Společnost Pinduoduo Inc. ohlásila dramatický nárůst zisku a tržeb ve čtvrtém čtvrtletí, což překonalo očekávání analytiků a podnítilo růst akcií.
Silné čtvrtletní výsledky ukazují na pevnou růstovou trajektorii PDD, zatímco konkurence v oblasti elektronického obchodu se zostřuje.
Společnost Temu, dceřiná společnost PDD, úspěšně pronikla na americký trh, což vytváří výzvu pro tradiční kamenné prodejce.
(PDD), mateřská společnost stojící za výhodnými internetovými obchody Pinduoduo a Temu, oznámila dramatický nárůst zisku a tržeb za čtvrté čtvrtletí, čímž překonala odhady Wall Street. Díky tomuto oznámení ve středu vzrostly akcie společnosti kótované na burze v USA v předobchodní fázi o 12,5 %, což oživilo zájem investorů o rozvíjejícího se giganta v oblasti elektronického obchodování, který i nadále vykazuje odolné výsledky v ekonomicky neklidném období.
Společnost PDD vykázala za čtvrtletí zisk 17,32 čínských jüanů (2,41 USD) na akcii při tržbách 88,9 miliard jüanů (12,4 miliard USD). Výsledky překonaly odhady analytiků oslovených společností FactSet, kteří původně předpokládali zisk 11,28 jüanu na akcii při tržbách 79,5 miliardy jüanů. Výrazný rozdíl ve vykázaných a předpokládaných číslech podtrhuje silnou růstovou trajektorii společnosti PDD a zostřuje konkurenci v rámci elektronického obchodu.
“Ve čtvrtém čtvrtletí jsme zaznamenali rostoucí poptávku, která byla způsobena povzbudivou náladou spotřebitelů,” uvedl Jiazhen Zhao, výkonný ředitel a spoluředitel společnosti PDD. “Budeme pokračovat v naší strategii vysoce kvalitního rozvoje, zůstaneme odhodláni nabízet skvělou hodnotu a výjimečné služby.”
Finanční úspěch společnosti PDD v uplynulém roce je důkazem pevných strategických rozhodnutí, díky nimž její akcie za stejné období vzrostly o dvě třetiny. Tato silná výkonnost snadno překonává konkurenty, jako jsou Alibaba a JD.com, kteří se snažili udržet ocenění svých akcií. Důkazem úspěchu společnosti PDD je využití zpomalení čínské ekonomiky ve svůj prospěch – přijetí modelu výhodných cen pro platformu Pinduoduo, která přilákala houfy zákazníků citlivých na cenu.
Společnost PDD se prosadila nejen v Číně, ale prostřednictvím své mezinárodní dceřiné společnosti Temu se úspěšně prosadila i na americkém trhu. Společnost Temu, která byla spuštěna koncem roku 2022, agresivně pronikla na trh pomocí velkých investic a výrazných marketingových kampaní. Její rušivá přítomnost představuje významnou hrozbu pro tradiční kamenné prodejce, jako je Dollar General, a získává značnou část jejich spotřebitelské základny.
Zdroj: Getty Images
Není divu, že si konkurenti Alibaba a JD.com všimli ohromujícího růstu společnosti PDD. Obě společnosti v posledních čtvrtletích naznačily strategický posun zaměřený na konkurenční ceny, což odráží silný dopad úspěšného modelu společnosti PDD.
Akcie společnosti Alibaba se na začátku středečního obchodování zvýšily o necelé 1 %, zatímco akcie JD.com vzrostly o 1,2 %. Stagnace výkonnosti těchto kdysi dominantních hráčů na pozadí vzestupu společnosti PDD vykresluje přesvědčivý obraz měnícího se prostředí elektronického obchodu.
Pokračující úspěch společnosti PDD je symbolem vyvíjející se dynamiky v maloobchodní sféře. Vítězství společnosti by mohlo znamenat změnu paradigmatu v odvětví elektronického obchodování, protože společnost nadále získává podíl na domácím i mezinárodním trhu.
Závěrem lze říci, že hvězdné výsledky společnosti PDD ve čtvrtém čtvrtletí ilustrují úspěch její strategie a poskytují vzor pro podobné podniky po celém světě. Hospodářské poklesy již nejsou pro podniky rozsudkem smrti, ale příležitostí k růstu. Nabídkou stálé hodnoty a špičkových služeb mohou společnosti využít ekonomickou nestabilitu ve svůj prospěch. Obři v oboru by udělali dobře, kdyby úspěšný model PDD pozorně sledovali. Výkonnost společnosti není jen příkladem finančního úspěchu, ale ztělesněním strategické odolnosti a přístupu zaměřeného na zákazníka, z něhož by se ostatní podniky měly poučit. Úspěšný příběh společnosti PDD bude pokračovat a nesmazatelně se zapíše do příběhu elektronického obchodu.
