Společnost Kenvue, výrobce tylenolu a náplastí, vykázala za první čtvrtletí roku vyšší než očekávaný zisk. Společnost, která byla v loňském roce oddělena od Johnson & Johnson, se zaměřuje na své prioritní značky, aby podpořila růst. Plánuje snížit 4 % celosvětové pracovní síly, aby mohla tyto klíčové značky rozšířit. Společnost Kenvue chce do roku 2026 dosáhnout prostřednictvím programu snižování nákladů hrubých úspor před zdaněním ve výši přibližně 350 milionů USD ročně, ale v letech 2024 a 2025 jí vzniknou také náklady na restrukturalizaci. Pokud jde o tržby, segment samoléčby společnosti Kenvue, který zahrnuje produkty jako Tylenol a Benadryl, zaznamenal čisté tržby ve výši 1,70 miliardy USD, čímž překonal očekávání analytiků. Segment péče o pleť a krásu, který zahrnuje značky jako Neutrogena, zaznamenal 5% pokles tržeb, což však bylo v souladu s odhady. Segment základních zdravotních prostředků, pod který spadají značky jako Listerine a Band-Aid, vykázal tržby ve výši 1,14 miliardy USD, což bylo mírně pod očekáváním. Společnost Kenvue se snaží zlepšit přítomnost svých výrobků pro zdraví pleti na pultech obchodů v USA, aby zvýšila prodeje.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky