Toast zajišťuje efektivní řízení restaurací pomocí komplexního softwaru, který pokrývá objednávky, marketing, a další činnosti
Sweetgreen je lídrem v rychlém občerstvení se saláty a těží z rostoucí poptávky po zdravých stravovacích možnostech
On Holding zaujímá prémiový trh s obuví a pokračuje v silném růstu díky inovativnímu designu a expanzi na globální trhy
Zde se dozvíte, proč by akcie společností Toast (TOST), Sweetgreen (SG) a On Holding (ONON) mohly být skvělou investiční příležitostí.
TOAST
Restaurační průmysl se stal konkurenčnějším než kdykoli předtím. Zákazníci si mohou pohodlně objednat jídlo s sebou pomocí telefonu, což nutí restaurace přizpůsobit se rychle se měnícímu konkurenčnímu prostředí. To je obrovská příležitost pro software společnosti Toast, který pomáhá restauracím efektivně řídit všechny aspekty jejich podnikání.
Zdroj: Nyse
S obratem pouhých 4,4 miliardy dolarů je společnost Toast v počátcích dobývání adresného trhu v hodnotě přesahující 100 miliard dolarů. Platforma pomáhá restauracím řídit objednávky, marketing, zaměstnance, dodavatelský řetězec a další činnosti. Toto komplexní řešení láká stále více restaurací k registraci, přičemž společnost ve druhém čtvrtletí zaznamenala 29% meziroční nárůst počtu provozoven, které platformu využívají.
Spolu s tímto nárůstem rostou i příjmy společnosti Toast z předplatného. Akcie společnosti se obchodují s prémiovým oceněním v poměru k prodejní ceně (P/S) ve srovnání s obdobnými společnostmi na trhu s restauračním softwarem. To se však zdá být oprávněné vzhledem k úspěchům zákazníků s produktem a jeho intuitivnímu designu, který usnadňuje zaškolení personálu restaurací v jeho používání. To je dobré znamení pro silnější růst.
Toast získává oblibu u malých restaurací, což svědčí o jeho tržním potenciálu v celém restauračním odvětví. Ačkoli poměr P/S akcie ve výši 3 může být v porovnání s konkurencí drahý, v kontextu celého softwarového odvětví, kde se společnosti na jiných trzích rostoucí stejně rychle jako Toast mohou obchodovat až s desetinásobkem tržeb, se nezdá až tak drahý.
Z těchto důvodů by akcie mohla v příštích 10 letech přinést akcionářům výnosy, které by jim přinesly bohatství.
SWEETGREEN
Jednou z růstových akcií, ke kterým se ve spotřebitelské oblasti stále vracím, je Sweetgreen, řetězec rychlých restaurací.
Sweetgreen měl na burze pomalý start. Na burzu vstoupila v nejhorší možnou dobu, v listopadu 2021, právě když vrcholil burzovní boom způsobený pandemií. V důsledku toho se akcie po svém debutu propadly, ale v uplynulém roce se z dobrého důvodu odrazily ode dna. Nyní se jeví jako dobrý kandidát na prudký růst v příštím desetiletí.
Zdroj: Bloomberg
Společnost Sweetgreen je lídrem v nově vznikající kategorii restaurací, řetězci rychlého občerstvení se saláty. Lidé touží po snadných a zdravých možnostech jídla s sebou a společnost Sweetgreen je v tomto směru dodavatelem. Její restaurace jsou také oblíbené. Její průměrný jednotkový objem 2,9 milionu dolarů konkuruje Chipotle a srovnatelné tržby v posledním čtvrtletí vyskočily o 9 %, což ukazuje, že zákazníci si přicházejí pro další jídlo.
Sweetgreen má také velký růstový potenciál, protože společnost ukončila druhé čtvrtletí s pouhými asi 225 provozovnami.
Společnost nemá stanoven cíl, kolik restaurací chce otevřít, ale zavedenější řetězce mají v USA tisíce restaurací, například Chipotle se blíží 4 000 provozoven a očekává, že jich otevře nejméně 7 000. Vzhledem k jedinečnosti svého salátového konceptu má společnost Sweetgreen dobrou příležitost k expanzi a mohla by zvýšit svou působnost desetkrát nebo vícekrát.
Společnost Sweetgreen má také technologickou výhodu díky robotickému asistentovi, kterému říká Infinite Kitchen. Ten urychluje její průchodnost, což pomáhá zvyšovat průměrné kontroly a šetřit náklady, čímž se zvyšují marže. Společnost plánuje zavést Infinite Kitchen do více svých provozoven.
Právě teď se zdá, že je to dobrá příležitost k nákupu společnosti Sweetgreen, protože se stáhla z nedávného vrcholu a klesla zhruba o 20 %. Při tržní kapitalizaci pouhých 3,4 miliardy dolarů by se akcie mohly dostat mnohem výše, pokud budou pokračovat v realizaci.
ON HOLDING
Společnost On se sídlem ve Švýcarsku vtrhla na scénu sportovního oblečení s unikátním designem obuvi a získala podíl na trhu s prémiovou obuví. Věrní fanoušci utrácejí velké peníze, aby si pořídili tenisky CloudTec společnosti On, a inflace tento bohatý dav nezastaví.
Zdroj: Getty images
V době, kdy Nike hlásí pokles prodeje, vykazuje On silný růst. Tržby se ve druhém čtvrtletí meziročně zvýšily o 28 %, přičemž se téměř rovnoměrně rozdělily mezi přímé prodeje spotřebitelům a velkoobchodní kanály. Společnost On stále rozvíjí svou přítomnost po celém světě a je teprve na začátku svého růstu. Všude tam, kde již má známé jméno, se stala obuví, kterou si vybírá stále více zákazníků z vyšších vrstev, což znamená, že má před sebou dlouhou cestu růstu, protože si vytváří další příznivce.
Značka On má početný celosvětový kontingent ambasadorů z řad sportovců, protože se zaměřuje na vážné zájemce o sport. Snaží se však rozšířit svůj okruh a zaujmout více masového trhu. Nedávno podepsala smlouvu se Zendayou, která ani není sportovec, ale „módní ikona“, aby oslovila spotřebitele z vyšší třídy.
Společnost On je také již zisková, což pro společnost v této fázi není samozřejmostí. Má nejlepší hrubé marže v odvětví, protože účtuje prémiové ceny a její pružná nákupní základna je méně ovlivněna inflací. Ve druhém čtvrtletí dosáhla 59,9 %, což je nárůst oproti 59,5 % v loňském roce, a čistý zisk vzrostl o více než 800 %.
Akcie nejsou levné. Letos vzrostly o 69 %, protože trh rozpoznal jejich hodnotu, a obchodují se s forwardovým P/E poměrem 40. To je vysoké ocenění, ale vzhledem k příležitostem společnosti On není nepřiměřené. On má obrovský potenciál, protože se postupně rozšiřuje po celém světě a stává se oblíbenou značkou, kterou zákazníci chtějí nosit. V příštím desetiletí lze očekávat prudký růst akcií této společnosti.
Zde se dozvíte, proč by akcie společností Toast , Sweetgreen a On Holding mohly být skvělou investiční příležitostí.TOASTRestaurační průmysl se stal konkurenčnějším než kdykoli předtím. Zákazníci si mohou pohodlně objednat jídlo s sebou pomocí telefonu, což nutí restaurace přizpůsobit se rychle se měnícímu konkurenčnímu prostředí. To je obrovská příležitost pro software společnosti Toast, který pomáhá restauracím efektivně řídit všechny aspekty jejich podnikání.S obratem pouhých 4,4 miliardy dolarů je společnost Toast v počátcích dobývání adresného trhu v hodnotě přesahující 100 miliard dolarů. Platforma pomáhá restauracím řídit objednávky, marketing, zaměstnance, dodavatelský řetězec a další činnosti. Toto komplexní řešení láká stále více restaurací k registraci, přičemž společnost ve druhém čtvrtletí zaznamenala 29% meziroční nárůst počtu provozoven, které platformu využívají.Spolu s tímto nárůstem rostou i příjmy společnosti Toast z předplatného. Akcie společnosti se obchodují s prémiovým oceněním v poměru k prodejní ceně ve srovnání s obdobnými společnostmi na trhu s restauračním softwarem. To se však zdá být oprávněné vzhledem k úspěchům zákazníků s produktem a jeho intuitivnímu designu, který usnadňuje zaškolení personálu restaurací v jeho používání. To je dobré znamení pro silnější růst. Toast získává oblibu u malých restaurací, což svědčí o jeho tržním potenciálu v celém restauračním odvětví. Ačkoli poměr P/S akcie ve výši 3 může být v porovnání s konkurencí drahý, v kontextu celého softwarového odvětví, kde se společnosti na jiných trzích rostoucí stejně rychle jako Toast mohou obchodovat až s desetinásobkem tržeb, se nezdá až tak drahý.Z těchto důvodů by akcie mohla v příštích 10 