Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

    CBC 20 listopadu, 2025

    Americká bankovní společnost poskytující komplexní služby bankovnictví

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

    CBC 20 listopadu, 2025

    Americká bankovní společnost poskytující komplexní služby bankovnictví

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Volkswagen: Starý, ale stále atraktivní výrobce automobilů má co říci i dnes

Kromě humbuku kolem elektromobilů zůstávají akcie Volkswagenu pod radarem a jsou atraktivně oceněny na pouhých 3,91 zisku.

David Škvára Autor: David Škvára
7 března, 2024
6 min. čtení
6 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Přechod na elektrická vozidla (EV) je v plném proudu a v roce 2021 se jejich prodej celosvětově zdvojnásobí na 6,6 milionu. Volkswagen AG (OTCPK:VWAGY), kdysi největší zavedený výrobce automobilů, se v posledních dvou letech rozhodně změnil a nyní má silnou pozici, aby mohl konkurovat rostoucímu podílu na trhu s elektromobily. Věřím, že Volkswagen bude strukturálním vítězem v závodě o přechod na elektromobily z následujících důvodů:

Volkswagen je vybaven spoustou hotovosti, která mu umožňuje podpořit přechod na globálního hráče v oblasti elektrických vozidel. Má celosvětově největší investiční výdaje do EV a softwaru, které v průběhu let dosáhnou 100 miliard USD, a jsou poháněny jeho stabilním podnikáním v oblasti vozidel se spalovacím motorem (CEV).

Volkswagen předstihl společnost Tesla (TSLA) v souhrnných prodejích v Norsku, zemi s největším rozšířením elektromobilů. Začíná přebírat tržní podíl v Číně, která je v současnosti nejkritičtějším trhem, a jejíž prodeje ve druhém čtvrtletí skončily na 118 000 BEV, což představuje celkový podíl 6 %.

A konečně, při svém agresivním přechodu dosáhl Volkswagen téměř dva roky před plánovaným termínem ziskových marží rovnajících se jeho podnikání v oblasti CEV, což společnosti umožnilo rozšířit podnikání v oblasti EV a zároveň udržet stabilní úroveň ziskovosti.
Vzhledem k jejich levnému ocenění, kdy se obchodují s poměrem P/E pouhých 3,91, a mému přesvědčení, že Volkswagen zůstane v dohledné budoucnosti mezi třemi nejlepšími výrobci automobilů, hodnotíme společnost ratingem „koupit“ s férovým oceněním akcií VLKAF na úrovni 256,50 USD.

person holding black Volkswagen steering wheel in closed-up photo
Zdroj: Unsplash

Přehled

Advertisement

Často se zapomíná právě na to, jak velký je Volkswagen, protože tato značka je konglomerátem, který se skládá ze společností Volkswagen, Audi, Porsche, Škoda a dalších, a také z 90% většinového podílu ve společnosti Traton SE (OTCPK:TRATF), která vyrábí nákladní automobily se značkami MAN, Scania a Navistar. V roce 2021 se Volkswagen umístil na prvním místě v tržbách mezi všemi světovými výrobci automobilů. Přesto z 8,6 milionu vozů, které prodali v roce 2021, bylo pouze 453 000 elektromobilů, což představuje podíl na celkových prodejích přibližně 5 %. Jak v oblasti osobních, tak nákladních automobilů chce Volkswagen urychlit přechod na elektrifikaci, přičemž jeho cílem je prodat v roce 2022 přibližně 700 000 elektromobilů. Cílem koncernu je do roku 2025 prodat 2,5 milionu vozidel BEV, což představuje podíl ~25 % na celkových dodávkách. Zatímco prodeje vozidel se oproti údajům z roku 2019 snížily přibližně o 25 %, tržby se ve stejném období zvýšily o 6 %. Pokles prodejů lze vysvětlit zejména omezením dodávek v důsledku přísné politiky výluk v Číně a nejnověji rusko-ukrajinskou válkou, která vážně ovlivnila dodávky potřebných komponentů výrobcům originálního vybavení společnosti Volkswagen.

