Li Auto zaznamenává růst prodejů v Číně, překonává svého konkurenta Seres, i když akcie po skoku klesají.
V týdnu končícím 10. března Li Auto prodal údajně 9 300 kusů, což představuje významný posun ve srovnání se Seres.
Akcie Li Auto ve středu v Hongkongu vzrostly o 3,2 %, odolávajíce poklesu v odvětví, zatímco americké depozitní certifikáty mírně klesly.
Společnost plánuje snížit ceny několika vlajkových modelů SUV, což může být klíčovým faktorem k úspěchu v konkurenčním trhu elektromobilů.
Tento růst přichází v situaci zvýšené konkurence a klesající poptávky, kterou zažívají Tesla a BYD, dva jeho hlavní konkurenti.
Podle údajů zveřejněných na platformě sociálních médií Weibo, o nichž informoval deník The Wall Street Journal, prodala společnost Li Auto v týdnu končícím 10. března údajně 9 300 kusů, čímž překonala prodejní čísla společnosti Seres. To znamená významný posun po měsících, kdy společnost Seres vedla v prodejích. Obě společnosti se převážně specializují na výrobu hybridních SUV.
Zatímco akcie ostatních významných výrobců elektromobilů se potácejí v důsledku snižování cen a poklesu poptávky, Li Auto se tento klesající trend zřejmě vyhnul. Podle zpráv o obchodování skončily akcie společnosti Li Auto ve středu v Hongkongu o 3,2 % výše, i když index Hang Seng klesl o 0,1 %.
Americké depozitní certifikáty (ADR) společnosti v předobchodní fázi mírně poklesly o 2,5 % poté, co v úterý vzrostly o 8,9 % v návaznosti na optimistické zprávy investičních společností Bernstein a Morgan Stanley. I přes tento dočasný pokles zaznamenaly ADR společnosti Li Auto Inc. (LI) od počátku roku nárůst o 6,1 %.
Naproti tomu například cena akcií společnosti Tesla se po úterním propadu v předobchodní fázi propadla o 1,9 % a za celý dosavadní rok zaznamenala 29% pokles. Mírný vzestup zaznamenal další vážný hráč v odvětví elektromobilů, společnost BYD, které se ve čtvrtém čtvrtletí podařilo předstihnout Teslu a stát se největším výrobcem elektromobilů. ADR společnosti BYD v úterý vzrostly o 5,2 % a snížily tak svou celkovou ztrátu od začátku roku na 3,9 %.
Zdá se, že společnost Li Auto se na konkurenčním trhu s elektromobily pohybuje efektivně, dokonce zašla tak daleko, že snížila ceny několika svých vlajkových modelů SUV. Společnost v úterý na jiné sociální síti zveřejnila, že v dohledné době plánuje snížit ceny u pěti svých modelů řady L.
Tato konkurenční cenová strategie může být jedním z faktorů, které přispěly k nedávnému úspěchu společnosti Li Auto, zejména na trhu, který se potýká s poklesem. Automobilový průmysl poháněný elektronikou a technologiemi se stává stále více konkurenčním, což hází hozenou rukavici společnostem vyrábějícím elektromobily, které chtějí neustále zvyšovat své prodeje a dosahovat zisku.
Na rozdíl od společnosti Tesla – dlouholetého hráče na světovém trhu s elektromobily – mnoho menších výrobců elektromobilů, potenciálně jako Li Auto a Seres, prodává své vozy se ztrátou. Tato strategie je obvykle realizována s očekáváním, že firmy budou schopny zvýšit svou výrobu na úroveň, kdy bude možné dosáhnout úspor z rozsahu, což následně učiní jejich provoz finančně životaschopným.
Vzhledem k tomu, že trh s elektrickými vozidly nadále roste a vyvíjí se a konkurence se zintenzivňuje, budou se muset účastníci odvětví neustále přizpůsobovat a inovovat. Pro spotřebitele i zúčastněné strany je sledování oblasti elektromobilů zajímavým obrazem konkurence, inovací a neúnavné snahy o získání vedoucího postavení na trhu v relativně vznikajícím, ale rychle se rozvíjejícím odvětví.
Zdroj: Getty Images
Vzestup společnosti Li Auto, která předstihla konkurenční společnost Seres a odolala náročnému prostředí trhu s elektrickými vozidly, pro které jsou typické její větší protějšky, signalizuje fascinující vývoj. S tím, jak se mění požadavky spotřebitelů, mohou mít společnosti jako Li Auto, které prokazují flexibilitu a předvídavou strategii, na tomto silně konkurenčním trhu významné výhody.
