Automobilka Stellantis v dubnu 2022 dočasně zastavila výrobu v Rusku. Z nedávných celních údajů a důvěrných zdrojů však vyplývá, že ruské subjekty ve spolupráci s čínským partnerem začaly v následujícím roce vyrábět nové verze modelů Citroen společnosti Stellantis. Ruská společnost Automotive Technologies dovezla v prosinci 2023 automobilové soupravy pro montáž modelu Citroen C5 Aircross v závodě v Kaluze. Tyto stavebnice, vyráběné čínskou společností Dongfeng Motor Group, se původně vyráběly v Číně. Společnost Automotive Technologies zahájila montáž modelu Citroen C5 Aircross v závodě v Kaluze a plánuje zahájit sériovou výrobu v roce 2024. Zdroje neposkytly informace o tom, zda dovezené stavebnice obsahovaly díly, na které se vztahují západní sankce vůči Rusku. Tato situace podtrhuje sníženou kontrolu, kterou mají západní společnosti nad svými značkami v Rusku po pozastavení provozu nebo jeho odchodu v důsledku invaze na Ukrajinu. Zdůrazňuje také rostoucí závislost Ruska na Číně v automobilovém průmyslu. Společnost Stellantis přiznala, že od prosince 2023 ztratila kontrolu nad svými subjekty v Rusku. Čínský státní podnik Dongfeng, ruské ministerstvo průmyslu a obchodu a společnost Automotive Technologies se odmítly vyjádřit.
Automobilka Stellantis v dubnu 2022 dočasně zastavila výrobu v Rusku. Z nedávných celních údajů a důvěrných zdrojů však vyplývá, že ruské subjekty ve spolupráci s čínským partnerem začaly v následujícím roce vyrábět nové verze modelů Citroen společnosti Stellantis. Ruská společnost Automotive Technologies dovezla v prosinci 2023 automobilové soupravy pro montáž modelu Citroen C5 Aircross v závodě v Kaluze. Tyto stavebnice, vyráběné čínskou společností Dongfeng Motor Group, se původně vyráběly v Číně. Společnost Automotive Technologies zahájila montáž modelu Citroen C5 Aircross v závodě v Kaluze a plánuje zahájit sériovou výrobu v roce 2024. Zdroje neposkytly informace o tom, zda dovezené stavebnice obsahovaly díly, na které se vztahují západní sankce vůči Rusku. Tato situace podtrhuje sníženou kontrolu, kterou mají západní společnosti nad svými značkami v Rusku po pozastavení provozu nebo jeho odchodu v důsledku invaze na Ukrajinu. Zdůrazňuje také rostoucí závislost Ruska na Číně v automobilovém průmyslu. Společnost Stellantis přiznala, že od prosince 2023 ztratila kontrolu nad svými subjekty v Rusku. Čínský státní podnik Dongfeng, ruské ministerstvo průmyslu a obchodu a společnost Automotive Technologies se odmítly vyjádřit.
