Společnost Reckitt Benckiser, největší světový výrobce kondomů a výrobce značky Durex, mění svou strategii růstu v Indii a zaměřuje se na ženy a venkovské spotřebitele. Přestože je Indie nejlidnatější zemí světa, antikoncepci používá málo, přičemž nejoblíbenější metodou u žen je sterilizace. Postoje se však mění a mezi indickými ženami dochází k nárůstu používání kondomů. Společnost Reckitt mění složení výrobků, například lubrikantů, aby přilákala spotřebitelky, a zahájila nové marketingové kampaně. Společnost se potýká s problémy v oblasti distribuce a cen, zejména ve venkovských oblastech, které vyžadují rozsáhlou síť distributorů. Příležitost k růstu indického trhu s kondomy je značná, přičemž se očekává, že v letech 2024-2030 poroste velikost trhu složenou roční mírou 7,4 %. Je však třeba zlepšit sexuální výchovu a informovanost a změnit společenské a kulturní aspekty, aby se změnil současný stav. Společnost Reckitt rovněž řeší otázku cenové dostupnosti tím, že uvádí na trh menší balení se třemi kondomy za nižší cenu, aby oslovila venkovské spotřebitele.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky