Společnost Conagra Brands, výrobce sušeného hovězího masa Slim Jim, překonala ve třetím čtvrtletí očekávání v oblasti tržeb a zisku díky zvýšené poptávce po základních potravinách a mražených potravinách, protože stále více spotřebitelů vaří doma v souvislosti s rostoucí inflací. Akcie společnosti vzrostly o 4 %, protože společnost rovněž zvýšila svůj roční odhad upravené provozní marže s odkazem na úspěšné úsilí o úsporu nákladů. Conagra snižuje ceny v některých kategoriích a zvyšuje počet propagačních akcí, aby přilákala spotřebitele, kteří si uvědomují svůj rozpočet. Zdá se, že tato strategie funguje, neboť společnost vykázala menší pokles celkových objemů ve srovnání s předchozím čtvrtletím. Objemy v segmentu potravin a občerstvení rovněž poklesly méně, než se očekávalo. Zlepšené podmínky v dodavatelském řetězci dále podpořily výsledky společnosti Conagra. Společnost mírně zvýšila svůj roční odhad provozní marže, což odráží efektivní provoz a úspory nákladů. Čisté tržby společnosti Conagra za čtvrtletí končící 25. února dosáhly 3,03 miliardy dolarů a překonaly tak odhady analytiků. Její zisk za třetí čtvrtletí ve výši 69 centů na akcii rovněž překonal očekávání.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky