Francouzský výrobce lihovin Pernod Ricard oznámil, že po náročném prvním pololetí letošního roku očekává, že jeho tržby zůstanou na stejné úrovni. Společnost však doufá, že v druhé polovině roku dojde k oživení poptávky na klíčových trzích, jako jsou Čína a Spojené státy. Pernod Ricard, vlastník koňaku Martell, šampaňského Mumm a vodky Absolut, dříve očekával nárůst ročních tržeb. Ve snaze podpořit růst marží plánuje společnost udržovat přísnou kontrolu nákladů. Jejím cílem je také nízký jednociferný růst celoročního organického provozního zisku. Pernod Ricard v první polovině roku odkoupil akcie v hodnotě 150 milionů eur a plánuje odkoupit další akcie v hodnotě 300 milionů eur. Zatímco tržby v Číně v prvním pololetí klesly o 9 %, společnost zůstává před oslavami lunárního nového roku opatrná. Pernod Ricard spolu se svými konkurenty Diageo a Remy Cointreau zaznamenal v posledních dvou letech výrazný růst díky zvýšené domácí spotřebě během pandemie COVID-19 a zvýšení cen.
Francouzský výrobce lihovin Pernod Ricard oznámil, že po náročném prvním pololetí letošního roku očekává, že jeho tržby zůstanou na stejné úrovni. Společnost však doufá, že v druhé polovině roku dojde k oživení poptávky na klíčových trzích, jako jsou Čína a Spojené státy. Pernod Ricard, vlastník koňaku Martell, šampaňského Mumm a vodky Absolut, dříve očekával nárůst ročních tržeb. Ve snaze podpořit růst marží plánuje společnost udržovat přísnou kontrolu nákladů. Jejím cílem je také nízký jednociferný růst celoročního organického provozního zisku. Pernod Ricard v první polovině roku odkoupil akcie v hodnotě 150 milionů eur a plánuje odkoupit další akcie v hodnotě 300 milionů eur. Zatímco tržby v Číně v prvním pololetí klesly o 9 %, společnost zůstává před oslavami lunárního nového roku opatrná. Pernod Ricard spolu se svými konkurenty Diageo a Remy Cointreau zaznamenal v posledních dvou letech výrazný růst díky zvýšené domácí spotřebě během pandemie COVID-19 a zvýšení cen.