Očekává se, že světové pivovary po období poklesu letos zaznamenají nárůst prodeje piva. Heineken, druhý největší světový pivovar, vykázal první čtvrtletní nárůst objemu po více než roce, zatímco Carlsberg po několika čtvrtletích poklesu rovněž oznámil vyšší objemy. Společnost Anheuser-Busch InBev zaznamenala menší než očekávaný pokles objemu, což signalizuje možný obrat. Tržby společnosti byly ovlivněny bojkotem její značky Bud Light, ale očekává se, že dopady se zmírní, jakmile uplyne výročí bojkotu. Analytici předpovídají společnosti AB InBev 1% nárůst objemů za celý rok, přičemž ve druhém čtvrtletí by mohlo dojít k růstu objemů, prvnímu od 1. čtvrtletí 2023. Očekává se, že nadcházející sportovní léto, včetně olympijských her v Paříži 2024 a fotbalového mistrovství Evropy 2024, dále podpoří prodeje. Kromě toho by snížení extrémních povětrnostních podmínek, které negativně ovlivnily prodeje v loňském roce, mělo podpořit objemy, a to i na vyspělých pivních trzích, jako je západní Evropa.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky