Američtí vyšetřovatelé bezpečnosti automobilů požadují od společnosti Tesla podrobné informace a dokumenty v rámci vyšetřování prosincového stažení více než 2 milionů vozidel. Stažení bylo zahájeno za účelem instalace nových bezpečnostních opatření pro systém Autopilot společnosti Tesla poté, co bylo nahlášeno 20 nehod vozidel s nainstalovanými aktualizacemi softwaru. Národní úřad pro bezpečnost silničního provozu (NHTSA) vyjádřil v souvislosti se svoláním z trhu obavy a vyžádal si od společnosti Tesla srovnávací údaje o fungování vozidel po instalaci aktualizací. Šetření NHTSA se týká různých modelů Tesla vybavených systémem Autopilot z let 2012 až 2024. Společnost Tesla uvedla, že systém Autopilot není ekvivalentem samočinného řízení, a zdůraznila, že je třeba, aby se řidič plně věnoval řízení s rukama na volantu. Úřad NHTSA si od společnosti Tesla vyžádal dokumenty a informace do 1. července, včetně podrobností o svolávání a počtu vydaných upozornění na ruční ovládání volantu.
Američtí vyšetřovatelé bezpečnosti automobilů požadují od společnosti Tesla podrobné informace a dokumenty v rámci vyšetřování prosincového stažení více než 2 milionů vozidel. Stažení bylo zahájeno za účelem instalace nových bezpečnostních opatření pro systém Autopilot společnosti Tesla poté, co bylo nahlášeno 20 nehod vozidel s nainstalovanými aktualizacemi softwaru. Národní úřad pro bezpečnost silničního provozu vyjádřil v souvislosti se svoláním z trhu obavy a vyžádal si od společnosti Tesla srovnávací údaje o fungování vozidel po instalaci aktualizací. Šetření NHTSA se týká různých modelů Tesla vybavených systémem Autopilot z let 2012 až 2024. Společnost Tesla uvedla, že systém Autopilot není ekvivalentem samočinného řízení, a zdůraznila, že je třeba, aby se řidič plně věnoval řízení s rukama na volantu. Úřad NHTSA si od společnosti Tesla vyžádal dokumenty a informace do 1. července, včetně podrobností o svolávání a počtu vydaných upozornění na ruční ovládání volantu.