Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Lululemon Athletica snižuje výhled a překonává odhady tržeb

Lululemon Athletica Inc., kanadský prodejce sportovního oblečení známý svými trendy oděvy na jógu, ve čtvrtek poprvé za více než dva roky vykázal nižší tržby a snížil celoroční výhled kvůli zpomalení prodeje v Americe.

Jan Golda Autor: Jan Golda
30 srpna, 2024
4 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

4 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Klíčové body

  • Lululemon snížil celoroční výhled tržeb a zisku po zpackaném uvedení nového produktu na trh
  • Tržby ve druhém čtvrtletí dosáhly 2,37 miliardy USD, což je méně než očekávaných 2,41 miliardy USD
  • Společnost vykázala růst čistého zisku na 393 milionů USD, přestože tržby v Americe poklesly o 3 %
  • Lululemon se nyní soustředí na provozní efektivitu a růst na mezinárodních trzích, zejména v Číně

 

Stalo se tak po zpackaném uvedení výrobku na trh, které vedlo k výraznému poklesu očekávání čistých tržeb společnosti.

Společnost nyní předpokládá, že se její celoroční čisté tržby budou pohybovat v rozmezí 10,38 až 10,48 miliardy dolarů, což je pokles oproti předchozímu očekávání 10,7 až 10,8 miliardy dolarů. Společnost Lululemon rovněž snížila svůj odhad zisku na akcii na rozmezí 13,95 až 14,15 USD, což je méně než dříve očekávané rozmezí 14,27 až 14,47 USD.

Ve druhém fiskálním čtvrtletí byly skutečné výsledky společnosti Lululemon (LULU) ve vztahu k prognózám Wall Street, jak vyplývá z průzkumu mezi analytiky společnosti LSEG, následující: Zisk na akcii byl vykázán ve výši 3,15 USD, což překonalo očekávanou hodnotu 2,93 USD. Nižší výkonnost však byla zaznamenána u tržeb, které byly označeny částkou 2,37 miliardy USD oproti očekávaným 2,41 miliardy USD. S přihlédnutím k těmto faktorům akcie společnosti Lululemon po počátečním poklesu v prodlouženém obchodování vzrostly o více než 2 %.

Společnost oznámila čistý zisk za tříměsíční období končící 28. července ve výši 393 milionů USD, tj. 3,15 USD na akcii, což je nárůst oproti loňským 342 milionům USD, tj. 2,68 USD na akcii. Tržby se rovněž zvýšily přibližně o 7 %, a to na 2,37 miliardy dolarů z loňských 2,21 miliardy dolarů. Společnost však nedosáhla na srovnatelné tržby, které vzrostly o pouhá 2 % oproti odhadovanému 5,9% nárůstu, který předpovídala agentura StreetAccount, zatímco tržby v Americe zaznamenaly 3% pokles.

Za současného stavu se nezdá, že by se tento trend měl zlepšit i v aktuálním čtvrtletí, kdy Lululemon předpokládá růst tržeb o 6-7 %, což je hrozivě méně než 9,2% růst, který očekávali analytici. Přesto se jejich výhled zisku na akcii za třetí čtvrtletí pohybuje v rozmezí, které předpovídá Wall Street – někde mezi 2,68 a 2,73 dolary, srovnatelně s odhadovanými 2,70 dolary.

Advertisement

Ironií osudu je, že pozadí nízkých tržeb doprovázelo neúspěšné uvedení nových legín Breezethrough na trh na začátku července. Kvůli nelichotivému střihu se objevily stížnosti, které donutily Lululemon stáhnout tento výrobek. Generální ředitel Calvin McDonald v reakci na tuto situaci prohlásil, že uvedení na trh bylo pro společnost příležitostí k poučení, a prozradil, že do výrobku bylo investováno pouze malé množství.

Navzdory tomuto neúspěchu se společnost Lululemon potýkala s dalšími problémy, které si sama způsobila a které pramenily především z toho, že nesplnila očekávání svých hlavních zákazníků ohledně barev a velikostí, což mělo dopad na prodeje, zejména v Americe. S pouze 1% růstem v tomto čtvrtletí zůstává tento region největším trhem společnosti.

Zpomalení tempa dámského obchodu společnosti Lululemon v USA přiznal i McDonald, který přičítá pomalý prodej spodního prádla a internetového obchodu společnosti nedostatku nových stylů. Posílil však sílu značky Lululemon na americkém trhu a neustálý růst pánského sektoru.

Potíže společnosti Lululemon s výrobky následovaly po odstoupení jejího produktového ředitele Sun Choe, což vyvolalo obavy o schopnost společnosti udržet si inovativní náskok, pokud jde o vývoj výrobků. V reakci na to McDonald ujistil, že existuje plán nástupnictví, přičemž globální kreativní ředitel Jonathan Cheung bude přímo dohlížet na design a inovace produktů.

Zdroj: Getty Images

Jako nápravné opatření společnost jmenovala Nikki Neuburgerovou hlavní manažerkou pro značku a aktivaci produktů, která bude mít na starosti merchandising, obuv a provoz produktů. McDonald vyjádřil spokojenost s novou strukturou, která postavila design a merchandising na stejnou úroveň a posílila rovnováhu v rámci produktové organizace.

Stejně jako mnoho jiných maloobchodních prodejců se i společnost Lululemon potýkala s pomalou poptávkou, ale zdá se, že se intenzivně zaměřuje na prvky, které má pod kontrolou: provoz a efektivitu. Navzdory těžkému obchodnímu období překonaly jejich zisky očekávání, když slibně vzrostl hrubý zisk o 9 % na 1,4 miliardy dolarů. Orientačně se poměr jejich hrubé marže zlepšil o 0,8 procentního bodu na 59,6 %, čímž překonal prognózu analytiků ve výši 57,7 %. Spolu s tímto vývojem došlo k nárůstu provozních výnosů a marže.

Navzdory překážce zaznamenal maloobchodní řetězec na svých mezinárodních trzích skok o 29 %. Společnost Lululemon hodlá tohoto vzestupu využít, protože formuje své strategie zaměřené na růst v Číně.

Stalo se tak po zpackaném uvedení výrobku na trh, které vedlo k výraznému poklesu očekávání čistých tržeb společnosti.Společnost nyní předpokládá, že se její celoroční čisté tržby budou pohybovat v rozmezí 10,38 až 10,48 miliardy dolarů, což je pokles oproti předchozímu očekávání 10,7 až 10,8 miliardy dolarů. Společnost Lululemon rovněž snížila svůj odhad zisku na akcii na rozmezí 13,95 až 14,15 USD, což je méně než dříve očekávané rozmezí 14,27 až 14,47 USD.Ve druhém fiskálním čtvrtletí byly skutečné výsledky společnosti Lululemon ve vztahu k prognózám Wall Street, jak vyplývá z průzkumu mezi analytiky společnosti LSEG, následující: Zisk na akcii byl vykázán ve výši 3,15 USD, což překonalo očekávanou hodnotu 2,93 USD. Nižší výkonnost však byla zaznamenána u tržeb, které byly označeny částkou 2,37 miliardy USD oproti očekávaným 2,41 miliardy USD. S přihlédnutím k těmto faktorům akcie společnosti Lululemon po počátečním poklesu v prodlouženém obchodování vzrostly o více než 2 %. Společnost oznámila čistý zisk za tříměsíční období končící 28. července ve výši 393 milionů USD, tj. 3,15 USD na akcii, což je nárůst oproti loňským 342 milionům USD, tj. 2,68 USD na akcii. Tržby se rovněž zvýšily přibližně o 7 %, a to na 2,37 miliardy dolarů z loňských 2,21 miliardy dolarů. Společnost však nedosáhla na srovnatelné tržby, které vzrostly o pouhá 2 % oproti odhadovanému 5,9% nárůstu, který předpovídala agentura StreetAccount, zatímco tržby v Americe zaznamenaly 3% pokles.Za současného stavu se nezdá, že by se tento trend měl zlepšit i v aktuálním čtvrtletí, kdy Lululemon předpokládá růst tržeb o 6-7 %, což je hrozivě méně než 9,2% růst, který očekávali analytici. Přesto se jejich výhled zisku na akcii za třetí čtvrtletí pohybuje v rozmezí, které předpovídá Wall Street – někde mezi 2,68 a 2,73 dolary, srovnatelně s odhadovanými 2,70 dolary.Ironií osudu je, že pozadí nízkých tržeb doprovázelo neúspěšné uvedení nových legín Breezethrough na trh na začátku července. Kvůli nelichotivému střihu se objevily stížnosti, které donutily Lululemon stáhnout tento výrobek. Generální ředitel Calvin McDonald v reakci na tuto situaci prohlásil, že uvedení na trh bylo pro společnost příležitostí k poučení, a prozradil, že do výrobku bylo investováno pouze malé množství.Navzdory tomuto neúspěchu se společnost Lululemon potýkala s dalšími problémy, které si sama způsobila a které pramenily především z toho, že nesplnila očekávání svých hlavních zákazníků ohledně barev a velikostí, což mělo dopad na prodeje, zejména v Americe. S pouze 1% růstem v tomto čtvrtletí zůstává tento region největším trhem společnosti.Zpomalení tempa dámského obchodu společnosti Lululemon v USA přiznal i McDonald, který přičítá pomalý prodej spodního prádla a internetového obchodu společnosti nedostatku nových stylů. Posílil však sílu značky Lululemon na americkém trhu a neustálý růst pánského sektoru.Potíže společnosti Lululemon s výrobky následovaly po odstoupení jejího produktového ředitele Sun Choe, což vyvolalo obavy o schopnost společnosti udržet si inovativní náskok, pokud jde o vývoj výrobků. V reakci na to McDonald ujistil, že existuje plán nástupnictví, přičemž globální kreativní ředitel Jonathan Cheung bude přímo dohlížet na design a inovace produktů.Jako nápravné opatření společnost jmenovala Nikki Neuburgerovou hlavní manažerkou pro značku a aktivaci produktů, která bude mít na starosti merchandising, obuv a provoz produktů. McDonald vyjádřil spokojenost s novou strukturou, která postavila design a merchandising na stejnou úroveň a posílila rovnováhu v rámci produktové organizace.Stejně jako mnoho jiných maloobchodních prodejců se i společnost Lululemon potýkala s pomalou poptávkou, ale zdá se, že se intenzivně zaměřuje na prvky, které má pod kontrolou: provoz a efektivitu. Navzdory těžkému obchodnímu období překonaly jejich zisky očekávání, když slibně vzrostl hrubý zisk o 9 % na 1,4 miliardy dolarů. Orientačně se poměr jejich hrubé marže zlepšil o 0,8 procentního bodu na 59,6 %, čímž překonal prognózu analytiků ve výši 57,7 %. Spolu s tímto vývojem došlo k nárůstu provozních výnosů a marže.Navzdory překážce zaznamenal maloobchodní řetězec na svých mezinárodních trzích skok o 29 %. Společnost Lululemon hodlá tohoto vzestupu využít, protože formuje své strategie zaměřené na růst v Číně.
Tagy: 2. fiskální čtvrtletíAkcieburzyLULULululemon AthleticaUSAVÝSLEDKY