Zatímco konkurence na trhu s elektromobily je stále tvrdší, společnost Li Auto je pod tlakem, aby si udržela nedávno získanou dynamiku a pokračovala v posouvání hranic, zavádění inovací a přeměně poptávky v prodej. Příběh, který se odehrává na trhu s elektromobily, je plný zvratů, strategických tahů a přežití nejsilnějších.
Tento růst přichází v situaci zvýšené konkurence a klesající poptávky, kterou zažívají Tesla a BYD, dva jeho hlavní konkurenti.Podle údajů zveřejněných na platformě sociálních médií Weibo, o nichž informoval deník The Wall Street Journal, prodala společnost Li Auto v týdnu končícím 10. března údajně 9 300 kusů, čímž překonala prodejní čísla společnosti Seres. To znamená významný posun po měsících, kdy společnost Seres vedla v prodejích. Obě společnosti se převážně specializují na výrobu hybridních SUV.Zatímco akcie ostatních významných výrobců elektromobilů se potácejí v důsledku snižování cen a poklesu poptávky, Li Auto se tento klesající trend zřejmě vyhnul. Podle zpráv o obchodování skončily akcie společnosti Li Auto ve středu v Hongkongu o 3,2 % výše, i když index Hang Seng klesl o 0,1 %.Americké depozitní certifikáty společnosti v předobchodní fázi mírně poklesly o 2,5 % poté, co v úterý vzrostly o 8,9 % v návaznosti na optimistické zprávy investičních společností Bernstein a Morgan Stanley. I přes tento dočasný pokles zaznamenaly ADR společnosti Li Auto Inc. od počátku roku nárůst o 6,1 %. Naproti tomu například cena akcií společnosti Tesla se po úterním propadu v předobchodní fázi propadla o 1,9 % a za celý dosavadní rok zaznamenala 29% pokles. Mírný vzestup zaznamenal další vážný hráč v odvětví elektromobilů, společnost BYD, které se ve čtvrtém čtvrtletí podařilo předstihnout Teslu a stát se největším výrobcem elektromobilů. ADR společnosti BYD v úterý vzrostly o 5,2 % a snížily tak svou celkovou ztrátu od začátku roku na 3,9 %.Tesla, Inc. Chcete využít této příležitosti? Zdá se, že společnost Li Auto se na konkurenčním trhu s elektromobily pohybuje efektivně, dokonce zašla tak daleko, že snížila ceny několika svých vlajkových modelů SUV. Společnost v úterý na jiné sociální síti zveřejnila, že v dohledné době plánuje snížit ceny u pěti svých modelů řady L.BYD Company Limited Tato konkurenční cenová strategie může být jedním z faktorů, které přispěly k nedávnému úspěchu společnosti Li Auto, zejména na trhu, který se potýká s poklesem. Automobilový průmysl poháněný elektronikou a technologiemi se stává stále více konkurenčním, což hází hozenou rukavici společnostem vyrábějícím elektromobily, které chtějí neustále zvyšovat své prodeje a dosahovat zisku.Na rozdíl od společnosti Tesla – dlouholetého hráče na světovém trhu s elektromobily – mnoho menších výrobců elektromobilů, potenciálně jako Li Auto a Seres, prodává své vozy se ztrátou. Tato strategie je obvykle realizována s očekáváním, že firmy budou schopny zvýšit svou výrobu na úroveň, kdy bude možné dosáhnout úspor z rozsahu, což následně učiní jejich provoz finančně životaschopným.Vzhledem k tomu, že trh s elektrickými vozidly nadále roste a vyvíjí se a konkurence se zintenzivňuje, budou se muset účastníci odvětví neustále přizpůsobovat a inovovat. Pro spotřebitele i zúčastněné strany je sledování oblasti elektromobilů zajímavým obrazem konkurence, inovací a neúnavné snahy o získání vedoucího postavení na trhu v relativně vznikajícím, ale rychle se rozvíjejícím odvětví.Vzestup společnosti Li Auto, která předstihla konkurenční společnost Seres a odolala náročnému prostředí trhu s elektrickými vozidly, pro které jsou typické její větší protějšky, signalizuje fascinující vývoj. S tím, jak se mění požadavky spotřebitelů, mohou mít společnosti jako Li Auto, které prokazují flexibilitu a předvídavou strategii, na tomto silně konkurenčním trhu významné výhody.Zatímco konkurence na trhu s elektromobily je stále tvrdší, společnost Li Auto je pod tlakem, aby si udržela nedávno získanou dynamiku a pokračovala v posouvání hranic, zavádění inovací a přeměně poptávky v prodej. Příběh, který se odehrává na trhu s elektromobily, je plný zvratů, strategických tahů a přežití nejsilnějších.
Meta Platforms zažila ve čtvrtek výrazný nárůst pozornosti investorů poté, co agentura Bloomberg zveřejnila informaci, že vedení společnosti zvažuje razantní...
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...