, mateřská společnost stojící za výhodnými internetovými obchody Pinduoduo a Temu, oznámila dramatický nárůst zisku a tržeb za čtvrté čtvrtletí, čímž překonala odhady Wall Street. Díky tomuto oznámení ve středu vzrostly akcie společnosti kótované na burze v USA v předobchodní fázi o 12,5 %, což oživilo zájem investorů o rozvíjejícího se giganta v oblasti elektronického obchodování, který i nadále vykazuje odolné výsledky v ekonomicky neklidném období.Společnost PDD vykázala za čtvrtletí zisk 17,32 čínských jüanů na akcii při tržbách 88,9 miliard jüanů . Výsledky překonaly odhady analytiků oslovených společností FactSet, kteří původně předpokládali zisk 11,28 jüanu na akcii při tržbách 79,5 miliardy jüanů. Výrazný rozdíl ve vykázaných a předpokládaných číslech podtrhuje silnou růstovou trajektorii společnosti PDD a zostřuje konkurenci v rámci elektronického obchodu.PDD Holdings Inc. “Ve čtvrtém čtvrtletí jsme zaznamenali rostoucí poptávku, která byla způsobena povzbudivou náladou spotřebitelů,” uvedl Jiazhen Zhao, výkonný ředitel a spoluředitel společnosti PDD. “Budeme pokračovat v naší strategii vysoce kvalitního rozvoje, zůstaneme odhodláni nabízet skvělou hodnotu a výjimečné služby.”Finanční úspěch společnosti PDD v uplynulém roce je důkazem pevných strategických rozhodnutí, díky nimž její akcie za stejné období vzrostly o dvě třetiny. Tato silná výkonnost snadno překonává konkurenty, jako jsou Alibaba a JD.com, kteří se snažili udržet ocenění svých akcií. Důkazem úspěchu společnosti PDD je využití zpomalení čínské ekonomiky ve svůj prospěch – přijetí modelu výhodných cen pro platformu Pinduoduo, která přilákala houfy zákazníků citlivých na cenu.Společnost PDD se prosadila nejen v Číně, ale prostřednictvím své mezinárodní dceřiné společnosti Temu se úspěšně prosadila i na americkém trhu. Společnost Temu, která byla spuštěna koncem roku 2022, agresivně pronikla na trh pomocí velkých investic a výrazných marketingových kampaní. Její rušivá přítomnost představuje významnou hrozbu pro tradiční kamenné prodejce, jako je Dollar General, a získává značnou část jejich spotřebitelské základny.Není divu, že si konkurenti Alibaba a JD.com všimli ohromujícího růstu společnosti PDD. Obě společnosti v posledních čtvrtletích naznačily strategický posun zaměřený na konkurenční ceny, což odráží silný dopad úspěšného modelu společnosti PDD.Akcie společnosti Alibaba se na začátku středečního obchodování zvýšily o necelé 1 %, zatímco akcie JD.com vzrostly o 1,2 %. Stagnace výkonnosti těchto kdysi dominantních hráčů na pozadí vzestupu společnosti PDD vykresluje přesvědčivý obraz měnícího se prostředí elektronického obchodu.Pokračující úspěch společnosti PDD je symbolem vyvíjející se dynamiky v maloobchodní sféře. Vítězství společnosti by mohlo znamenat změnu paradigmatu v odvětví elektronického obchodování, protože společnost nadále získává podíl na domácím i mezinárodním trhu.Závěrem lze říci, že hvězdné výsledky společnosti PDD ve čtvrtém čtvrtletí ilustrují úspěch její strategie a poskytují vzor pro podobné podniky po celém světě. Hospodářské poklesy již nejsou pro podniky rozsudkem smrti, ale příležitostí k růstu. Nabídkou stálé hodnoty a špičkových služeb mohou společnosti využít ekonomickou nestabilitu ve svůj prospěch. Obři v oboru by udělali dobře, kdyby úspěšný model PDD pozorně sledovali. Výkonnost společnosti není jen příkladem finančního úspěchu, ale ztělesněním strategické odolnosti a přístupu zaměřeného na zákazníka, z něhož by se ostatní podniky měly poučit. Úspěšný příběh společnosti PDD bude pokračovat a nesmazatelně se zapíše do příběhu elektronického obchodu.