Francouzský kosmetický gigant L’Oreal překonal očekávání, když v prvním čtvrtletí zvýšil tržby o 9,4 % na 11,24 miliardy eur. Tento růst, který překonal odhady analytiků předpokládající 6,1% nárůst, byl zaznamenán v Severní Americe a v Evropě ve výši více než 12 %. Navzdory obavám ze zpomalení trhu s kosmetickými produkty byl úspěch společnosti L’Oreal v kontrastu s nedávnými opatrnými komentáři amerického kosmetického řetězce Ulta Beauty. Masový trh a dermatologické produkty společnosti pomohly kompenzovat slabiny luxusního segmentu a přispěly k 8,3% nárůstu vykázaných tržeb. Tyto výsledky jsou pro investory uklidněním v souvislosti s turbulencemi na trhu, které postihly americké kosmetické značky jako e.l.f. Beauty, Coty a Estee Lauder.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky