Adobe jsou dalším technologickým titánem, který v roce 2023 zažívá žhavé období a za poslední rok vystřelil o téměř 70 %. Generativní umělá inteligence (AI) je velkým důvodem, proč akcie Adobe dokázaly tak rychle otočit trend. Díky působivým technologiím umělé inteligence (vzpomeňte na Firefly a Sensei), které jsou zakořeněny v již tak působivém kreativním balíku společnosti, může mít firma prostředky, jak své uživatele ještě více zatížit.
Pokud přidává větší hodnotu, uživatelé by měli být více než ochotni zaplatit vyšší cenu. Vzhledem k tomu, že společnost Adobe pokračuje v přijímání éry umělé inteligence, nemohu si pomoci, ale zůstávám nakloněn jejím akciím.
Zdroj: Getty Images
Ve skutečnosti považuji umělou inteligenci za katalyzátor, který by mohl akcie ADBE vynést zpět na historická maxima. Nedávno King Lip ze společnosti BakerAvenue prohlásil, že podnikání společnosti v oblasti AI je „mimořádně přesvědčivé“. S tak velkou a loajální základnou instalovaných uživatelů nebude pro firmu pravděpodobně problém nabídku AI prodávat.
Nejde jen o to, že se hluboká síla AI dostává do kreativních rukou, což mě nejvíce zaujalo. Vzhledem k děsivým titulkům v novinách kolem hlubokých podvrhů Taylor Swift generovaných umělou inteligencí, které se staly virálními, se domnívám, že by se měla věnovat větší pozornost ochranným rámcům umělé inteligence, aby se zajistilo zodpovědné používání produktů umělé inteligence.
V tomto ohledu se domnívám, že Adobe je firma, která může zavést vhodná ochranná zábradlí, aby zabránila (nebo minimalizovala) zneužití nástrojů AI. Až se společnost posune dál po opuštěné akvizici společnosti Figma, očekávejte, že se stane stejně tak inovátorem v oblasti AI jako významným hráčem v oblasti bezpečnosti a etiky AI.
Když to vezmeme kolem a kolem, akcie Adobe vystupují jako velkolepá technologická firma, která si zaslouží další chválu investorů (a Cramera).
Jaká je cílová cena pro akcie ADBE? Akcie Adobe jsou podle analytiků mírně kupované, přičemž za poslední tři měsíce jim bylo přiřazeno 24 kupních, čtyři držené a dva prodejní cíle. Průměrná cílová cena akcií ADBE ve výši 653,43 USD znamená 5,8% růstový potenciál.
Závěr Nepochybně existuje řada rychle rostoucích společností, kterým se neuvěřitelně daří a jejichž faktory by mohly pomoci udržet růst po nějakou dobu na vysoké úrovni. To samo o sobě však nezaručuje místo mezi nyní šesti velkolepými společnostmi (takzvanou Super Six, chcete-li).
Nicméně si myslím, že Netflix a Adobe jsou společnosti hodné nejexkluzivnější a nejzáviděníhodnější kohorty rychle rostoucích společností. Mezi těmito dvěma společnostmi očekávají analytici pro příští rok větší růst od společnosti Adobe (5,8 %).
Vzhledem k tomu, že akcie společnosti Tesla jsou nyní na okraji zájmu , vyvstávají otázky, které další růstové společnosti si místo v této skupině zaslouží více.V tomto článku se proto podíváme do srovnávacího nástroje TipRanks a srovnáme dva kandidáty, kteří si podle mého názoru zaslouží pozornost, když Tesla už není dostatečně velkolepá na to, aby zůstala ve velkolepé sedmičce.Netflix Vzpomínáte na doby, kdy skupina FAANG dominovala finančním titulkům a poháněla širší trhy vzhůru? Pokud jste noví investoři, kteří do tržních vod naskočili v posledních dvou letech, pravděpodobně znáte spíše skupinu Magnificent Seven. Ať tak či onak, myslím si, že písmeno „N“ – Netflix – v původní skupině FAANG začíná opět prokazovat svůj potenciál, a to mě neuvěřitelně povzbuzuje ohledně její budoucnosti.Akcie dostaly na přelomu let 2021 a 2022 obrovskou ránu, když se od vrcholu do dna propadly zhruba o 75 %. Imploze způsobila, že akcie Netflixu byly vyškrtnuty z konverzace, což nakonec znamenalo začátek konce FAANG a začátek skupiny sedmi velkolepých.Dnes Netflix prožívá epický návrat a dokazuje, že se jeho pochybovači mýlili, a to díky několika působivým čtvrtletím, která pomohla podpořit více než 220% nárůst od minima z roku 2022. Konkurence v oblasti streamování totiž začínala být intenzivní, a když vítězové pandemického uzamčení násilně otočili směr, bylo přirozené si myslet, že Netflix je na cestě z konverzace.Po posledním působivém čísle nám však Netflix všem dokázal, že je stále velkolepý a že pád v letech 