Společnost Estee Lauder (NYSE:EL) zvýšila svůj roční odhad zisku a překonala očekávání Wall Street ohledně tržeb za třetí čtvrtletí. Poptávka po dražší péči o pleť a parfémech této kosmetické společnosti zaznamenala oživení na trzích v USA a Asii a Tichomoří. Společnost nyní předpokládá upravený zisk na akcii v rozmezí 2,14 až 2,24 USD za celý rok 2024, což je více než předchozí prognóza 2,08 až 2,23 USD.
Dobré výsledky společnosti Estee Lauder naznačují oživení poptávky po kosmetických a kosmetických produktech v USA poté, co byly prodeje ovlivněny inflací. Po několika slabých čtvrtletích zaznamenala společnost také nárůst poptávky v Číně. To naznačuje ochotu zákazníků utrácet za “cenově dostupný luxus”, jako jsou kosmetické výrobky a vůně.
Ve třetím čtvrtletí vzrostly organické čisté tržby společnosti Estee Lauder v Severní a Jižní Americe o 1 %, zatímco v asijsko-pacifickém regionu došlo k 3% nárůstu. Čisté tržby dosáhly 3,94 miliardy dolarů, což překonalo odhady ve výši 3,91 miliardy dolarů. Společnost však očekává, že celoroční tržby za rok 2024 poklesnou o 1 % až 2 %, zatímco předchozí prognóza počítala s poklesem o 1 % až nárůstem o 1 %.
Společnost Estee Lauder vykázala nízký jednociferný růst čistých tržeb v pevninské Číně, ale tento region se i nadále potýká s problémy v oblasti celkové prestižní kosmetiky kvůli utlumené důvěře spotřebitelů a změkčení během svátků a dalších klíčových nákupních období.
Společnost Estee Lauder zvýšila svůj roční odhad zisku a překonala očekávání Wall Street ohledně tržeb za třetí čtvrtletí. Poptávka po dražší péči o pleť a parfémech této kosmetické společnosti zaznamenala oživení na trzích v USA a Asii a Tichomoří. Společnost nyní předpokládá upravený zisk na akcii v rozmezí 2,14 až 2,24 USD za celý rok 2024, což je více než předchozí prognóza 2,08 až 2,23 USD.
Dobré výsledky společnosti Estee Lauder naznačují oživení poptávky po kosmetických a kosmetických produktech v USA poté, co byly prodeje ovlivněny inflací. Po několika slabých čtvrtletích zaznamenala společnost také nárůst poptávky v Číně. To naznačuje ochotu zákazníků utrácet za “cenově dostupný luxus”, jako jsou kosmetické výrobky a vůně.
Ve třetím čtvrtletí vzrostly organické čisté tržby společnosti Estee Lauder v Severní a Jižní Americe o 1 %, zatímco v asijsko-pacifickém regionu došlo k 3% nárůstu. Čisté tržby dosáhly 3,94 miliardy dolarů, což překonalo odhady ve výši 3,91 miliardy dolarů. Společnost však očekává, že celoroční tržby za rok 2024 poklesnou o 1 % až 2 %, zatímco předchozí prognóza počítala s poklesem o 1 % až nárůstem o 1 %.
Společnost Estee Lauder vykázala nízký jednociferný růst čistých tržeb v pevninské Číně, ale tento region se i nadále potýká s problémy v oblasti celkové prestižní kosmetiky kvůli utlumené důvěře spotřebitelů a změkčení během svátků a dalších klíčových nákupních období.