letech přinést akcionářům výnosy, které by jim přinesly bohatství.SWEETGREENJednou z růstových akcií, ke kterým se ve spotřebitelské oblasti stále vracím, je Sweetgreen, řetězec rychlých restaurací.Sweetgreen měl na burze pomalý start. Na burzu vstoupila v nejhorší možnou dobu, v listopadu 2021, právě když vrcholil burzovní boom způsobený pandemií. V důsledku toho se akcie po svém debutu propadly, ale v uplynulém roce se z dobrého důvodu odrazily ode dna. Nyní se jeví jako dobrý kandidát na prudký růst v příštím desetiletí.Společnost Sweetgreen je lídrem v nově vznikající kategorii restaurací, řetězci rychlého občerstvení se saláty. Lidé touží po snadných a zdravých možnostech jídla s sebou a společnost Sweetgreen je v tomto směru dodavatelem. Její restaurace jsou také oblíbené. Její průměrný jednotkový objem 2,9 milionu dolarů konkuruje Chipotle a srovnatelné tržby v posledním čtvrtletí vyskočily o 9 %, což ukazuje, že zákazníci si přicházejí pro další jídlo.Sweetgreen má také velký růstový potenciál, protože společnost ukončila druhé čtvrtletí s pouhými asi 225 provozovnami.Společnost nemá stanoven cíl, kolik restaurací chce otevřít, ale zavedenější řetězce mají v USA tisíce restaurací, například Chipotle se blíží 4 000 provozoven a očekává, že jich otevře nejméně 7 000. Vzhledem k jedinečnosti svého salátového konceptu má společnost Sweetgreen dobrou příležitost k expanzi a mohla by zvýšit svou působnost desetkrát nebo vícekrát.Společnost Sweetgreen má také technologickou výhodu díky robotickému asistentovi, kterému říká Infinite Kitchen. Ten urychluje její průchodnost, což pomáhá zvyšovat průměrné kontroly a šetřit náklady, čímž se zvyšují marže. Společnost plánuje zavést Infinite Kitchen do více svých provozoven. Právě teď se zdá, že je to dobrá příležitost k nákupu společnosti Sweetgreen, protože se stáhla z nedávného vrcholu a klesla zhruba o 20 %. Při tržní kapitalizaci pouhých 3,4 miliardy dolarů by se akcie mohly dostat mnohem výše, pokud budou pokračovat v realizaci.ON HOLDINGSpolečnost On se sídlem ve Švýcarsku vtrhla na scénu sportovního oblečení s unikátním designem obuvi a získala podíl na trhu s prémiovou obuví. Věrní fanoušci utrácejí velké peníze, aby si pořídili tenisky CloudTec společnosti On, a inflace tento bohatý dav nezastaví.V době, kdy Nike hlásí pokles prodeje, vykazuje On silný růst. Tržby se ve druhém čtvrtletí meziročně zvýšily o 28 %, přičemž se téměř rovnoměrně rozdělily mezi přímé prodeje spotřebitelům a velkoobchodní kanály. Společnost On stále rozvíjí svou přítomnost po celém světě a je teprve na začátku svého růstu. Všude tam, kde již má známé jméno, se stala obuví, kterou si vybírá stále více zákazníků z vyšších vrstev, což znamená, že má před sebou dlouhou cestu růstu, protože si vytváří další příznivce.Značka On má početný celosvětový kontingent ambasadorů z řad sportovců, protože se zaměřuje na vážné zájemce o sport. Snaží se však rozšířit svůj okruh a zaujmout více masového trhu. Nedávno podepsala smlouvu se Zendayou, která ani není sportovec, ale „módní ikona“, aby oslovila spotřebitele z vyšší třídy.Společnost On je také již zisková, což pro společnost v této fázi není samozřejmostí. Má nejlepší hrubé marže v odvětví, protože účtuje prémiové ceny a její pružná nákupní základna je méně ovlivněna inflací. Ve druhém čtvrtletí dosáhla 59,9 %, což je nárůst oproti 59,5 % v loňském roce, a čistý zisk vzrostl o více než 800 %. Akcie nejsou levné. Letos vzrostly o 69 %, protože trh rozpoznal jejich hodnotu, a obchodují se s forwardovým P/E poměrem 40. To je vysoké ocenění, ale vzhledem k příležitostem společnosti On není nepřiměřené. On má obrovský potenciál, protože se postupně rozšiřuje po celém světě a stává se oblíbenou značkou, kterou zákazníci chtějí nosit. V příštím desetiletí lze očekávat prudký růst akcií této společnosti.