2021-22 byl chybou pana trhu. Původní král streamování zůstává králem se svým působivým obsahem, díky němuž se k němu uživatelé vracejí i po výrazném zvýšení cen. Navíc díky reklamní vrstvě a herní expanzi se firma opět stala spíše růstovou akcií.Teprve čas ukáže, zda Netflix míří k novým výšinám, když bude v novém roce pokračovat v přidávání na síle. Je neuvěřitelné, že akcie oproti svému vrcholu v roce 2021 klesly o zhruba 18 %. Vzhledem k tomu, že spoluzakladatel Reed Hastings snížil svůj podíl o 1,1 miliardy dolarů, bude v novém roce těžší dosáhnout zisků. Akcie již v posledních čtvrtletích prodělaly poměrně velkou několikanásobnou expanzi. A to natolik, že někteří analytici snižují její rating kvůli obavám z ocenění.Při 46,8násobku klouzavého poměru ceny k zisku jsou akcie dražší, než je jejich historický průměr a než je cena jejich srovnatelné skupiny. Ačkoli si akcie Netflixu zaslouží prémii, domnívám se, že společnost bude muset nadále vydávat vysoce kvalitní obsah a zažít větší úspěch se svým herním tažením, pokud si chce udržet růst na úrovni, která opravňuje k zařazení do „velkolepé sedmičky“.Může se to podařit? Myslím, že ano. Vedení se skutečně činí a akcie odrážejí masivní oživení důvěry investorů. Jaká je cílová cena pro akcie NFLX?Podle analytiků jsou akcie Netflix mírně kupované, přičemž za poslední tři měsíce jim bylo přiřazeno 27 kupních, 13 držených a jeden prodejní cíl. Průměrná cílová cena akcií NFLX ve výši 574,01 USD znamená 1,8% růstový potenciál.Adobe Akcie Adobe jsou dalším technologickým titánem, který v roce 2023 zažívá žhavé období a za poslední rok vystřelil o téměř 70 %. Generativní umělá inteligence je velkým důvodem, proč akcie Adobe dokázaly tak rychle otočit trend. Díky působivým technologiím umělé inteligence , které jsou zakořeněny v již tak působivém kreativním balíku společnosti, může mít firma prostředky, jak své uživatele ještě více zatížit.Pokud přidává větší hodnotu, uživatelé by měli být více než ochotni zaplatit vyšší cenu. Vzhledem k tomu, že společnost Adobe pokračuje v přijímání éry umělé inteligence, nemohu si pomoci, ale zůstávám nakloněn jejím akciím.Ve skutečnosti považuji umělou inteligenci za katalyzátor, který by mohl akcie ADBE vynést zpět na historická maxima. Nedávno King Lip ze společnosti BakerAvenue prohlásil, že podnikání společnosti v oblasti AI je „mimořádně přesvědčivé“. S tak velkou a loajální základnou instalovaných uživatelů nebude pro firmu pravděpodobně problém nabídku AI prodávat.Nejde jen o to, že se hluboká síla AI dostává do kreativních rukou, což mě nejvíce zaujalo. Vzhledem k děsivým titulkům v novinách kolem hlubokých podvrhů Taylor Swift generovaných umělou inteligencí, které se staly virálními, se domnívám, že by se měla věnovat větší pozornost ochranným rámcům umělé inteligence, aby se zajistilo zodpovědné používání produktů umělé inteligence.V tomto ohledu se domnívám, že Adobe je firma, která může zavést vhodná ochranná zábradlí, aby zabránila zneužití nástrojů AI. Až se společnost posune dál po opuštěné akvizici společnosti Figma, očekávejte, že se stane stejně tak inovátorem v oblasti AI jako významným hráčem v oblasti bezpečnosti a etiky AI.Když to vezmeme kolem a kolem, akcie Adobe vystupují jako velkolepá technologická firma, která si zaslouží další chválu investorů . Jaká je cílová cena pro akcie ADBE?Akcie Adobe jsou podle analytiků mírně kupované, přičemž za poslední tři měsíce jim bylo přiřazeno 24 kupních, čtyři držené a dva prodejní cíle. Průměrná cílová cena akcií ADBE ve výši 653,43 USD znamená 5,8% růstový potenciál.ZávěrNepochybně existuje řada rychle rostoucích společností, kterým se neuvěřitelně daří a jejichž faktory by mohly pomoci udržet růst po nějakou dobu na vysoké úrovni. To samo o sobě však nezaručuje místo mezi nyní šesti velkolepými společnostmi .Nicméně si myslím, že Netflix a Adobe jsou společnosti hodné nejexkluzivnější a nejzáviděníhodnější kohorty rychle rostoucích společností. Mezi těmito dvěma společnostmi očekávají analytici pro příští rok větší růst od společnosti Adobe .
Společnost AppLovin, významný hráč v oblasti reklamních technologií, znovu přitáhla pozornost investorů i analytiků poté, co ve středu oznámila výsledky...