Bývalý kapitán anglické fotbalové reprezentace David Beckham se stal ambasadorem značky AliExpress, e-shopu vlastněného čínským gigantem Alibaba. Tento krok přichází v době, kdy se AliExpress snaží dohnat úspěch konkurenčního Temu společnosti PDD Holdings v boji o prodej levného zboží vyrobeného v Číně po celém světě. Alibaba, která se tradičně zaměřuje na domácí trh, nyní agresivně investuje do zvýšení celosvětového prodeje. Její mezinárodní divize včetně AliExpress zaznamenala v prvním čtvrtletí roku 2024 meziroční nárůst příjmů o 45 %. AliExpress se také stal sponzorem turnaje UEFA Euro 2024 a investoval miliony dolarů do slev a nabídek, aby přilákal online spotřebitele. Tento krok navazuje na úspěch reklamní kampaně Temu během Super Bowlu na začátku letošního roku, která vedla k 34% nárůstu počtu stažení aplikace Temu v den konání akce. Aby mohla konkurovat konkurentům, využívá Alibaba svou logistickou síť a nabízí pětidenní dodací lhůty na 11 trzích. Znalci odvětví však poznamenávají, že AliExpress musí najít způsob, jak se od Temu odlišit.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky