Společnost Ford Motor oznámila stažení 668 000 pickupů F-150 z modelového roku 2014 z celého světa kvůli možnému bezpečnostnímu problému. Vozidla mohou neočekávaně podřadit na první rychlostní stupeň, což může vést ke ztrátě kontroly řidiče nebo zablokování zadních kol. Ford uvádí, že ztráta signálu může způsobit podřazení převodovky bez ohledu na rychlost vozidla. Společnost provede aktualizaci softwaru řídicího modulu hnacího ústrojí v dotčených nákladních vozidlech. Tato svolávací akce navazuje na předchozí podobné svolávací akce automobilky od roku 2016. Národní úřad pro bezpečnost silničního provozu (NHTSA) zahájil vyšetřování tohoto problému v březnu poté, co obdržel stížnosti na neočekávané podřazování nákladních vozidel. Svolání se týká 552 000 vozidel ve Spojených státech a Ford ví o 300 záručních hlášeních, 96 hlášeních z terénu a 124 stížnostech zákazníků týkajících se neočekávaného podřazování u modelů F-150 z roku 2014. V souvislosti se svolávacím problémem byly zaznamenány dvě zprávy o zranění a jedna nehoda. Ford nicméně upozorňuje, že počet hlášení neočekávaného podřazení u vozů 2014 je nižší ve srovnání s dříve svolávanými vozy F-150 z let 2011-2013.
Společnost Ford Motor oznámila stažení 668 000 pickupů F-150 z modelového roku 2014 z celého světa kvůli možnému bezpečnostnímu problému. Vozidla mohou neočekávaně podřadit na první rychlostní stupeň, což může vést ke ztrátě kontroly řidiče nebo zablokování zadních kol. Ford uvádí, že ztráta signálu může způsobit podřazení převodovky bez ohledu na rychlost vozidla. Společnost provede aktualizaci softwaru řídicího modulu hnacího ústrojí v dotčených nákladních vozidlech. Tato svolávací akce navazuje na předchozí podobné svolávací akce automobilky od roku 2016. Národní úřad pro bezpečnost silničního provozu zahájil vyšetřování tohoto problému v březnu poté, co obdržel stížnosti na neočekávané podřazování nákladních vozidel. Svolání se týká 552 000 vozidel ve Spojených státech a Ford ví o 300 záručních hlášeních, 96 hlášeních z terénu a 124 stížnostech zákazníků týkajících se neočekávaného podřazování u modelů F-150 z roku 2014. V souvislosti se svolávacím problémem byly zaznamenány dvě zprávy o zranění a jedna nehoda. Ford nicméně upozorňuje, že počet hlášení neočekávaného podřazení u vozů 2014 je nižší ve srovnání s dříve svolávanými vozy F-150 z let 2011-2013.