Chcete využít této příležitosti?

Zlepšení dodavatelských řetězců

Ve svém posledním hovoru k výsledkům za druhé čtvrtletí vedení společnosti avizovalo zlepšující se jednotkové prodeje od nejnižších hodnot v prvním čtvrtletí roku 2022, přičemž v květnu došlo k oživení jednotkových prodejů a v červnu byl zaznamenán jasný vzestupný trend s více než 800 000 dodávkami po celém světě. Tento trend je podpořen zrychlujícím se prodejem v Číně, kde dodávky meziročně vzrostly o 27 %. Výroba se začala zvyšovat ve druhém čtvrtletí a vedení společnosti očekává, že se výroba ještě zvýší, což společnosti umožní lépe uspokojit vysokou poptávku, zejména po jejích EV produktech, konkrétně ID.3, ID.5 a ID.Buzz, přičemž počet objednávek v západní Evropě vzrostl o 40 % oproti předchozímu roku. Nedostatek polovodičů a kabelových svazků nadále ovlivňoval schopnost společnosti vyrábět. Problémy s dodavatelským řetězcem se však v posledním měsíci začaly zmírňovat a očekává se, že se během 3. a 4. čtvrtletí ještě zlepší, což by mělo společnosti přinést podporu pro prodejní výsledky za 2. pololetí 2022. Společnost Traton SE byla vážně zasažena všeobecným nedostatkem v dodavatelském řetězci, který omezil výrobní kapacity na 65 %, a má dobrou pozici pro rozšíření prodeje, až se nedostatky v dodavatelském řetězci v následujících čtvrtletích zmírní.

Zdroj: Bloomberg

Některé z problémů s díly

Jak bylo uvedeno výše, skupina Volkswagen se skládá z několika významných značek, pro které Ryan Daniels již v roce 2019 předložil přesvědčivý případ ocenění. Dovolím si tvrdit, že dnes se toho příliš nezměnilo a že hypoteticky by ocenění značek koncernu Volkswagen po jedné vedlo k vyššímu souhrnnému ocenění. Vedení si tento problém uvědomilo, a proto začalo značky oddělovat a některé uvádět na trh samostatně. Nejpozoruhodnější bylo vytvoření společnosti Traton SE prostřednictvím squeeze-outu na podzim roku 2021 s cílem vytvořit lídra na trhu v segmentu těžkých nákladních automobilů. Kromě toho, v závislosti na segmentu trhu pro druhou polovinu roku 2022, plánuje Volkswagen IPO Porsche jako soukromě kótované společnosti, mimo jiné i proto, aby vyřešil „problém součtu částí“.

Ocenění

Pro svou analýzu jsem provedl plnohodnotnou analýzu DCF s variantami, abych zohlednil scénáře, které jsou příkladem výsledků pod, na úrovni a nad očekáváním. Pro vyhodnocení různých alternativ jsem použil přičtení/odečtení 50 základních bodů od nákladů na kapitál i od míry růstu na dobu neurčitou, abych odhadl rozsah reálných hodnot pro různé scénáře. Jako základní variantu jsem použil náklady na kapitál ve výši 8,5 % na základě skupiny srovnatelných společností, kterou tvořilo 10 zavedených výrobců automobilů, jako jsou BMW (OTCPK:BMWYY), Mercedes (OTCPK:MBGAF), Toyota (TM), BYD (OTCPK:BYDDF), a zohlednil jsem také novější společnosti vyrábějící elektromobily, do skupiny srovnatelných společností jsem zahrnul Teslu a Rivian (RIVN). Míra růstu na věčné časy ve výši 1,5 % jako základní scénář je přibližným váženým průměrem historického růstu HDP na základě prodejů v jednotlivých zemích. Je třeba jej považovat za konzervativní základní scénář. Vzhledem k vysoké nejistotě ohledně budoucích tržeb jsem pro roky 2024, 2025 a 2026 stanovil pomalejší tempo růstu tržeb. Pokud jde o růst tržeb, mé vstupní projekce pro rok 2022 se pohybují v dolní části směrné hodnoty a pro rok 2023 zrychlují růst na základě mého předpokladu o zlepšení dodavatelských řetězců. Vzhledem k tomu, že Volkswagen již dokázal dosáhnout ziskových marží u elektromobilů na úrovni marží CEV, považuji dlouhodobou EBITDA marži ve výši 14 %, jak tomu bylo v minulosti, za realistický scénář. Na základě výše uvedeného předpokladu můj model odhaduje férovou hodnotu akcie na 256,50 USD, což představuje nárůst o 38,8 % oproti hodnotě, na které se obchoduje 24. srpna.

Pokud by převládly nedostatky v dodavatelském řetězci, selhaly strategické iniciativy nebo by Volkswagen z jiných důvodů nedosáhl výše uvedených úrovní tržeb nebo ziskovosti, odhadl jsem pro takový scénář férovou hodnotu na 193,02 USD, tj. 4,5% nárůst oproti současným úrovním. Pokud prodeje a ziskovost překonají očekávání, zejména pokud růst v Asii zůstane silný, mohly by akcie dosáhnout ceny 341,05 USD, což je dnes nárůst o 84,6 %.

Přechod na elektrická vozidla je v plném proudu a v roce 2021 se jejich prodej celosvětově zdvojnásobí na 6,6 milionu. Volkswagen AG , kdysi největší zavedený výrobce automobilů, se v posledních dvou letech rozhodně změnil a nyní má silnou pozici, aby mohl konkurovat rostoucímu podílu na trhu s elektromobily. Věřím, že Volkswagen bude strukturálním vítězem v závodě o přechod na elektromobily z následujících důvodů:Volkswagen je vybaven spoustou hotovosti, která mu umožňuje podpořit přechod na globálního hráče v oblasti elektrických vozidel. Má celosvětově největší investiční výdaje do EV a softwaru, které v průběhu let dosáhnou 100 miliard USD, a jsou poháněny jeho stabilním podnikáním v oblasti vozidel se spalovacím motorem .Volkswagen předstihl společnost Tesla v souhrnných prodejích v Norsku, zemi s největším rozšířením elektromobilů. Začíná přebírat tržní podíl v Číně, která je v současnosti nejkritičtějším trhem, a jejíž prodeje ve druhém čtvrtletí skončily na 118 000 BEV, což představuje celkový podíl 6 %.A konečně, při svém agresivním přechodu dosáhl Volkswagen téměř dva roky před plánovaným termínem ziskových marží rovnajících se jeho podnikání v oblasti CEV, což společnosti umožnilo rozšířit podnikání v oblasti EV a zároveň udržet stabilní úroveň ziskovosti.Vzhledem k jejich levnému ocenění, kdy se obchodují s poměrem P/E pouhých 3,91, a mému přesvědčení, že Volkswagen zůstane v dohledné budoucnosti mezi třemi nejlepšími výrobci automobilů, hodnotíme společnost ratingem „koupit“ s férovým oceněním akcií VLKAF na úrovni 256,50 USD.Často se zapomíná právě na to, jak velký je Volkswagen, protože tato značka je konglomerátem, který se skládá ze společností Volkswagen, Audi, Porsche, Škoda a dalších, a také z 90% většinového podílu ve společnosti Traton SE , která vyrábí nákladní automobily se značkami MAN, Scania a Navistar. V roce 2021 se Volkswagen umístil na prvním místě v tržbách mezi všemi světovými výrobci automobilů. Přesto z 8,6 milionu vozů, které prodali v roce 2021, bylo pouze 453 000 elektromobilů, což představuje podíl na celkových prodejích přibližně 5 %. Jak v oblasti osobních, tak nákladních automobilů chce Volkswagen urychlit přechod na elektrifikaci, přičemž jeho cílem je prodat v roce 2022 přibližně 700 000 elektromobilů. Cílem koncernu je do roku 2025 prodat 2,5 milionu vozidel BEV, což představuje podíl ~25 % na celkových dodávkách. Zatímco prodeje vozidel se oproti údajům z roku 2019 snížily přibližně o 25 %, tržby se ve stejném období zvýšily o 6 %. Pokles prodejů lze vysvětlit zejména omezením dodávek v důsledku přísné politiky výluk v Číně a nejnověji rusko-ukrajinskou válkou, která vážně ovlivnila dodávky potřebných komponentů výrobcům originálního vybavení společnosti Volkswagen.Chcete využít této příležitosti?Ve svém posledním hovoru k výsledkům za druhé čtvrtletí vedení společnosti avizovalo zlepšující se jednotkové prodeje od nejnižších hodnot v prvním čtvrtletí roku 2022, přičemž v květnu došlo k oživení jednotkových prodejů a v červnu byl zaznamenán jasný vzestupný trend s více než 800 000 dodávkami po celém světě. Tento trend je podpořen zrychlujícím se prodejem v Číně, kde dodávky meziročně vzrostly o 27 %. Výroba se začala zvyšovat ve druhém