Několik velkých amerických maloobchodních řetězců mění své strategie a otevírá nové prodejny, aby získaly podíl na trhu. Navzdory předpovědím o “apokalypse maloobchodu” v důsledku vzestupu online nakupování rozšiřují společnosti jako Target, Walmart a Macy’s svou fyzickou přítomnost. Společnost Target plánuje v příštím desetiletí otevřít více než 300 plnohodnotných prodejen a zaměřuje se na přidávání dalších sekcí s potravinami. Očekává se, že nové prodejny přinesou roční nárůst tržeb o 15 miliard dolarů. Walmart se svými službami vyzvedávání a doručování objednávek online zaznamenal 4% nárůst návštěvnosti. Plánuje postavit více než 150 nových Supercenter a přestavět 650 stávajících prodejen. Společnost Macy’s sice uzavře 150 velkých obchodů, ale otevře další pobočky Bloomingdale’s a Bluemercury, které budou určeny pro její luxusní značky. Tato změna strategie odráží přetrvávající oblibu služeb vyzvedávání zboží v obchodech a ochotu spotřebitelů navštěvovat kamenné prodejny kvůli nákupům přes internet nebo kvůli pohodlí, což zvyšuje tržby společností a podporuje jejich růst.
Několik velkých amerických maloobchodních řetězců mění své strategie a otevírá nové prodejny, aby získaly podíl na trhu. Navzdory předpovědím o “apokalypse maloobchodu” v důsledku vzestupu online nakupování rozšiřují společnosti jako Target, Walmart a Macy’s svou fyzickou přítomnost. Společnost Target plánuje v příštím desetiletí otevřít více než 300 plnohodnotných prodejen a zaměřuje se na přidávání dalších sekcí s potravinami. Očekává se, že nové prodejny přinesou roční nárůst tržeb o 15 miliard dolarů. Walmart se svými službami vyzvedávání a doručování objednávek online zaznamenal 4% nárůst návštěvnosti. Plánuje postavit více než 150 nových Supercenter a přestavět 650 stávajících prodejen. Společnost Macy’s sice uzavře 150 velkých obchodů, ale otevře další pobočky Bloomingdale’s a Bluemercury, které budou určeny pro její luxusní značky. Tato změna strategie odráží přetrvávající oblibu služeb vyzvedávání zboží v obchodech a ochotu spotřebitelů navštěvovat kamenné prodejny kvůli nákupům přes internet nebo kvůli pohodlí, což zvyšuje tržby společností a podporuje jejich růst.