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      20:47

      Microsoft podal žalobu proti tvůrcům malwaru Lumma Stealer, který krade informace

      20:32

      Ve čtvrtek se pozornost zaměří na počty nových žádostí o podporu v nezaměstnanosti, údaje PMI a prodej domů

      20:15

      Intuit, Autodesk, Workday a další společnosti zveřejní ve čtvrtek své výsledky

      20:00

      OpenAI, Google a xAI bojují o superhvězdy v oblasti umělé inteligence a utrácejí miliony

      19:55

      Vyšetřování ministerstva spravedlnosti zasáhlo UNH, CoreWeave prudce vzrostlo: Zásadní středeční pohyby akcií

      19:47

      Cena bitcoinu vystoupila na rekord, přiblížila se hranici 110 000 USD

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: BurzovniSvet.cz
      Akcie

      Home Depot si podle Stifelu zaslouží pozornost investorů i přes smíšené výsledky

      21 května, 2025

      Navzdory smíšeným výsledkům za první čtvrtletí zůstává investiční společnost Stifel pozitivně naladěná vůči akciím Home Depot, jednoho z největších amerických...

      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Tesla opět na vzestupu – Musk slibuje robotaxi, méně politiky a víc inovací

      21 května, 2025
      Zdroj: The Japan Times

      Nippon Steel zvyšuje investice do US Steel na 11 miliard USD, bude dosaženo dohody?

      20 května, 2025
      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Bernstein posiluje svůj optimistický výhled na společnost Boeing

      20 května, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      Goldman Sachs zvyšuje cílovou cenu Microsoftu díky důvěře v AI strategii

      20 května, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: Bloomberg
      Akcie

      Americké akcie pohledem makléře z Mercurius Pro, o.c.p.: Je čas nakupovat?

      19 května, 2025

      Americký akciový trh zažil v dubnu a květnu 2025 dramatické období, které bylo výrazně ovlivněno eskalací a následnou deeskalací obchodní...

      Nejčtenější zprávy.

      Americké akcie se mírně propadají, Home Depot potvrzuje výhled

      20 května, 2025

      Americké akcie propadly po snížení ratingu Moody’s; Nvidia v centru pozornosti

      19 května, 2025

      Lichotit nebo raději konfrontovat aneb jak světoví lídři jednají s Trumpem

      17 května, 2025

      Index S&P 500 uzavřel v plusu, investoři ignorují snížení ratingu USA

      19 května, 2025

      Virgin Galactic se vrací s novými loděmi a rostoucím zájmem o vesmírné lety

      17 května, 2025

      S&P 500 přerušil šestidenní vítěznou sérii, růst technologického sektoru zpomalil

      20 května, 2025

      Soukromé úvěry a bankovní sektor: Rostoucí vazby, ale i riziko

      21 května, 2025

      ChargePoint pod tlakem: Nepříznivé podmínky brzdí růst i atraktivitu akcií

      18 května, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Chime Financial, Inc.

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 25 miliard dolarů

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.