čtvrtletí a vedení společnosti očekává, že se výroba ještě zvýší, což společnosti umožní lépe uspokojit vysokou poptávku, zejména po jejích EV produktech, konkrétně ID.3, ID.5 a ID.Buzz, přičemž počet objednávek v západní Evropě vzrostl o 40 % oproti předchozímu roku. Nedostatek polovodičů a kabelových svazků nadále ovlivňoval schopnost společnosti vyrábět. Problémy s dodavatelským řetězcem se však v posledním měsíci začaly zmírňovat a očekává se, že se během 3. a 4. čtvrtletí ještě zlepší, což by mělo společnosti přinést podporu pro prodejní výsledky za 2. pololetí 2022. Společnost Traton SE byla vážně zasažena všeobecným nedostatkem v dodavatelském řetězci, který omezil výrobní kapacity na 65 %, a má dobrou pozici pro rozšíření prodeje, až se nedostatky v dodavatelském řetězci v následujících čtvrtletích zmírní.Jak bylo uvedeno výše, skupina Volkswagen se skládá z několika významných značek, pro které Ryan Daniels již v roce 2019 předložil přesvědčivý případ ocenění. Dovolím si tvrdit, že dnes se toho příliš nezměnilo a že hypoteticky by ocenění značek koncernu Volkswagen po jedné vedlo k vyššímu souhrnnému ocenění. Vedení si tento problém uvědomilo, a proto začalo značky oddělovat a některé uvádět na trh samostatně. Nejpozoruhodnější bylo vytvoření společnosti Traton SE prostřednictvím squeeze-outu na podzim roku 2021 s cílem vytvořit lídra na trhu v segmentu těžkých nákladních automobilů. Kromě toho, v závislosti na segmentu trhu pro druhou polovinu roku 2022, plánuje Volkswagen IPO Porsche jako soukromě kótované společnosti, mimo jiné i proto, aby vyřešil „problém součtu částí“.Pro svou analýzu jsem provedl plnohodnotnou analýzu DCF s variantami, abych zohlednil scénáře, které jsou příkladem výsledků pod, na úrovni a nad očekáváním. Pro vyhodnocení různých alternativ jsem použil přičtení/odečtení 50 základních bodů od nákladů na kapitál i od míry růstu na dobu neurčitou, abych odhadl rozsah reálných hodnot pro různé scénáře. Jako základní variantu jsem použil náklady na kapitál ve výši 8,5 % na základě skupiny srovnatelných společností, kterou tvořilo 10 zavedených výrobců automobilů, jako jsou BMW , Mercedes , Toyota , BYD , a zohlednil jsem také novější společnosti vyrábějící elektromobily, do skupiny srovnatelných společností jsem zahrnul Teslu a Rivian . Míra růstu na věčné časy ve výši 1,5 % jako základní scénář je přibližným váženým průměrem historického růstu HDP na základě prodejů v jednotlivých zemích. Je třeba jej považovat za konzervativní základní scénář. Vzhledem k vysoké nejistotě ohledně budoucích tržeb jsem pro roky 2024, 2025 a 2026 stanovil pomalejší tempo růstu tržeb. Pokud jde o růst tržeb, mé vstupní projekce pro rok 2022 se pohybují v dolní části směrné hodnoty a pro rok 2023 zrychlují růst na základě mého předpokladu o zlepšení dodavatelských řetězců. Vzhledem k tomu, že Volkswagen již dokázal dosáhnout ziskových marží u elektromobilů na úrovni marží CEV, považuji dlouhodobou EBITDA marži ve výši 14 %, jak tomu bylo v minulosti, za realistický scénář. Na základě výše uvedeného předpokladu můj model odhaduje férovou hodnotu akcie na 256,50 USD, což představuje nárůst o 38,8 % oproti hodnotě, na které se obchoduje 24. srpna.Pokud by převládly nedostatky v dodavatelském řetězci, selhaly strategické iniciativy nebo by Volkswagen z jiných důvodů nedosáhl výše uvedených úrovní tržeb nebo ziskovosti, odhadl jsem pro takový scénář férovou hodnotu na 193,02 USD, tj. 4,5% nárůst oproti současným úrovním. Pokud prodeje a ziskovost překonají očekávání, zejména pokud růst v Asii zůstane silný, mohly by akcie dosáhnout ceny 341,05 USD, což je dnes nárůst o 84,6 %.
Tagy: Akciepříležitostsvětvolkswagen


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    22:26

    Syn Bolsonara naznačuje, že by se nemusel zúčastnit prezidentských voleb v Brazílii.

    22:23

    Wave Life Sciences se chystá zveřejnit předběžné výsledky zkoušky léku na obezitu.

    18:13

    Nadcházejících 6-12 měsíců je klíčových pro prognostické platformy jako Kalshi a Polymarkets.

    17:08

    Podle Bloomberg News jsou Brookfield a GIC blízko podání závazné nabídky na National Storage.

    17:04

    Izraelské akcie rostou při uzavření trhu; TA 35 vzrostl o 0,97 %

    15:53

    American Airlines žádá o oznámení v případě bankrotu společnosti Spirit

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Getty Images
    Akcie

    Goldman Sachs vidí další růst u akcií Nvidia, Wynn Resorts i dalších titulů

    7 prosince, 2025

    Investiční banka Goldman Sachs zveřejnila aktualizovaný seznam akcií, které podle jejích analytiků zůstávají atraktivní i v závěru roku a mají...

    Zdroj: Getty Images

    Poslední odpor vůči akciím MP Materials mizí a trh se obrací k optimismu

    7 prosince, 2025
    Zdroj: Reuters

    Akcie s potenciálem růstu přes 70 procent podle analytiků Goldman Sachs

    7 prosince, 2025
    Zdroj: Unsplash

    Akcie Alphabet mohou vzrůst o dalších 25 %. Vítězí na všech frontách

    7 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Wall Street vítá škrty Meta v metaversu. Investoři čekají růst akcií

    5 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Cardinal Infrastructure Group Inc.

    Datum IPO: 10 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 768 milionů USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    Applied Materials posiluje díky silnému oživení trhu paměťových čipů

    6 prosince, 2025

    S&P 500 sílí, nejnovější data o inflaci potvrzují očekávání snížení sazeb Fedu

    5 prosince, 2025

    S&P 500 sílí, data o zaměstnanosti podpořila sázky na snížení úrokových sazeb

    3 prosince, 2025

    Index S&P 500 dále posiluje, pozornost investorů se upírá na Fed

    5 prosince, 2025

    Americké akcie po slabých údajích o zaměstnanosti v soukromém sektoru klesají

    3 prosince, 2025

    Jak Netflix ukradl Warner Bros Davidu Ellisonovi a co to znamená v praxi

    6 prosince, 2025

    Goldman Sachs vidí další růst u akcií Nvidia, Wynn Resorts i dalších titulů

    7 prosince, 2025

    S&P 500 zaznamenal mírný nárůst před zveřejněním klíčových údajů o inflaci

    4 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: BurzovníSvět.cz
    Tip editora

    Bublina na trhu nezastavila boom umělé inteligence v Silicon Valley

    30 listopadu, 2025

    Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • DIP
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost